Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 juli 2010

Gast

Aanbevolen berichten

Madeliefie,
dat trillen zou je kunnen verklaren door te zeggen dat je een zomergriepje onder de leden hebt.
Eigenlijk is het niet aan te raden in deze fase zo'n meeting op te zoekjen, zoooo moeilijk nog.
Maar als je even een smoesje leent kin je ook met goed fatsoen eerder weg, als je bang bent het niet te gaan redden. Ben je met de auto? Dan heb je een reden die geen smoes is om helemaal niet te drinken.
En je kunt naar eer en geweten zeggen dat je nu medicijnen gebruikt die niet met alcohol samengaan, toch? Gewoon wat extra lekkere salades nemen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 398
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De niwi sé.
Gaat het goed ouwe rakker ??

Ja Jane, ik voel het ook hoor. Gisteren weer bbq gehad in charmant gezelschap hier thuis, en met enkele alcovrije biertjes prachtig doorstaan. Geen trek in de real thing (wat overigens toch niet kan) en nu met fris hoofdje (weeral) aan het genieten van mijn dakterras. i'm learnig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga me zo'n petje met blazer komen denk ik :(. Als dit nog lang aanhoudt ben ik echt geen mens meer..
In ieder geval heb me gisteren zo druk gemaakt in de tv dat ik al blij ben dat ie het terug normaal doet :D.

Op het dakterras wil? Wil je dood? Moet verschrikkelijk heet zijn daar...
Hier schijnt die stomme zon weer! Amai...wissel van humeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ons bekkie se :heart:

Kapot was ie blijkbaar niet...wou gewoon niet meer reageren op de afstandsbediening..erg vreemd..maar nu doet ie het weer godzijdank! Vind weinig boeiende programma's tegenwoordig maar moest ie echt stuk zijn geweest had ik toch flink gebaald.

Kan je het wat vinden in de warmte? Kan je in de tuin zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen nieuw ingelogden.
Wil wat ga je goed joh? Heerlijk hé te weten dat je zo sterk bent? Maandag nemen we weer een pil. Dan blijven we goed bezig.:heart:
Zo Bol heeft boodschappen gedaan en 18 flesjes drinken gekocht. Dat moet toch welgenoeg zijn voor het weekend. Man, man wat is het wamme. Ik hoop zo dat het hier vanmiddag of vanavond gaat regenen en onweren. Verheug me er nu al op. Dit is zo geen doen. Maar we houden vol, er komt even een eind aan die hitte.:)

Och Bekkie toch, Helemaal geen ventilator te koop?

Fleur fijn dat je t.v. het weer doet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee kan alleen het raam een klein stukje openzetten Fleur ivm mijn poes, ben bang dat ze wegloopt. Het is hoer constant 36 graden binnen. Dus natte koude handdoek in mijn nek dan maar is de enige oplossing.

Ach ja er zijn ergere dingen maar het mag van mij nu even over zijn met die verschrikkelijke hitte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ze niet gewoon buiten te lopen? Dan is het inderdaad misschien oppassen geblazen..

Vertel mij wat. Ik moet straks een uurtje gaan wandelen. Vriendin heeft nog een fiets die dochter kan gebruiken. De hare wordt te klein. Ga echt niet met de tram want dan krijg ik een flauwe.
Wordt nog leuk dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee bolletje is nog een kitten, en ze is nog niet geholpen dus ga maar niet dat risico nemen. En ik heb nooit katten gehad die naar buiten mochten, veel te bang dat er iets gebeurt. Ze mezelf voor mijn kop slaan als ze aangereden worden ofzo. Volgend weekend verhuizen en dan kan ze al helemaal niet meer naar buiten want dan ga ik 4 hoog wonen.

Maar daar kan ik wel alles openzetten tegen elkaar dus dat is lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jet. Ik kan me voorstellen dat je in een soort van opstand komt als je bezig bent met het stoppen van drinken. Er zijn veel mensen waarbij het niet in een keer lukt dus hoop ik dat je je niet al te schuldig gaat voelen. 't Is jammer maar gebeurd.
Ikzelf heb, naarmate ik langer gestopt ben met drinken, ook minder last van zucht. Bovendien slik ik Refusal dus als ik trekmomenten krijg, zijn ze zo weer weg omdat ik toch niet kan drinken. Die zucht wordt, naarmate de tijd verstrekt minder. Bij mij was dat al heel gauw omdat ik de laatste tijd, één dag per week dronk en daarna weer een refu slikte zodat ik een week weer niet kon drinken.
Je ligt nu in scheiding met de alkohol, je beste vriend, waar je jaren mee geleefd hebt. Dat is niet zo makkelijk om daar dan in eens van af te komen. Dat is vaak een langzaam proces en als je het rouwproces doorstaan hebt, gaat het beter met je.
Er komen misschien onverwerkte gevoelens naar boven die je een plaatsje moet gaan geven, maar daarna komt het goed en ga je je beter voelen.
Ik heb ooit eens een draadje bij thema's gemaakt over de negatieve gevoelens bij het drinken. Ikzal het voor je naar boven halen. Dan kun je kijken of je er iets neer wilt zetten. als je dan trek krijgt, kun je daar de gevolgen lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan nog net kan nog net.
Goeie morgen lieve Jane. Voor jou :present: dan hoef je die niet meer te kopen.;)

Jet, wil je wat meer schrijven over dat rotgevoel? Wat houdt dat precies in. Je voelt je schuldig schreef je geloof ik. Maar voel je je ook een nietsneut, een waardeloos iemand, geen doorzetter enz. Ik weet wel dat ik dat vroeger wel had. Wat voelde ikme een niks. een niemand.
Je hoeft hier uiteraard niet op te antwoorden hoor als het te moeilijk is.
O ja en wat betekend voor jou onzin. wat bedoel je daar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...