rapilos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Goh, Hannah,Hoop voor je dat het een superverjaardag voor je wordt.Zeker als ze winnen, dan kan je dag natuurlijk helemaal niet meer stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Oh, nee Woman, niks treurigs hoor.Ws toch misgelezen. Gaat het goed met jou?En las ik het nou goed dat het met jou en VM goed loopt? Mooi joh.En Rapi, zit je inmiddels in je huis?Ben niet meer op de hoogte............... hoe is het met Alf? en met Foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 misschien dan maar daar gaan kijkenmet zijn allen:D Hannah!!!mag jij trakteren!fijn Rapien ik houd niet bij hoor of ikantwoord krijgzeker als ik niet meer weet wat ikgeschreven hebmaar was lief bedoeld hoor dat welik ben sjaloers hoor dat je er zo lekker bijziten je hebt het verdiend, maar dat weet je al he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ja Emma,Zit inmiddels in mijn huis.Wel logisch dat je niet meer zo op de hoogte ben, want heb bijna 2 weken zonder computer gezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hannah: zondag staat in mijn agenda als de dagvan de Vlaamse gemeenschapwhatever that may be Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hoe sta jij er nu inmiddels voor dan Jane,Zit er al wat schot in de zaak, of sudder je gwoon nog even door zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Eindelijk kan ik weer iets plaatsen. Pc deed vreemd.Heb alles een beetje doorgelezen.Mijn dag was niet fijn.Ben extreem moe nu.Hoop morgen weer volwaardig mee te kunnen praten met jullie.Het gaat af en toe wel erg snel en langs elkaar heen.Maar oke we zijn met velen.Daar kan ik soms een beetje confuus van raken.Heb dan het gevoel dat het me niet lukt om echt aansluiting te krijgen hier.Slaap wel allemaal!Sterkte voor degene die dat nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 YES !!! Gewonnen en in de finale...Hoop tegen duitsland, gaan het dan verschrikkelijk afleggen of misschien wel een revange voor 1974...Buuf wilde wat leuks in de buurt organiseren, morgen maar eens langsgaan...Bor ? waar blijf je nou ?Toch niet.............???Ga nu mn mandje in, maar je weet dat je altijd kan bellen, etc... Trusten voor iedereen... Tot morgenvroeg...xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Truste Blondie,Ik duik er zelf ook in.Morgen weer vroeg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik duik achter Rapi en Blondie aan.tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 kreeg telefoontje Rapiander keertjewordt vervolgdwelterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Kan niet slapen-ondanks mn slaaptablet...Maak me zorgen om Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Moie, het is hier een getoeter en geschreeuw en gebel van jewelste. Wilde via de Grote markt naar huis maar daar was geen doorkomen aan.Vervelend voor je Blondie.Vanavond op mn AAvond hoorde ik een mooie uitspraak. Worrying is a negative prayer. Ik vond em wel leuk. Kan me ook nogal es zorgen maken. Maar ja, een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest. Maar wat nooit op komt dagen en daardoor lijdt een mens meer dan God te dragen geeft.(van mn Mem, dat snappen jullie zeker wel). Maar 't is oh zo waar. Hoe vaak maak ik me geen zorgen en dan blijkt het totaal anders uit te pakken.Maar ja, je zit er voor nu maar mooi mee Blondie. Zou het je helpen je zorg op te schrijven. Dat wil mij nog wel es helpen. Dan ben ik het ff kwijt. Ik merk wel dat sinds ik niet meer drink en naar de AA ga ik me een stuk minder zorgen maak. Lekker is dat. Ik maak me ook minder druk over dingen die mis gaan ofzo. Schiet heus nog wel es uit mn slof maar lang niet meer zo vaak en niet meer zo heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 De herhaling van nuchter wakker worden.De herhaling van mn snurkende ouwe sok.De herhaling van de opkomende zon.De herhaling van de vogels die langzaamaan, al zingend en fluitend,de ochtend in bezit nemen.De herhaling van de blijdschap van de honden als ik morgen weer beneden kom.De herhaling van vreugde als ik mn lief zie.De herhaling van het fijn vinden bij mn mem op bezoek te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Truste voor allen, oant moarn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 mmm... idd wing, maak me ook zorgen om Tida !!!Herhalende gedachten... En dan ook nog in deze trant ...............Maar misschien moet ik me eerder zorge makjen om mezelf...Helaas hier weer gedronken.......Voel me er verschrikkelijk onder aan de ene kant, aan de andere kant interreseert het me effe niet meer !!!Kids gelukkig bij mn ouders, maar hier toch ook n2 doggies rondlopen die zorg nodig hebben...BTW ben al 5 dagen mn lieve witte poes kwijt... Maak ik me ook zorgen over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 'k leer het nog wel es Wing:)Alle goeie dingen komen langzaam, toch.Bedankt. Het was een schoone dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Take care Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hihi, will do Wing, will do. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik maak me vaak zorgenterwijl daar objectief geen aanleiding toe isIk maak me vaak zorgenterwijl andere vrolijk verder levenIk maak me vaak zorgen terwijl ik beter kan gaan slapenIk maak me vaak zorgen over dat ik me teveel zorgen maakIk ben jaloers op mensen die zorgeloos levenzij hebben een geheim dat van een verbluffende eenvoud is:je moet je gewoon geen zorgen makendat leidt tot nietsZorgen zijn niet productief en veranderen niets aan een situatie noch aan een toekomstigesituatie.Ik heb me wel afgeleerd om niet meer te malenzodra ik in bed lig.Het bleek verbazend eenvoudig inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Bambam.. Nog even vergeten je te feliciteren. Superblij dat je je mate hebt gevonden !!!Hier nog steeds meer twijfel wat betreft mn partner...Duidelijk aangegeven dat hij moet ingrijpen als ik te ver gaat, maar vanavond niks...geen actie at all...Weet dat ik het zelf moet klaren, maar een beetje steun is meegenomen...Maar het enige waar hij mee bezig is is hemzelf... Zn joint en zn biertje !!! En wat iki doe interesseert hem dus niks, althans dat is mn gevoel nu...Maar kan ik zonder hem ? Yep, maar dan ?... Onzeker !!!pfffffffffffffffffffffffffff...............Voel mezelf weer in dip duiken, maar ophoging van de AD, NO WAY !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Over dat drinken ben ik het met je eenso WingliDrink je, geniet er dan van, zeker als het een mooi Chateau isOf een bovengegist biertjeuit één of andere abdijZit je te gruwelenvol schuldgevoel en walgingstop dan onmiddellijk.Goedenavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Blondie Maar wat als je partner zich er mee gaat bemoeienen wil ingrijpen? Accepteer je dat?Is het gebrek aan interesse niet juist de reden dat je bent gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 BAmIk was het weekend in de buurt van de OmmelandenEn zag regelmatig 2 vrouwenwaarvan ik dacht: zou dat ....misschien, je weet maar nooit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Wing, maak me zorgen om mn soulmate... Klinkt raar maar Bor en ik voelen elkaar aan, zonder woorden... Voel gewoon dat ze het gaat opgeven, door alle zorgen en pressie op haar !!! Doet voor mij pijn !!!Ja ik weet mededogen en medelijden, maar als je elkaar zo goed aanvoelt is haar pijn, mijn pijn..Begrijp je dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden