Madelief Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Doe-de-morgen allen !Vandaag word het vast een mooie dag!Zo nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ook goeiemorgen Bor en Madelief, even een bakkie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hallo en goedemorgen.Wanneer hebben jullie voor het laatst iets gedaan dat werkelijk een dosis persoonlijke moed van je vergde? Waarvan je misschien dacht: "dat durf ik nooit!" en dan toch hebt gedaan? En waar je achteraf een voldaan gevoel over had.Ik geef een voorbeeld: vorige week een al lang bestaande ergernis met een geliefd familielid uitgepraat, zonder verwijten te maken, maar ook zonder mezelf te kort te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Madelief, Borretje, Yvonne, Vie en Igor en alle anderen goedemorgen!Madelief:Koffie...goed plan! Hoe is het met je? Volgens mij gaat het best goed hè?Vie:Poeh: moeilijke vraag...Ik denk mijn mening geven aan een moeder van een vriendje van 1 van mijn kinderen die boos op me was omdat mijn kind haar kind niet had uitgenodigd op zijn feestje. Ik ben rustig gebleven, maar ook duidelijk en direkt. En dat terwijl zij nogal onbeschoft deed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Goedemorgen terug dames! Ja Eks tot nu toe gaat het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Fijn Madelief! Als ik jou verhalen hoor over hoeveel je dronk en je trillende handen en zo vind ik het zo knap hoe of je nu bezig bent! Echt super!! Slik je nog steeds die Baclofen? Doet het wat denk je?Borretje:Nog 3 maanden min een paar dagen;) Je zal zien die vliegen om! Heb je al een aftelkalender hangen? Zou ik doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Goedemorgen allemaal!Zo wakker na weer 2 uur slaap te hebben gehad,Ben weinig op t forum omdat ik nogal moeite had na de kliniek,en niet door drank maar meer in t koppie. We maken er een mooie adb dag van weer.XSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Iedereen alweer weg? even mn mascara doen en dan de kids wekken,nog 1 weekje school!Oja ik heb een tong en kin piercing laten zetten :-) niet aan te raden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Suusje:Inderdaag lang niet gesproken...Fijn om weer n's van je te horen! Waar heb je nu thuis het meeste moeite mee dan? Pieker je veel? Zou je dingen thuis anders willen of ben je veel met jezelf als persoontje bezig?Knap om na 2 uur slaap je wakker te voelen, ik zou luciferhoutjes nodig hebben om mijn ogen open te houden;) Maar dit terzijde:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Suusje:Tong èn kinpiercing tegelijk? Waar heb je last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hai Ekstertje, nee ik ben nog met die zaak bezig,in de kliniek was een begeleider die het nodig vond om aan t randje van mn slip te trekken en om 2 uur snachts ongevraagd in mijn kamer te staan,daardoor is de incest weer omhoog gekomen in mijn hoofd en omdat die zaak loopt kan ik dus nu niet naar mn psych en dat maakt me onzeker,zit ook weer aan de valium 4 maal daags en de seroquel. Maar we vechten door!!!Hoe gaat het met jou dan? Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ja ik kon niet kiezen haha dus allebei tegelijk gedaan maar deed erg zeer,gaat zonder verdoving,ik kon 10 dagen niet eten. Doen we ook nooit meer dus,mn tong zwol op tot een formaat pff maar ben er wel blij mee hoor! Maar hoe gaat t nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Zo even de kids uit bed plukken,anders wordt juf boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Dar, goedemorgen meis,fijn je te lezen. Het gaat wel hoor ben er alleen veel mee bezig in mn koppie,maar de fles blijft in de winkel hoor,waar hij hoordt! Alles goed Dar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Suusje:Met mij alles eigenlijk heel goed, hoop het zo vol te houden. Na 4 maanden niks drinken 1 avond een fikse uitglijder. Heb toen alles opgedronken dat in huis was (1 fles wijn en wat bier). Nu weer ruim 2 weken verder met waar ik was gebleven;)Waarom mag je nu niet naar je psych? Dat heeft toch niks met die begeleider te maken? Of is dat dan belangenverstrengeling of zoiets? Krijg je dan geen plaatsvervanger? Juist nu heb je toch ondersteuning nodig? Wanneer is die zaak dan? Hoop snel voor je: je kunt er maar beter vanaf zijn!Zijn je piercingen nu rustig? Heb zelf ook meerdere piercingen gehad, maar bij mij genazen ze nooit goed op mijn neuspiercing na. Heb ze er nu allemaal uit. Heb het maar bij tattoos gehouden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Lieve allemaal,Ik MOET weg, heb geen tijd , ben alweer laat Hoop dat het iedereen goed vergaat vandaag. Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Dar:Nee, hoef vandaag niet te werken. De kinderen blijven vandaag over dus heb ik een rustige dag vandaag:) Wel jammer dan dat nu het weer zo somber is hier: bewolking. Ik zit hier in mijn kniebroek maar het ziet er frisjes uit buiten...Met jou ook alles ok? Drukke dag heb je lees ik, wel met leuke dingen??Borretje:Goede instelling! Straks weer lekker iedereen thuis en doorgaan met een mooi gezinsleven zonder drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Doei Yvonne, jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Goeiemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hallo Suus, da's lang geleden idd. Voor mij ook want heb je geloof ik nog niet gezien sinds ik weer terug ben hier. Je pad ligt bezaaid met rotsblokken en puin, hè? Maar je loopt dapper verder Buienradar heeft het oover (mot-)regen hier nog niks aan de hand maar zie wel sluierbewolking aankomen. Jammer maar voor de natuur zou het goed zijn als er regen gaat vallen, allen sneu voor wie vandaag een vrije dag heeft, Ekstertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ja de piercingen genezen goed, verder gaat het idd met ups en downs maar die begeleider heeft schriftelijk al bekend dus dat gaat gelukkig goed!!!Ik ben idd erg boos en teleurgesteld, het is toch een vertrouwenspersoon waar je zoiets niet van verwacht, de reden krijg ik ook niet.Ik wil zowiezo terug naar de psych maar moet deze zaak afwachten eerst en dan pas krijg ik een inventariserend gesprek,terwijl ik het juist nu nodig heb!Ik neem mijn medicijnen en zit mijn tijd maar uit maar gezelliger wordt ik er niet van. Gezien hij bekend heeft zou ik toch mogen verwachten dat de diagnositek verder gaat maar zelfs de psychologe kan nu niks doen. DUS WACHTEN MAAR.Ja mijn kids moeten deze week nog naar school,de 9e hebben ze vakantie pas maar ze zijn over gelukkig weer.Ik ga ze even een broodje geven en de 10 uurtjes klaarmaken,Dar geniet van je vrije dagen he meis, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik heb jullie wel gemist hoor, jee en als ik zie hoelang ik hier al ben op t frum!!! MaarBor maak je niet kwaad,de politie werkt eraan hoor waar ik kwaad over ben is dat hij geschorst zou worden maar na 1 dag al weer terug was in de kliniek!Zomaar kan dat dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Suus wat RAAR ( en dat is nog zacht gezegd) dat niet nú naar de psych kan/mag! Wat is daar de reden voor? Is er een alternatief?Madelief: fijn meid om je zo te horen.Igor: hoe gaat het met jou? Je bent zo stil! Na je pb weinig meer van je gehoord. Kom op, vertel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden