Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heey die Marieke,
ik heb je natuurlijk de laatste weken niet gevolgd ivm vakantie maar je schreef dat je zoon zei of dat * forum je opgestookt had.
Dat komt me heel bekent voor. Ik weet nog heel goed dat ik als 18 jarig kind trouwde en mijn man was een soort vaderfiguur voor me. Langzamerhand werd ik wat zelfstandiger, ook door assertiviteitstraining en dat soort cursussen. Dat was heel bedreigend voor mijn omgeving want ze raakten de grip op me kwijt. Ik kon nu zelf denken en zelf beslissingen nemen en ook nee zeggen en grenzen aan geven.
Wat ik maar wil zeggen is dat je goed bezig bent. Je komt nu voor je eigen belangen op en pikt niet alles meer. Of dat nu door het forum komt of door wat dan ook, maakt niet uit. Je gaat goed, daar gaat het om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je Mariek, ik heb ook teveel voor mijn zoon gedaan altijd, echt veel te veel en nog doe ik teveel voor hem.
Ik weet zelf waarom ik dat doe, daar heb ik mijn eigen redenen voor. Het commentaar erop was niet voor de poes, een mens kan oordelen, veroordelen maar ik bewandel mijn weg.
Jij doet dat ook en jij ziet nu ook dat je te ver bent gegaan in je goedheid. Maar nu is het afgelopen met alles he, Mariek? en daar moet de jongeman even, nou ja even....aan wennen.
Ga door hoor meid, wees sterk en blijf voor jezelf opkomen. Dikke kus van mij.

En.............. nu is het 3-1. oooooooooooooh wat spannend he, mensen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...