Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Teveel, hoi Harry... na lange tijd weer eens. Goed joh. En schaam je niet. Welcome back!

Ja misschien werkt het beter om iets in een clubje te doen? Bor, Igor, Desi doen ook mee. (Dees?)
Gewoon ophouden met die rommel.
Elke dag een ijsje eten! Ja, strak plan.

Goed, dat je je bestelling terug kon draaien!

En kom je je vanavond ook nog melden? Ik wel!!

Suc6!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi daar allen,

Daar ben ik weer... Druk in de weer met verven van mn meubels, en daarnaast de doggies ervandaan proberen te houden...

Bor,Cathy, Teveel, Igor : Vorm een pact !!! Jullie zijn allen sterker dan die drank !!! :sun:
Vandaag weer een nieuwe dag !!!

Bor : Heeft het bij jou te maken met het feit dat ze hun afspraak betreffende je zoon terug willen draaien naar 6 maanden weer ? Goed om er hulp bij te vragen lieverd, er hangt zoveel van af bij je !!! En je weet dat je altijd kan bellen/smsen of pb-en als je het effe moeilijk hebt... Erover praten helpt !!! Echt, geloof mij maar !!!

Cathy : Wat een rot gevoel he dat zelfmedelijden... Had er gister ook heftig last van, gelukkig kunnen beheersen doordat ik geen drank in huis had, maar anders weet ik niet of ik er wel van af had kunnen blijven !!!
:angry:

Teveel : Nieuw begin !!! Sterk dat je het hier meld en herken wel dat schaamtegevoel, maar je schiet er niks mee op !!! Schouders er weer onder en gaan met die banaan, je kunt het dat heb je hiervoor al bewezen !!!:)

Igor : Dump al die drank in de container, wedden dat het dan lukt !!!

blondie :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Cath. jij bent hier ongeveer op dezelfde tijd als ik begonnen, weet je nog. Als het mij zo ongeveer lukt dan jou ZEKER ook.
Zoals je ooit es ergens zei, denk aan je lichaam (geldt ook voor mij) dat er toch merkbaar minder en minder tegen kan. :heart:

Welkom terug Harry! Go for it!

Ook Bor en Igor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen kom ff binnen wippen.
Lees allemaal goede voornemens, plannen, pacten........jullie gaan goed, fijn!
Hier ook wel oké, ben vanmiddag lekker gemarteld door de fysio en heb nu napijn. Mag minder doen dan ik deed, tja dat doe je hè als het vooruit gaat, over je grens :$

Wil ontzettend graag reageren op diverse mensen maar ik onthoud de namen niet, STOM!

Bolletje: had precies hetzelfde gevoel als jij, dat van elke week opnieuw stoppen, werd toen bijna elke dag opnieuw stoppen en toen was ik het helemaal zat (woordspelinkje ;)).

Borretje: Wens je echt toe dat het je lukken gaat, trek je niet terug, schrijf hier, pb doe alles wat je maar kan helpen! Goed dat je zelf weer contact met de zorg hebt gezocht.

Zit vandaag op droge dag 9, de dag die voor Wil het moeilijkst was.
Hoe ist met Wil?

Teveel ik ken je geloof ik niet, ben ook op herhaling hier. Jij ook sterkte en suk6!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanxx Teveel, jij ook!

Ga zo met de honden weg en wil jullie een gedicht geven dat ik tegnkwam.
Gewoon omdat ik het mooi vind en jullie allemaal vrede wil toewensen:

Ik en de ander

Ik veranderde
de ander ook

Ik zocht naar wijsheid
de ander ook

Ik zocht verwoed en overal
en vond soms maar weinig

Ik rustte uit en wilde vrede
vrede met mezelf
vrede met de ander

Ik zocht naar woorden
om de vrede te vatten

Ongrijpbaar vloog ze weg
en toch bleef ze aanwezig

Ze was er al
altijd als
evenals
de ander

evenals
de wijsheid

De vrede

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Hermie

Vie ik ga een weekje met haar naar een huisje van een vriendin in Hoek van Holland en de laatste week van augstus gaan we samen survivalen in de Ardennen.

Alf hoe is't met het keeltje nu de hechtingen eruit zijn, druk eraf?

Hoi Hermie
Het houdt niet over, heb er spijt van tot nu toe
Last van ook, de druk is er wel vanaf, maar het voelt niet goed
En bovenal merk ik nog geen resultaat
maar t schijnt mogelijk allemaal
nog te komen...
We wachten maar af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, half negen woman. Ik ga ook kijken. denk ik dan. Ik vind het veel leuker om samen met mn zoon te kijken maar die is bij zn vader nu.

Vandaag heb ik een beetje een baaldag (alweer). Eigenlijk geen reden voor, behalve dan dat ik kritiek van mijn leidinggevende kreeg vlak voor ik naar huis ging. En daar kan ik niet zo goed tegen. Stom is dat, want ze geeft me ook vaak genoeg complimenten. Ik ben ook moe de laatste dagen. Dat zal de hang naar vakantie wel zijn. Nog 2 daagjes en dan ben ik 4 weken vrij. Heerlijk. B):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, haar punt van kritiek was terecht hoor. 't Was een stomme fout die ik gemaakt had. Als ik een fout maak uit onwetendheid, dan kan ik dat altijd wel uitleggen en rechtzetten. Nu had ze gewoon gelijk. En ik weet dat zij het zelf ook vervelend vind om zoiets te moeten zeggen tegen me.
Geen man overboord dus, maar ik voel me er even dom over nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind kritiek aanhoren altijd lastig.
Was geneigd altijd snel in de verdediging te schieten
tegenwoordig denk ik altijd even na
of er sprake is van 'gelijk' en 'terecht'
En schiet dan in de verdediging.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag lieve mensen.
Ik ben weer terug. Ff op bezoek geweest bij een vriendinnetje van me. Meiske is 34 jaar en zit wat in de problemen. Loopt bij dezelfde peut als ik en werk ook bij de D.A. Lief kind. Haar vriend komt donderdag de rand van de vijver metselen.

Alf een pilsje 0% gedronken? Had je daarbij toch niet een soort van verwachting van? Ik bedoel, bij de smaak van bier koppel je toch een verwachting. Een gevoel dat je ook had toen je dronk? Die kick bleef weg. Was dat toch niet een beetje teleurstellend? Bij mij zou dat denk ik zo werken.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...