Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 juli 2010

Gast

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 398
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekker hard de riverdancers aangezet. Sjonge wat vind ik dat toch mooi die dans met muziek. Telkens you tube maar nu bol com en de hele mikmak besteld want dan is mijn weduwe pensioen tenminste voor deze maand ook weer op hahaha

Sorry Sara walste over je heen. Ja voelt raar in te pakken maar ook weer goed om hier weg te gaan. Naar om ons geliefde huis en plekjes los te laten maar herinneringen draag je in je hart. Goed om weg te gaan want zit weer in de aftakeling wat betekend dat ik weer slechter ga lopen dus beter om in een flat te gaan wonen.

Heb nog een tv en eenpersoons bed over dus wie het wil mag deze gratis halen. Als het niet te ver is kan ik het brengen maar heb dan hier wel hulp nodig om het in de toetoet te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen een :heart: waar het nodig is. Wil gaat er tussenuit, morgen dagje in de haven, dus ben ik er zoveel mogelijk tussendoor. Maak er een fijne zaterdagavond van, en morgen begin ik aan ........dag 9.

Wie volgt ??

xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje het kan zijn dat de bedrading van de t.v. ergens het contact kwijt raakt als hij warm wordt. Dan zet de bedrading uit en heb je kans dat hij daarmee de stroomtoevoer af sluit. Of dat hij vuil is. Als je hem achter los durft te maken en flink blaast, heb je kans dat je het vuiltje weg blaast.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...