smid Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik niet dus Wingchun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Gelukkig Wing dat er ook nog anderen zijn.Maar ja jij bent sowieso, op z'n zachtst uitgedrukt, al heel "anders".Voel me t.o. jou altijd klein en nederig worden, benijd je rust, je inzicht en doorzicht.Zou ook graag wat rustiger door het leven gaan.de samenleving als een oceaan:lagen en lagen boven elkaar gestapeldgeen weet van elkaaronderste en bovenste laag.Ik zit niet zo diep en ben dus gevoelig voor elke lichte deining........zou wel eens héééél diep willen zittengeen licht, geen deining, alles in grote patronennet als in de historiede korte en de lange golvendenk dat wij mensen slechts een tijdelijk verschijnsel zijn.Oeps, meer iets voor het filosofische draadje?Jouw schuld, Wing;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tuurlijk, PP !Het is een verademing om niet te hóéven kijken van mezelf.Zap een beetje, lees krant, geef planten in de tuin water.Wat een rust buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Klop klop YYYEEEEHHHHAAAAAAA gggggoooaaaaallllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Haha Wing: heb hier nog niks gehoord hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Blijkbaar ben ik doof geworden ??????!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Oh nee, ik snap het al: de voetbalkijkers zitten allemaal in de 2 kroegen die dit dorp rijk is.Wie thuis blijft kijkt geen voetbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Na de vorige wedstrijd kwam ik buurman tegen, ik op bweg met de auto, hij trug op de fiets.Keek strak voor zich uit.Dat vond ik raar.Keek in mn achteruitkijkspiegeltje:had hij de volle breedte van de weg nodig om vooruit te komen Nog een wonder dat hij niet op mij gebotst is........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 O ja Wing;"je bent wat je eet" (vrij vertaald)betekent dat ik nogal gek ben Eet absoluut niet verstandigop idiote tijdensoms niks, soms bodemloosveel te veel zoetveel te veel zoutkortom: gek.Toch vonden ze in het lab dat mijn bloed perfect was.Nou ja, heb ik toch nog iets normaals. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 hahahaha, ja hoor, kijk maar:TOEOEOEOET TOEOEOEOEOEOEOEOET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Volgens mij moedigen PP en Wing veeeelste weinig aan.Ken het wat harder jongens??we hebben een tegendoelpunt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 O.Dus daarom hoorde ik ineens "NEE" in de avondlijke stilte!Ha!Idee: ik kan natuurlijk mijn viool uit de kast trekken :light:kan er niks meer vangewoon heel toevallig vanavond weer beginnen ter verhoging van de sfeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Nou ja zeg,..belachelijk. Is het nu mijn schuld dat ze weg is ??Over harde berichten gesproken, Pffff quote: Originally posted by: pietjeparelWoman, je schrijft als eerste bericht naar Tida: Tida waarom geef je geen antwoord ? Als je een noodkreet neerzet kan je ons niet zomaar laten zitten !!! Heb je gedronken ??? Wees toch voorzichtig met in mijn ogen harde berichten, ze zal nog meelezen. Ik zou mijzelf in de steek gelaten voelen. Die laatste opmerking vind ik niet kunnen. Ik heb er geen goed gevoel bij. Dit jaagt weg, nodigt niet uit. Ik heb er gewoon een kater van. En ik heb geen druppel gedronken. Dus opnieuw: Tida wil je toch nog even komen schrijven? Desnoods maar een zinnetje dat is genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Kan het ook met blokfluit proberenook een soort toeter toch Nee, daar ben ik waarschijnlijk nog te goed in.Hoewel.............. Leuk neveneffect van de viool:de hond gaat HEEEEEEEL hard meehuilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 ik zie EM hoe was je vakantie? weer lekker uitgerust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 JEEEEUUUHHHH!!!!!!Ik heb het voor elkaar!Ook de laatste vriendinheeft de benen genomenBivak in de verlengingDe ratten op tafelEen slipper die blijfthangen aan het keukenzeilBlut aan het begin van de maandMisschien wil er iemand ruzie dankrijg ik een euwige banFatalistisch? Ik ?BuitenspelHet beeld compleetWaarom lach ik nog?Staan we voor ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Oké komt-ie, oren dicht:PIEIEIEIEIEP WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWPIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEP WOOOWOOOOWOOOOOOOOOOOOOOOOOOW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Dat heb je snel gezien Igor, ik ben er nog maar net op het forum.Ja joh, we hebben het heerlijk gehad en inderdaad uitgerust, positiever, relativerender dus het was een goede vakantie.Moet er hier wel weer inkomen, twee weken zonder forum eist zijn tol, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: SaraKan het ook met blokfluit proberen ook een soort toeter toch Nee, daar ben ik waarschijnlijk nog te goed in. Hoewel.............. Leuk neveneffect van de viool: de hond gaat HEEEEEEEL hard meehuilen Nee Saar doe maar een doedelzak. Dat vind ik pas echt mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Cathy, ik vind je onderschrift net een doelsaldo, tijdens de penalty's, ofzo 6-7 stopppppppppppp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hey Marjo,wees welkom in deze animal farm:DRuzie? Hoezo? Waar?Ben wel in voor een potje mattengeloof ikkrijg ik ook een banhoeraeindelijk niet meerhet braafste meisje van de klas;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Marjo, k kom bnnenkort, who knows when kamperen bij jou. Jij zorgt voor waterik zorg voor gemompel en gemopper.Mjn IIIIIII doet het slecht momenteel, bljkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Kijk kijk dat zijn nou nog eens rechte stokjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden