Spring naar bijdragen

woensdag 7-7

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey Alf! En...... hoe was het bij de BA?
Las gisteren dat je een beetje spijt had van de ingreep maar ook dat je mss te ongeduldig was. Ja, beide zijn denkbaar. Maar als het straks beter gaat (geduld dus!) gaat de spijt wel weg.
Kun je nu weer alles eten?
Nou ga dan maar lekker los met die knoflook :D
ik kan ook niet zonder en ja, die verse paarse zijn jammie :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Madelief, sorry had er ff overheen gelezen.
Het kan wel degelijk gratis hoor!!! Dan is het anoniem. Ff doorzoeken meis.
Verwijzen via HA kan ook, maar daar wil jij geloof ik niet naartoe?

Hee was jij dat nou, met die wijnzolder?
Heb je daar moeite mee?
Ik had dat nl. niet. Mijn man verzamelde ook en na zijn dood heb ik dat bewaard maar nooit de neiging gehad dat te drinken. Kocht goedkope wijn(........). Nu ik voor de 2e keer ging verhuizen was het spul niet goed meer dus heb ik een vriendin (ja, dat weer wel) alles door de gootsteen laten spoelen.
Ben héééééél lang bezig geweest daarna om alles in de glasbak te mieteren. De mensen zullen wel gedacht hebben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo kids lekker in het zwembad,nog niks kunnen lezen sorry!!! Ga het wel zo doen, plantjes en bloemen al lekker ondergedompeld! Bonen soep en salade staan al op,hmm lekker mijmeren! en ik zin in opruimen raaaaar.

Moet zo de valium innemen maar heb er helemaal geen enkele zin in om me duf te voelen dus ik twijvel nog,1 keer overslaan maakt toch niet uit? Of wel?

Maak zo echt tijd om terug te lezen en te reageren hoor maar woensdag is zo hectisch hier met die middag vrij voor de kids! Vanmorgen ook heel lang met Nienke op msn gezeten dus wil ff ook de tijd inhalen en man heeft van mn moeder een nieuwe achter schutting en tuindeur gekregen en die moeten er ook nog in, Goh wat heb ik gemist met jarenlang de hele dag drinken, vindt het zo gezellig zo nu,

Maar goed even doen wat ik doen moet en dan eindelijk teruglezen!!!

Xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK Blondie
En nou wegwezen...:D

Forumverslaving, mmm, ook dat kan
min of meer ontwrichtende gevolgen hebben,
voor een relatie b.v. .
Zit je op het fr. dan blijven ook andere taken liggen.
Ik forum ook nog wel eens op het werk..
kan ook niet natuurlijk..
Dus ook hier geldt: alles met mate
Het brein blijft blijkbaar toch zoeken
naar iets om verslaafd aan te raken
Ik ben bv veel meer koffie gaan drinken..

Sara
Ik heb een goede relatie met mn BA
Is een vrouw...;)
En ja, ik heb er spijt van als het niet verbetert.
Maar ja, afwachten dan maar.

Ik kan alles eten, maar slikken gaat
wat moeizaam, alsof er een golfbal in mn keel zit
of een stuk hout overdwars, zoiets
Moet bewust eten en goed kauwen
Tzatziki gaat er wel in...

Voel je je al wat beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus
Hoe minder medi hoe beter.
als je die valium kunt laten staan
doe het dan...

Ik zei nog tegen de BA
dat ik door mijn depri episode ben heen gekomen
zónder AD toen ze zelf opmerkte
dat het beter met me ging.
Ook zij vond dat goed om te horen
en eigenlijk, zo zij ze 'geloof ik ook niet zo in die AD'
Nou ja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het genot om 24/7 helder te zijn.
Ik las dat een half jaar geleden bij enkele frummers
en kon me dat toen niet voorstellen
Leek me vreselijk, wilde tot voor kort
nog steeds af en toe ontsnappen aan de werkelijkheid
Heb dat nu bijna niet meer, ja, nu even
om niet dat stuk hout in mn keel te hoeven voelen
maar anders, nee, heerlijk alles meemaken, nuchter
Kan op elk momnet van de dag, alles doen

Moest gisteravond plotseling iemand wegbrengen
met de auto. Had ik vroeger ook gedaan, maar dan
wel met een fles wijn of meer in mn mik.
Kon ik toen ookwel, maar nu rijdt het toch iets relaxter...
Ook voor de mede passagier..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus je klinkt zo lekker en sterk: heb je die valium echt nodig? Probeer het uit zou ik zeggen!
Ik gebruik valium alleen voor de nacht, maar dan ook als pijnstiller/spierontspanner. Best verslavend goedje hoor, beter zo min mogelijk.

