igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 ik geloof dat het verstandiger is om af te sluiten. WELTRUSTEN IEDEREEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik ga uitloggen, misschien tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Igor lieverd. Blijf jij maar eerlijk meis. Ikzelf weet hoe moeilijk het is om van de vervloekte drank af te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 fleur, slaan mag hoor ben ik gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Nou Fleur blijf maar schrijven hoor je wordt toch wel gelezen. Er zijn nog meer mensen die heel goed kunnen praten over deze dingen. Ik ga nu film kijken. Heb ik vanochtend al geschreven. Maar blijf af en toe toch wel ff om het hoekie loeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ahum...niet slaan: ik heb niet gedronken! Hoe is't hier? Klinkt onrustig....Met mij alles goed. Vriendlief is niet thuis. Dat was/is voor mij een trigger om iets te drinken (want niemand zeurt er dan over:$) Maar vanavond niet hoor! Niks in huis gehaald ook. Er ligt nog 1 biertje maar die is voor het vriendje dus daar kom ik niet aan. Ga zo met de kinderen in bed televisie kijken en het een beetje gezellig maken:)Vandaag gewerkt, was best druk...Gelukkig is het nu wel een beetje afgekoeld buiten. Heb nu lekker de deur openstaan, kan het lekker doortochten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 voor iedereen gewoon een weltrusten. (hoe moeilijk is dat?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Nou, ik kan niet zo goed tegen grommen .Heb dan de neiging mij terug te trekken,maar da's dan natuurlijk wel mijn ding,maar vind dat wel moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Wil, gewoon lekker veilig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Oesje fleurtje, ik zie je liever lachen hoor, vergeef me als ik zo plots kom binnenvallen, en moet zelfs direct terug weg. Verder eten. Make up diner met de lady. NogmaalsMake love not war. Mijn moto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 quote: Originally posted by: CarolienEhmmmm welk werkwoord gebruikte je Tortilla, toch niet despertar? Jawel, despertar.Lágrimas de alegrÃa, me desperté .....Als ik mijn vreugde weer vind zet ik hem er weer onder Nee, belangrijk is het niet hoor, was meer ter aanvulling . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Heej Caro: kijken jij en struikrover ook naar zo'n mooie Engelse detective op NL 2? Ik ga in ieder geval kijken, zit dus ook om 20.30 uur voor de buis...Heb de kinderen nu in mijn bed geinstalleerd, die mogen nog even naar een kinderprogramma kijken. Mama kijkt dan beneden naar de moord en de oplossing ervan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 JA Igor goed idee om lekker te gaan slapen en weten dat er morgen een nieuwe dag is met nieuwe kansen. Begrijp het niet goed Fleurtje maar niemand valt over je als je schrijft onder invloed maar wel over de manier waarop je het brengt denk ik. Let wel ik bedoel dit in het algemeen en niet naar jou toe.Caro ik kan wel een muts zijn maar heb wel een auto met tom tom hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtje(verwijderd door de moderator) Eh, ik weet niet wat op de sterretjes stond enschreef gekibbel, maar ik bedoelde het vage gewijs.Je hebt je later wel uitgesproken, dus toen was het niet meer vaag dus. Ik weet niet wat je bedoeld met: Moeilijk kan ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden