smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Gooi die rommel weg meid.Als je nu stopt dan mag je van mij deze dag meetellen hoor!Kom op!!!!!Trek j dan maar even op aan die gedachte.....stoppen: NU :light:Ik ga nu eens wat doen, stofzuigen o.a.Kom later even weer kijken.Houd jullie haaks!( doe ik dat ook!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Vannacht telt niet Bor.De dag begint bij het wakker worden toch?Missie geslaagd; dag 1 dusss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Jane:Gefeliciteerd met je 11 maanden meis, nog eentje en je hebt er 1 héél jaar opzitten!! SUPERGOED!!!!Cathy, Desi, Borretje, Teveel, Igor:Mij helpt het om mijn stopdatum onder in mijn handtekening te zetten. Een soort extra stok achter de deur. Misschien ook iets voor jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ekster, grappig, ik was daar net over aan het denken.Is een goed idee!Mijn langste droge periode was 14 dagen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Dan loop je 1 dag op dit groepje voor... da's mooi meegenomen Marieke.Gaan we doorzetten!!nu ben ik weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 en nu daar dan VET overheen Cathy!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik heb 3 foto's erin staan en kan er niks bijzettenWeet iemand hoe dat moet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Nee, geen flauw idee Desi:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Stofzuigen, douchen, boodschapjes doen. Kom er steeds meer achter dat ik niets heb aan een zware maatijd. Dan zit ik de hele avond als ene plapzak op de bankVeel beter licht en gezond te eten. Dan doe ik nog wat savonds en kom smorgens beter mn bed uit. Maar dat is ook weer ene knop die zich niet zomaar om laat zetten. Eigenwijs knopje zeg. Nou ja we zijn nog dommer als een ezel zei mijne vader wijs. Wij stoten ons wel 100 x aan dezelfde steen voordat we eens doorhebben dat het zo niet werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hoi verliefde Isa;)Alles goed? Werk nog leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Woman:Miischien moet je weer zo'n "to do" lijstje met goede voornemens in je handtekening zetten? Deed je eerder ook en vond ik toch zo'n goede vonst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Oeps...alweer half 3! Moet naar mijn afspraak!Misschien tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Domme vraag: waarvoor heb je ze specifiek gebeld?Wil je er gesprekken?Er hangt voor jou zó 'n boel vanaf Bor. Je moet het nu echt gaan doen meid.Het moét op eigen kracht... uiteindelijk.Hoveel drink je dan, als je drinkt? Je staat toch merendeels droog? Dacht ik?pb anders eventjes.Veel sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ben ondertussen aan het dweilen etc. kan zijn dat ik niet direct reageer hoor. Maar blijf wel op de background... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 goedemiddag.bor en cathy we gaan ervoor. we hebben een hele goede reden om niet te drinken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Bor. het helpt niet als je al met PFF begint.Waar wil jij het voor doen Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Opgeven? Onzin!!!OPgeven kan altijd nog... eerst ff doorzetten nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 ik heb twee pups cathy, ik wil ze bewust zien opgroeien en ze goed opvoeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 BorretjeZie jezelf als een schipper op een schip in een woeste zee. Om je koers te houden zul je steeds moeten bijsturenOnderweg leer je hoe dat moetVandaag balen, morgen weer opnieuw de juiste koers varen. Okay ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Of steeds terugdenken aan die keren dat je zó enorm baalde... dan laat je het misschien ook wel.Kan me voorstellen dat je moe wordt van elke week een poging... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Goedemiddag. Emma en Vie welkom terug na zo te horen erg geslaagde vakanties.Isa long time. Wat fijn om te horen dat het allemaal fantastisch gaat:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Dankjewel Hermie. Ik ben net aan het nagenieten van de gemaakte vakantiefoto's die via de mail binnenkwamen. Leuk, leuk!Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hier alles goed Vie. Druk op zoek naar een baan. Lukt nog niet echt, vakantietijd komt erweer aan, maar ook dat zal wel weer lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ja, dat werk zoeken dat weet wat Hermie, dat hoor ik van alle kanten. En zo zonde hè, dan zit je daar met al je diploma's en ervaring te trappelen om ermee aan de slag te gaan. Ga je nog leuke dingen doen met je dochter in de vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ok Cathy,Ik doe mee.Was net met mijn wederhelft een ijsje eten.Eerst een lekkere espresso, bestel ik uit macht der gewoonte er een Cointreau bij.Kon het nog net ongedaan maken :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden