Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Jullie keken voetbalIk wou effe stangenJajajajajajaNiet meer komenWe gaan voor gelijkspelAlles sal reg kommenDat is het alSara Klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Gewoon doorgaan!!!Ik zit aan de koffieC-freeNix aan de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Punt gescoard, Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Nee da's niet fijn Marieke.Toch kan niet eeuwig weg blijven lopen voor zijn verantwoordelijkheid.Maar pfff wat 'n gevecht, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Heey die Marieke,ik heb je natuurlijk de laatste weken niet gevolgd ivm vakantie maar je schreef dat je zoon zei of dat * forum je opgestookt had.Dat komt me heel bekent voor. Ik weet nog heel goed dat ik als 18 jarig kind trouwde en mijn man was een soort vaderfiguur voor me. Langzamerhand werd ik wat zelfstandiger, ook door assertiviteitstraining en dat soort cursussen. Dat was heel bedreigend voor mijn omgeving want ze raakten de grip op me kwijt. Ik kon nu zelf denken en zelf beslissingen nemen en ook nee zeggen en grenzen aan geven.Wat ik maar wil zeggen is dat je goed bezig bent. Je komt nu voor je eigen belangen op en pikt niet alles meer. Of dat nu door het forum komt of door wat dan ook, maakt niet uit. Je gaat goed, daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 HIIIIIEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Foei PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Nee joh voor ons natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Voor straf 3-1 voor ons!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 En weer 1 doelpunt WAT ZIJN WE GOED HE???????????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hihihihihihi..... leuk!!! waaaahh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 pff Wing nietsNothing reallyMaak je niet ongerustSorry mensen , ik wilde geen onrust zaaienHet gaat best goedEcht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 MARIEKE, GA JE DAN OOK ZIJN ZOOI NOG UITWASSEN??Jij bent gek... snorrie hoor. Laat hem lekker in de stank zitten zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Jee Marieke. Ik wist niet dat het zo ellendig was. Bah. Wat rot voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ga even wat aandacht aan mn viervoetige vrienden geven.Dan op de bank.Dan naar bed.Marieke veel sterkte, blijf sterk Welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Slaap lekker Saartje. En morgen weer fris op he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Weet je Mariek, ik heb ook teveel voor mijn zoon gedaan altijd, echt veel te veel en nog doe ik teveel voor hem.Ik weet zelf waarom ik dat doe, daar heb ik mijn eigen redenen voor. Het commentaar erop was niet voor de poes, een mens kan oordelen, veroordelen maar ik bewandel mijn weg.Jij doet dat ook en jij ziet nu ook dat je te ver bent gegaan in je goedheid. Maar nu is het afgelopen met alles he, Mariek? en daar moet de jongeman even, nou ja even....aan wennen.Ga door hoor meid, wees sterk en blijf voor jezelf opkomen. Dikke kus van mij.En.............. nu is het 3-1. oooooooooooooh wat spannend he, mensen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we zijn door. Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Nou dat was leuk. Voor het eerst sinds een jaar of 15 weer eens een wedstrijd gekeken. Reuzespannend hoor, vooral aan het eind. Zowie helemaal mee blij doen enzo haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Owkay, nu ga ik dus ook maar slapen! Het was leuk!! Woman volgende wedstrijd weer hè!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ja zondag, Vlaamske. Slaap lekker lieverd xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Woman en VM, ik zie dat jullie elkaar gevonden hebben?Sinds de meeting?Wat leuk zeg, echt wat super leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Lieve mensen. Weer een ronde verder, Nu zondag nog winnen en we zijn wereldkampioen.Met deze gedachte wil ik de avond afsluiten en duik zo m'n bed in. Trusten allemaal en tot morgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden