ekstertje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ahum...het is half 9 en ik ga dus richting televisie! Eindelijk een avondje géén voetballen:) Vriendlief pleitte, de tv is voor Eksje!Tot morgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Gelukkig geen cojones vanavond op tv . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hallo Fleurie meis, voor jou kom ik toch ff hier.Ik snap je frustratie wel hoor, maak je er alleen niet te druk om lieverd.Er zijn zoveel verschillende meningen en mensen, maar ik begrijp je wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Carolien je bent off hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Lekker hard de riverdancers aangezet. Sjonge wat vind ik dat toch mooi die dans met muziek. Telkens you tube maar nu bol com en de hele mikmak besteld want dan is mijn weduwe pensioen tenminste voor deze maand ook weer op hahahaSorry Sara walste over je heen. Ja voelt raar in te pakken maar ook weer goed om hier weg te gaan. Naar om ons geliefde huis en plekjes los te laten maar herinneringen draag je in je hart. Goed om weg te gaan want zit weer in de aftakeling wat betekend dat ik weer slechter ga lopen dus beter om in een flat te gaan wonen.Heb nog een tv en eenpersoons bed over dus wie het wil mag deze gratis halen. Als het niet te ver is kan ik het brengen maar heb dan hier wel hulp nodig om het in de toetoet te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hier zitten ze chinezen of japanners, kan het zo van een afstandje niet echt goed zien, te kijken die zichzelf te pletter lopen tegen dichte deuren . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 dan is er toch altijd nog msn carolien, je bent offffff hier zei ik al eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Niks aan de hand Caro maar vergeet niet dat het weekend is en dan is je pjoet altijd in ruste. Je bent dus off. Huh? Dat klinkt ook stom hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Geen idee fleurie ken jouw schema niet Bedoelde natuurlijk off line druppeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Geen paniek carolien alles werkt dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Haha Fleur schijnt zo te zijn hé, maar deze dame is daar gelukkig van af:Dlekker geen last meer van. Toch maar ff kijken voor een andere dan Fleur. Schiet niet op zo, niet dat er veel te zien is hoor behalve wat onzinfilms maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Is dat via Caro's art? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hoe daar heb jij geen last meer van?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Iedereen een waar het nodig is. Wil gaat er tussenuit, morgen dagje in de haven, dus ben ik er zoveel mogelijk tussendoor. Maak er een fijne zaterdagavond van, en morgen begin ik aan ........dag 9.Wie volgt ??xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 A-B-S-O-L-U-T-L-YRock chick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 En doe je de groetjes van me aan bekkie ?? Vind ze even niet, anders slaap ik onrustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Bekkie is in the house hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Fleurtje het kan zijn dat de bedrading van de t.v. ergens het contact kwijt raakt als hij warm wordt. Dan zet de bedrading uit en heb je kans dat hij daarmee de stroomtoevoer af sluit. Of dat hij vuil is. Als je hem achter los durft te maken en flink blaast, heb je kans dat je het vuiltje weg blaast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden