Sara Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Kom ff hello-goodbyen Ja weet het, hebben jullie mss nix aan maar hebt zelf ff nodig.Idd ook nog steeds hieperdepiep, pfff. Regen lijkt hier in aantocht, tzal toch nie waar weze?? Ne, denk dat het voorbij trekt, zucht....Medelief: deel de mening van anderen, nl.1. neem contact op met een arts!De hoeveelheid en het ritme waaraan jouw lijf gewend is kun je niet zomaar stoppen.2. stop alleen met drinken, en hier spreek ik uit ervaring hoor want de afgelopen maand werd ik knetter van mezelf de ene dag wilde ik stoppen met drinken, de volgende met roken, de derde met allebei en eindigde dan met beide toch, dat werkt echt niet, geloof me. Ik ben nu net in de derde dag van niet drinken en maak me ff niet druk over t roken.Borretje: toitoitoi!!!Hoop dat er een héél leuk belgisch onderonsje plaatsvindt!Ohh nee he, daar komt de zon alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Volgens mij liep er hier op het forum toch ook een topic over Baclofen? Helaas kan ik het niet vinden! Wie o wie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Kore maak je hem wel eens schoon bij extra? Had je dat van de week uitgelegd maar misschien niet duidelijk genoeg. Anders zal die man het je misschien wel uit willen leggen. Dan wordt ie vanzelf sneller. maar fijn dat het beter met je gaat.En die gremlins kun jij wel de baas hoor. Daar ben je sterk genoeg voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Of jij Bol? energie dus?geniet maar lekker van je rust nu,Niet te warm voor poffertjes Blondie?En nu ga ik ook iets doen:administratie, m'n lievelingsbezigheid , mnhEen goede dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ja Madelief in de draad van gisteren is er vlgs mij over baclofen gepraat, er is toen ook naar gegoogled. Kun jij mss ook doen? Maar je gaat toch niet op eigen houtje pillen slikken hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hoi Kore,Oei, als ik alleen soep kan maken van de winter ben ik niet blij, de rest ga ik dus toch maar weer blancheren.Nu: heerlijke salade met vanalles uit de tuin en een koel rivellaatje light erbij.Nu nog geen gremlins, die komen straks pas maar ik laat me niet kennen, ik lust ze rauw!!Blondie......in het brabantse regent het voorlopig niet maar gelukkig schijnt hier de zon(hahahahahah)Bolletje, je vijver, jeetje dat is een beauty.Voor eenieder: geniet en ben sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Madelief,Baklap heeft het daarover gehad,Maar zou nu niet als eerste naar wondermiddeltjes op zoek gaan.Laat eerst eens even alle goede raadvan het forum op je inwerken,lijkt me beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik heb een badgast in de tuin. Er zit een houtduif te badderen in m'n vijver. Ff in de gate houden dat ie niet verzuipt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 OF ik kom steeds op een verkeerd moment binnenOF anderen vluchten de kamer uit als ik eraan kom :$Madelief, voor ik uitlog: bel alsjeblieft je huisarts?!?! Maak zsm een afspraak!Als je echt je doel wilt bereiken zul je toch met de billen bloot moeten, er zit niks anders op, hoe schaamtevol dat mss ook zal zijn. Net als iemand eerder al zei: ook t.o. je partner!Heel veel sterkte meid.Zo nou ga ik de honden uitlaten.Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Leuk bezoek heb je Bol!Geertje, ik zou het dan op een etiketje zetten,welke wel en niet .Ben wel een beetje jaloers hoor,op die moestuin,en die beukenboom...Leuk he? dat eenkhoorntjes-gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hallo luitjes allemaal,12 bladzijdes, dat is me echt te gek hoor.Jammer want ik wil zo graag op de hoogte blijven van ieders wel en wee...Beetje betrokken blijven.Soothe van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop voor je dat het meeviel bij de kaakchirurg?Alf 8 maanden droog, fantastisch !!Madelief: go for it girl!Ook hier blijft het worstelen.Gaat niet om grote hvh, maar ik voel me er niet lekker bij endat is mijn graadmeter eigenlijk.Heb gisteren de verkeerde verf gebuikt en moet nu opnieuw beginnen.Goochemerdddd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Zo, net ook effe lekker gedouched, maar kan alweer...Drukkend warm hier, zal in de auto ook zeker niet meevallen zonder airco...Stap nu in de auto om naar mn psych te gaan...Tot zo allen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hallo allemaal,Even een vraag: ik wil me voorstellen bij wie is wie maar moet ik dat doen via nieuwe discussie?Groetjes, Fransje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Sterkte bij je psych Blondie!Hier bewolkt met wel aangename temperaturen.Ik ga maar wat doen, andere verf kopen....Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ja, bij wie is wie kies je voor discussie.Welkom meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Wat lief! Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Al terug . Was echt heel fijn..me enorm zenuwachtig gemaakt voor niets eigelijk. Heb een vrouw van de wereld leren kennen en een bijzonder adorabele man .Moeten we meer doen en iets langer ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Beetje stil hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik heb zo'n behangposter gekocht voor in mn toekomstige slaapkamer. Watervalletje in het bos. Het schijnt dat je uitgeruster wakker wordt met uitzicht op de natuur. Daarom slaap ik altijd onder een palmboom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 En ik ga vandaag weer een groente fruit dag houden. Bolletje, nee niet elke ouder houdt van zn/haar kind. Geloof me. Ik lijk 2 druppels op mn vader, die ze zo haat. Hoe vaak ik niet tegen een dichte deur ben aangelopen bij haar, oef. mn broer trouwens ook. Wil er verder niet over doorgaan vandaag, want ik heb best een leuke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 fransje welkom hierfleur wat leuk dat de ontmoeting goed verlopen is.ben vaak ook wel nieuwsgierig maar durf me nog niet kenbaar te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Begrijp ik ook wel Igor maar het is wel leuk om over alcohol te spreken zonder beperkingen..En het zijn twee superfijne mensen voor zo kort ik ze heb gezien..Wil was natuurlijk helemaal onder de indruk van ons. Heeft wel een half uur met open mond staan gapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Werd lekker bitchie net bij de bouwmarkt. Moest spiegeldingen hebben om mn gelijmde spiegels extra te bevestigen. Voordat ik al uitlegde wat ik wilde zat die snotneus me al aan te kijken of ik van mars kwam en ik zag al dat ie vastbesloten was me niet te helpen. Onmogelijk wat ik vroeg. Dus toen zelf maar weer op speurtocht en ja hoor, ik vond ze, spiegelschroeven met een heel scharmant dopje. Sukkeltje ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 nou ben ik nog nieuwsgieriger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 ik sluit even af. knuffeluurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden