Spring naar bijdragen

Donderdag 1 juli

Aanbevolen berichten

Druppeltje,
Van harte!!!!

Die verhuizing gaat goed komen,
gewoon laten weten dat je hulp nodig hebt
is vaak al genoeg.

Geertje,
Bedankt voor die bos margrieten!
zijn een van m'n lievelingsbloemen,
heb er vroeger armenvol van geplukt!
Maareeeh Die grote vliegenmepper icm je onderschrift????
Ik zat te schaterlachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 515
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Kore, ben gaan drinken toen ze belde dat ze eraan kwam. Anders had ik de strijd langer aangegaan om het uit te stellen. Maar ik raakte in paniek. Ze komt zelden dus ze weet echt van niets. Dat wil ik zo houden. Ze heeft er in het verleden al te veel van meegekregen....vandaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: druppeltje
Bolleke kom eerst maar mijn vijver leeghalen want ze willen een parkeerplaats er van maken. Moeten ze zelf weten want het is dan hun huis dus haar ff mijn vissen en kikkers weg voordat ze ...........Ja haal je wel op want weet de weg nog best naar Batbant en heb een Stom Stom hahaha.

Je meent het. Heel je vijver weg? En wil je in je nieuwe tuin geen vijver hebben dan? Kikkers. Jemig die wil ik altijd zo graag hebben.
Ja nou laat maar weten meis, ik kom wel hoor. Als ik dan wat voor je kan doen dan is dat mooi mee genomen.
Ik kom wel.
En als je een kleine vijver wil hebben in je nieuwe tuin, graaf ik hem wel.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo tokio :)

Heb ik de hik en een trillend oog zeg :huh:

Dus je kan op de medicatie die je neemt wel drinken madelief? Ben al vergeten wat voor soort het was..
1,5 fles is redelijk goed toch? Zolang je natuurlijk nu niet probeert die andere 1,5 op te drinken ;). Heb je niet nodig toch?
Denk ook dat mensen het wel ergens merken..daarom hoeven ze nog niet te concluderen dan je een alcoholprobleem hebt maar wel dat je regelmatig drinkt. Als je het al niet ziet dan ruik je het toch?

Ex dus niet tegen het lijf gelopen dus hij is ook niet op het plein blijven hangen. Goed zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeliefje waardoor raak je dan in paniek? Is het dan het onverwachte bezoek? Zijn het inderdaad de trillende handen? Je weet ook dat het drinken opzich al paniekerig kan maken hé? Ik weet wel dat toen ik nog dronk, de volgende dag paniekaanvallen kreeg. Ik dacht dat dat toen te maken had met de mensen die ik ontmoette maar nu weet ik dat het grotendeels komt door de alcohol. Hoe dat precies kan weet ik niet maar ik ben normaal gesproken helemaal geen angsthaas maar toen wel. Akelig was dat. Het overviel me zonder eigenlijke aanwijsbare reden. Ik gaf de schuld aan de anderen die ik ontmoette maar de oorzaak lag heel ergens anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog vijverrubber over maar weet niet of dat groot genoeg is. Zou dat moeten meten. Maar ik kan die wel komen maken hoor, geen probleem. Een schop en een kruiwagen, dan kom je al een heel eind. Eventueel wat rotsen en cement, en Druppie heeft een nieuwe vijver met een rotspartij en watervalletje.

quote:

Originally posted by:
Carolien

Yeeaaahhh ik heb de plek al aangewezen: daar kun je een vijver maken.
:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP er was veel gebeurd maar we konden elkaar weer in de ogen kijken en dat is belangrijk vind ik. De schat heeft wel 1 1/5 uur op me gewacht want ze wist dat ik echt zou komen maar heeft het wel druk. Is weer gebleken dat we een diepe vriendschap hebben die zomaar niet stuk gaat. Heb er weer vertrouwen ik en denk zij ook in mij toen ik haar blije koppie zag.

Ja zo'n diepe vriendschap zonder bijbedoelingen kan niet stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, graven kan ik niet,
maar wel auterijden, Bol.
dus je zegt het maar.
Ik heb trouwens ook een klein vijvertje,
met 6 grote goudvissen,
overgenomen van de vorige bewoner.

Dat gamen van mij stelt niet veel voor hoor,
] kon vanmiddag niet meer reageren v.w. bezoek]
gewoon een kaartspelletje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter is toch soms zo een bengeltje..

Ze is bij mijn pa nu voor twee dagen, stuurt ze een sms "mama mag ik alleen naar het pleintje waar J woont? Heb zin om met E te gaan spelen. Het is een eindje van mijn pa dus ik zeg 'nee dat is te ver..de vakantie is nog lang en dan kan je nog genoeg afspreken. Stuur ze 'Ik word wel al groot hé. Je bent veel te bezorgt om me maar dat is goed hoor, maar ook soms ni'
Nou ja :D

Nee is nee dus :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kore in welk gedeelte van het land woon jij? Ik vind het erg lief hoor dat je wilt rijden maar we moeten eerst kijken wat Drup zelf wil.
Kaarspel, nou ja dat kan erg leuk zijn hoor, heel veel vrouwen doen dat. Of majong. Ikzelf heb 3 spelcomp. Weet je wel Die je aan sluit op de t.v.
Ik speel zelf erg graag adventuregames met weinig of geen geweld maar schatkistjes zoeken of muntjes verzamelen om verder te komen in het spel. Als je ooit van Zelda gehoord hebt? Daar ben ik groot fan van. En Tombraider ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro je zei zwembad voor de doggy's tegen me. Maar eerlijk is vals ik wil liever een vijvertje. Eerst deze weg want je bent cultuur gebonden. Vijver heb ik straks en als ik het op mijn heupen krijg leg ik er een Gussie in hahaha. Maak me nu zorgen over mijn vijver met al dat leven er in. Kan er niet tegen als ze strakst die mooie grote vijver volstorten met beton terwijl er nog zoveel vissen en kikkers in zitten.

Wilde kleiner wonenen maar problemen worden steeds groter hahaha. En nu ga ik echt plat..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zegt me allemaal niets Bolletje,
die games.
Ik doe spider solitair
en meer wil ik er ook niet bij,
stel je voor dat ik het leuk vind,
raak ik daar ook weer aan verslaafd....
En waar ik woon????
hoor je nog wel es, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep muppie..
Alhoewel vakantie. Ze is nu twee dagen bij mijn pa en daarna moet ze naar de speelpleinen natuurlijk. Mama heeft niet zo veel verlof.
Maar goed ze blijft de volgende twee weken bij een vriendin van me en gaat dan met haar dochter naar de speelpleinen. De week erop blijft de dochter van een vriendin dan weer een weekje hier.
De week daarop twee kleintjes van 3 en 5 op visite voor een weekje...
Amai hoe overleef ik zoiets vraag ik me plots af??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...