Tortilla Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Wat een mooie gedichten allemaal zeg!Leuk hè Witte,zo eens iets doen dat niet mag .Hi Jane, en Wing en Marjo.Ik ga d'r weer uit,kijken of mijn was al is uitgedraaid,kan ik tenminste naar bed .Toedeledoki en welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Mooi WingIk zie wat je zegtZo is het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 quote: Originally posted by: jane4hij is niet wat jij vond/dacht/hoopte dat hij moest zijn he Wing hij is hij nu weten jullie dat:heart: O, ik lees nog net jouw verhaal wing endit antwoord van Jane.Vind dat erg mooi.Accepteren wie iemand isen niet om hoe jij wilt dat 'ie is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hi Tortilla!oh, en toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik ga vast afsluiten. Ben erg sleapy gaap gaap. Wilde eigenlijk morgen wat eerder opstaan, ik laat het over aan de ochtend van morgen. |Als (zie ! weer een recht stokje !) ik fit ben word ik wel vroeg wakker Slaap lekker doegdoeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 quote: Originally posted by: wingchunMededogen ziet de onmacht. Niet alleen bij de ander, maar ook bij zichzelf. Mededogen accepteert de onmacht. En ziet vervolgens zachtheid. Naar de ander, maar ook naar zichzelf. Toen er geen mededogen was, was er kwaadheid en frustratie. Toen er mededogen was, was er geen kwaadheid meer en ook geen frustratie. Let op de zachtheid! Naar de ander en naar jezelf. -------Dit is een gedicht Wing.Hier is liefde aan het woord.Ik heb er speciaal voor terug ingelogd.Dat is weer een kopietje ter nalezing waard!Ik vind het fijn dat anderen dingen kunnen verwoorden wat mij niet lukt.Daarom Wing, is soms uitleg nuttig.Gisteren zei je iets..... (impuhuls...) omdat je niet wenste uit te leggen.Dat mis ik dan soms wél weer bij jou.Dat je niks wenst uit te leggen, ondanks een vraag.Waarom niet?Als ik er iets van leren kan?!!!Dank je wel iig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 leuk hekon je je vader loslaten;)moet straks nog een keermaar dan is t moeilijkernog maar even niet aan denkenik moet nu steeds dochter loslatenen weer terug in gareelzou 23.45 thuis zijnik sms vlak voor die tijd of ze er bijna isoeps helemaal tijd vergeten, spelkom er nu aanwhat to do?denk dat ik haar maar zelf weer eens wat laatbedenken als sanctie, want deze week al eerder te laatzij is daar altijd beter ingeen mededogen met zichzelf nogha haen ik teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik kan me je schok voorstellen Wing.Missie geslaagd, maar resultaat teleurstellend.Beter om nu contact te hebben, waar jullie je beide goed bij voelen,lijkt mij.Ik ga ook mn bed opzoeken lieve chatters.Ik wens jullie allemaal een heerlijke ongecompliceerde nacht toe!laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Welterusten Woman en de rest alvast voor straks.Ik ga er nu ook echt uit.Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 nog ff zeggen dat ik dat een prachtige reflexie vind Jane;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Het kan zijndat ik verkeerdwordt geïnterpreteerdDat geeft nietsIk ben wellichtniet duidelijkIk probeer niets ofniemand te veranderenIntegendeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 e was voor Wingmarjoof doel jij nu op iets heel anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Lekker hot item zoHet is niet waarIk ben niet compleetvan mijn lotje getiktJane ik doel opveronderstellingenHet is moeilijk schrijvenZie me en je weet hetDit is een fractie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Misschien moetik dit helmaalniet willenik ben niet virtueelja ook, een beetjeJa Jane!Daar zijn zegoed in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Het punt is..Geen punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik wou wel graagbepalen dat echtegevoelens Er toe doenOpen, heel gewoonIk zie de strugglehet zet zich om ineen onecht verlangenEen dwangmatigheiddie kort geluk ofroes teweeg brengtHet is niet nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Marjo .Real life is toch anders dan hier praten. Merk ik.Ik blijf verbaasd over het verschil wat ik zie:Mijn beleving dus. Je bent zoooo normaal.... (sorrie, begrijp me hier maar in)Je geeft wel meer en meer prijs. Hier.Daar houd ik nu eenmaal van: daar word het voor mij veiliger van.Omdat je dciht bij mij bent, een van ons. Ik laat me misschien nog te graag geruststellen?Hum, weet dat niet.... is dat heeeel erg?Of ik doe - net als bij Wing - een appél op het uitwisselen."vertel méér, opdat ik het leer te begrijpen....dat ... dat wat zo dicht bij mezelf ligt...."Kom op!! Ik heb zoveel aan jullie...(ook denk ik dat veel anderen er veel meer aan zouden hebben......oei oei ik vul in en doe iets ontactisch... help...)Bovendien: herhaling: dat helpt mij mede....!!naja .... zucht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Er was altijd verwachtingEn anders druk en forcerenCathy, ik ben normaalIk zie het heus allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Wing, het was miss geen vraag van mij/ van een ander? Ik ga dat niet terughalen. Weet wel dat je - hoe heet ie erbij haalde- Inmpuhuls - ... dat was op zich leuk. Teeuwe ja.Mijn gevoel gaat ook naar andere dingen terug. Het beeld. Je gaat weg als jou dat belieft.Ik vind dat soms wel lastig . Ja.Je zegt nooit welterusten, bijna nooit. Ineens ben je pleitos. Leg me uit wat dat over mij zegt?Ik denk daarom dat je jezelf onbelangrijk maakt, daar waar dat niet hoeft; zelfs een meerwaarde heeft als je gewoon mens onder de mensen bljft. Ik vind dat je er iets onbegrijpelijks in doet.Zou het willen begrijpen..... wellicht heb je zeer goede motieven?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Verdomme!Ik kan dingenniet zeggenIk sliep nooitTe gevaarlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Mar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Cathyhad jij geen waking up call gevraagdom te gaan slapen?TRRRRRNNNNGGGG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Er valt ooknix te zeggenHet staat er alComing going goneMar cuts the crapWat een onzinIk slaap met de deur openMes op het aanrechtNix aan de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Onveiligheid Marjo.Gevaar.Op je hoede moeten zijn, steedsen dat is nu niet eens meer zo...raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 wil je niet weg hebben hoorga zelf weldochter ligt er veilig inen morgen bespreken we verdernu gezellig over Party en Coen voetballen !!! gesprokende wonderen zijn de wereld nog niet uiterg gezellig gaan we te bedde dusnieuwe fase ingegaan? of bonusje tussendoor?we'll seewelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden