Vie Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Bol dat krijg je ervan als je trouwt met een man die al kleinkinderen heeft. De oudste van vijf gaf me vandaag een bak zelfgevangen kikkervisjes. "Daar zorg je toch wel voor, oma Vie?" Ik zeg maar zo "kwork!" Wing, soms krijg je dingen te zien waarvan je denkt: goh, het is toch allemaal niet zo zorgelijk als je soms in je benepenheid denkt. Waar gaat die vos heen, heeft ze iets gevangen om aan haar jonkies te voeren? Die vos en die arenden denken helemaal niet aan drank of een soort verdoving. die denken alleen maar aan een beetje eten, beetje voortplanten, lekker in de zon liggen en overleven. Grappig toch eigenlijk waar wij ons allemaal druk over maken.Ja, erg warm is het wel de laatste dagen, op het banauwde af. Dat laat je toch niet afbrengen van een helder hoofd? Ik zou zeggen, het weer is al bedwelmend genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Nee niet zo veel hier Wing. Ja die dingen dat zijn een beetje viespeuken. Heb je veel puin of opgestapelde tegels in de tuin? Daar willen ze nog wel eens graag onder kruipen. Bovendien zijn ze giftig, zeker voor katten en honden.Wat je zou kunnen doen is een grote emmer in graven en als er een in zit die gaat roepen komt de rest van zelf. Je kunt ze dan uit zetten ergens bij een water, in de duinen. Kweet niet of paddenbilletjes net zo lekker zijn als kikkerbillen. Die schijnen erg lekker te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 40 graden zelfs, WinchiBolletje ik ben niet soepel hoor. kan nog heel veel dingen niet. Niet te lang scheef op de bank tevee kijkenNiet op mn buik slapenNiet mn rug bruin laten worden in de zonNiet met een kleedje aan het water zitten/liggenNiet op mn rug op de grond liggenNog steeds een lange weg te gaan, maar met sprongen vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 goeienavond iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Voor Marjo: Bonsbuikje laait met gebed om geluk... 'jaaat' giert het graainet - kippetjetuk! O, veren te kussen! Het woord aan zijn hart tuitte intussen nog ééns zo hard. 'O, schoon, o mijn heide, pappelkes hoort! Nooit kan ik meer scheiden Heer, van dit woord. Het is van een bekende dichter, en ik vind het zo goed bij je passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Nee, ik heb dat niet gedaan nee. zag het op tievie. Lijkt me nix. Yoga ok, zweethut ok, maar geen combinatie ervan. Ben ook geen sauna liefhebber, wel weer Turks stoombad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Wing, er is niets om te zeggen behalve Jij doet het zoals jij het doet.Ben je wel mooie dingen aan het verven/maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Mn nek is gebroken geweest, Marieke..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hoi Smid, hoe gaat het vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 hoi hoi allemaal,Ik wil even kwijt dat ik de 1e dag achter de rug heb van mijn dagbehandeling en ik ben echt SUPER enthousiast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Dag lieve mensen!Ben er wel en toch ook niet.Morgen hoop ik er helemaal te zijn.Nu hou ik het hierbij.Heb alles gelezen, van vreugde tot verdriet.Slaap wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Leo VromanJeldican en het woordEen heel lang, grappig gedichtDank je Vie!En fijn dat je jezelf op de berg zagMaf PPMaffe PPdie maar slepen blijftHelemaal tot aan de bruiloftEen fijne avondIk ben aangedaanIk weet niet ofhet nog wat wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Voor Marjo.Soms ontmoet je een mens,bij wie je mag zijn,zoals je bent, onzeker en klein.Iemand bij wie je veiligheid vindt,en weet dat je ondanks je fouten,toch wordt bemind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 quote: Originally posted by: marieke44Bol, wat vervelend dat je iedere keer zo'n rotgevoel hebt, als je bij Jos bent geweest, maar hoekun je nu weten of hij in een goede of slechte bui is wanneer je komt?Van die slechte buien en gemopper weet ik zoals je weet helaas maar al te veel af, heb daar zelfook mee te maken, het is iedere dag en zelfs ieder moment maar weer afwachten hoe hij zich voelt.Ja Marieke daar weet jij ook alles vanaf hé? Ik heb het geluk nog dat ik m'n eigen huisje heb, jij kunt je niet terug trekken.Ik heb met Jos afgesproken dat als hij zich goed voelt hij mij belt en dan ga ik naar hem toe. Vorige week Zaterdag had ik hem zelf gebeld en hij klonk best goed en het bezoek ging best aardig. Zaterdag was het weer helemaal foute boel, en dat vreet engerie.Bij mij gaat het helemaal fout als ik medelijden met hem krijg. Hij wil niets liever maar ik moet me daar echt voor hoeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 7 jaar geleden, Marieke. Een misdrijf. gedrogeerd, ontvoerd, wilde me verkrachten, gevochten voor mn leven. Hell. Daarna 3 jaar geknokt voor de rechtzaak. Alles gewonnen, zonder advocaat. Tsja, de klassieke datewrape. daarvoor moet je NIET bij Woman zijn. Kwam erachter dat ie het elke week flikte bij vrouwen en ook jonge meisjes. Een half uur voor mij was een andere vrouw ontsnapt. Toen werd ik boos. En mij kan je beter niet boos hebben..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Is het voor marjo-avond ofzoHee BolIk was gisterop een feestHet was er open en warmKlaas was er ookGeladen vol spanningGrimmig en koelDe armen over elkaarAfstandelijk en strakSchoot hij uitDan voel ik de pijnIk ben niet zo hardDat is okeeDan red ik hetmaar nietIk heb mezelfTnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hoi jongens, tijdje weggeweest maar ben weer actief:)gaat niet echt goed wat droog-staan betreft maar ik ben aangemeld bij de brijder, dus vestig ik daar `m`n focus opverder alles goed hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ja Wing die is zeker van je eigenste hé? Ik heb hem op moeten zoeken. Das veel moeilijker;)Kan wel rijmen hoor maar dan van die hele eenvoudige dingen. Zoiets van Inimini mouse,Jij bent een koekwous.Ja en koekwous is Brabants. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Sorry dat ik geen gehoor heb gegeven aan jullie reactie.Ik was even bezig met een opgave te maken voor iemand die ik een plezier aan het doen ben.En u moet ik eerst ff kijken naar de Tour de France, kom dan nog even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Dan kan ik niet achter blijven op de nationale gedichtendag.Hoe moet ik leven?Zonder te hebben, zonder te geven.Alles ben ik kwijt,slechts enkele jeugdherrineringen blijven.De rest van mijn leven in de oneindigheid.Mensen om me heen maken dat weer goed,ze geven me kracht, vreugde en moed.Om verder te leven,niet aan verloren dingen te denken met weemoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Wat een verdrietig berichtje Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Oei Wing toch. Ik had je hoger ingeschat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ach verdrietigNiet nodigMaar zo is hetEun deun dipGewoon Fokjedie de hond uitliet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gifted1 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 he wingchun kom jij uit china ofzo? gewoon interesse hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Het is wel heel heftig hoor, Marieke, om te doen. Het sloopt je. Dan is het wel belangrijk denk ik dat je thuissituatie in orde is. Anders is de fles zo snel weer gepakt, you know..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden