Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 juli 2010

Gast

Aanbevolen berichten

Hoi mensen,

Ben ik weer eens om eens even mijn bedankjes los te laten hier! Enorm enorm bedankt voor alle steun de afgelopen drie weken, ik voel me echt top en super!

Ik doe alles wat ik deed maar nu eindelijk zonder alcohol! De afgelopen twee dagen nuchter de disco in geweest tot 5 uur 's nachts en het is fantastisch, ik kan ook daar gewoon helemaal los gaan en geen kater!

Nu ga ik weer verder met mijn weekend maar ik moest dit even melden! Ik denk dat ik het niet bij een half jaar laat maar gewoon voor altijd, het is top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 398
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie middag Baklap. Je doet het goed joh. (gedeelte verwijderd door de moderator)
En Ja sommigen krijgen van die rare mailtjes, hewb daar zelf nooit geen last van gehad. Is dat in je P.B.box? Het zullen misschien mensen zijn die stinkend jaloers zijn dat jij het zo goed doet. of ze zijn flink bezopen. Misschien kun je Tactive daar eens raad over vragen of die mailtjes kunt laten blokkeren.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet het is geen onzin hoor wat je schrijft, ik denk dat iedereen het gevoel in meerdere of mindere mate kent.
Doordat je, als je alleen bent, terug geworpen wordt op jezelf en daar onzeker over wordt, ga je proberen om die zekerheid en bevestiging dat het niet zo is, bij een ander te zoeken. Als die ander die bevestiging ook nog eens geeft, denk je dat je daar mee geholpen bent. Maar als je weer thuis komt, word je weer terug geworpen op jezelf.
En alcohol staat er om bekend dat dit je erg angstig en onzeker maakt.
Als jij dadelijk op eigen kracht, kan laten zien aan jezelf dat je in staat bent die alcohol te laten staan, krijg je een fikse opkikker. Je hebt het helemaal zelf gedaan.
En och, ik ben bijna 60 en vorig jaar hier begonnen. Dus wat is oud.;) Overal leer je van, iedere dag weer. Je bent je er vaak niet bewust van maar de mens zit nu eenmaal zo in elkaar dat hij wil groeien. Jij ook. We kijken wel eens over een paar maanden, hoe je er dan voorstaat. Zeker weten dat je gegroeid bent.:heart:

Goeie middag Smid en Marieke.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, hallo Smid :)
Vandaag is hier zingen op de Zaan. Hartstikke leuk, ik ga straks heerlijk aan het water zitten met doggy. Vorig jaar is het aan me voorbij gegaan wegens kater. Nu dus genieten :)
Maar eerst even lezen en koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Wie kan zich de lange koude winter nog voor de geest halen.
Er leek geen eind aan te komen, en nu volop zomer.:rose:

Mensen maak er een mooie dag van.
Het is een weldaad voor lichaam en geest.

Wel zorgen voor een voldoende vochtinname. (H2O)

Rustig aan en het komt goed.:)

Groet.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag all

Hier misschien een goede tip voor de slechte en zwetende slapers??
Je hebt er voor nodig een ventilator en blokken ijs(geen blokjes)

Je zet het ijs in een grote pan of teil en die plaats je voor de ventilator
en voila in een mum van tijd heerlijk koel:D

Deze tip heb ik van m,n in Australie wonende zus en het werkt ook;)

Verder voor allemaal een dikke knuffel van me:present:
en heel veel succes voor degene die nog twijfelen wel of niet minderen
maar geloof me stoppen is makkelijker als minderen,
en kan het weten echt wel:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro slimmerik je hebt het zwenbad in mijn a.s tuin al bepaald dus waarom koop je er dan een? Zorg maar dan hij aangelegt wordt en anders haal ik die bij woman wel op. Gooi er wel wat kroos in voor je hond dan denkt hij in de vijver te spingen. De mijne is zo slim dat ze denkt er over te kunnen lopen dus ook plons hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heej fijn Anna weer wat van je te lezen, knuffel voor Soothe.

Zo ga naar de markt kaas, fruit en groenten scoren. Dat kan makkelijk want heb ondanks mijn rijbewijs er nu ook een voor een schootmobiel en die is veel uitgebreider hahaha Jawel er staat zelfs op:

bedieningsinstrukties gegeven
trsansfers kunnen zelfstandig
visus is adequaat
gehoor is adequaat
cognigtie is adeqquaat
psychysche gesteldheid is adequaat

Verhip staat niet eens op mijjn rijbewijs hahaha. Op mijn rijbewijs staat:

moet gas geven met haar knie
sterke stuurbekrachteging noodzakelijk
rem moet aan het stuur
stoel moet hoog/laag en helemaal kunnen draaien
knopje voor benzinetank

En dan nog raar vinden dat deze combi niet gaat hahaha Krijg steeds meer de neiging mijn veiligheidriemen in de scoot te zoeken maar de HA maakt het nog erger die wil dat ik een helm op doe in de auto?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...