En Alf jij had het over antidepressiva, dat is valium niet hoor. Valium is een tranquillizer, net als seresta ( de bekende "pammetjes" ; diazepam, oxazepam en zo nog een heleboel meer).
Heb ook een tijd AD geslikt maar had meer last van de bijwerkingen dan dat het hielp, dus ook mee gestopt. Voelde me er een stuk beter door zónder!
Jammer dat je nog zulke slikklachten hebt en........nog ff wachten joh, de tzatziki is nog niet klaar :D

Zo, heb de was opgehangen en ga nu met de honden lopen. Heerlijk weer!

Dag lieve mensen, tot latersssss
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Marjo:heart:

Sara
Dat weet ik wel , dat Valium een traquilizer is
en die pammetjes heb ik vroeger ook
veel geslikt..
Ik gaf enkel een voorbeeld dat een leven
zonder medi ook te doen is en zelfs de voorkeur
geniet, maar dat ligt voor ieder weer verschillend.
Ik geloof in het zelfherstellend vermogen
Maar als ik hoofdpijn heb neem ik op den duur toch wel een
pil...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit voorgaande berichten
kan opgemerkt worden dat ik
eigenwijs en ongeduldig ben
Dat zijn 2 schaduwkanten

De vraag is nu hoe ik die
schaduwen positief kan gebruiken?
Heb het boek van Deepak et al.
nog niet uit
dus weet het nog niet..
Volgens Wing weet ik het al wel
Iedereen weet het
behalve ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel Alf, en andere geïnteresseerden, ik mag zelfs van tactive niet meer praten over fleur hier, tijdens haar ban. Hoever kan men gaan:huh: Afin, ik wil niet meer tegen de kar rijden, heb er al genoeg mee gediscussieerd.
Als je wil zal ik je in pb wel even vertellen, wat ik vind wat er is gebeurd. Onverbloemd, niets meer, maar ook zeker niets minder. Ik was erbij die bewuste zaterdagavond. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP ik ben het (weer) met je eens.
Ik wilde ook al zeggen: zijn dit wel schaduwkanten?

Geduldige mensen - die dat heel erg lijken te hebben, komen op mij soms over alsof het ze allemaal nix kan schelen. Dat zit maar af te wachten en geduldig te zijn... pffffff
En in eigenwijsheid schuilt toch de eigen wijsheid? Mag best. Zélf zo geworden. Daar zit ook veel humor etc. mits er ook wat zelfspot is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu even wel..

Vloekend en tierend
ging ik de bivak in
Het zal toch niet..

Verzet tot het uiterste
Dan in de bivak kwam het samen
In het gat gaan zitten genieten

Anderhalf jaar het droge proces
Alles gezien, nu dieper gezien

Het is uiteindelijk hetzelfde
En het heeft zin

Ugh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

grrrrrr..... Ben er weer !!!
Ook in arnhem niet mijn kleuren dreads te krijgen... zoek,zoek zoek.............

Buuf aan de deur gehad... Had mn lieve poezebeest donderdag nog gezien, ja ik ook !!!
Maar toch lief dat ze meedenken...

Tot nu toe nog droog, maar owee als ik iets in huis zou hebben...:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer terug en heb de valium niet genomen maar ik denk dat de moeite die ik daarmee heb meer tussen de oren zit dan dat ik daadwerkelijk de pil mis. De sequarel neem ik wel in want dat is een combi ad en kalmeringsmiddel en daar mag ik niet zomaar mee gaan stoppen, heb een beetje raar angst gevoel nu ik de valium niet neem maar ook dat zit gewoon tussen de oren maak ik mezelf wijs haha normaal had ik er al 2 van 50 mg gehad dus ik overleef het[overdrijvingsmode aan].
Ik heb de tuin gesproeid en het zwembad gedaan en de auto gewassen net en ik ga nu ff dweilen zo en de was doen en ook vouwen,bah vind ik iets minder. :-) en het eten is al klaar en staat te koelen dus het gaat goed zonder,ik was zo bang dat ik weer duf en suf zou worden!

Nu ga ik even tijd uittrekken om te lezen hier en te reageren maar het gaat wel pagina voor pagina haha. Of kan je reageren als je steeds ook de volgende pagina klikt?

Mijn man zei net nog dat hij heel trots is dus dat houdt me echt wel op de been, ik wil ook wat bewijzen maar niet te hoor! Moeten we ook nog naar de winkel zo,zie ik niet tegenop alleen die hitte hier buiten,maar niet klagen he.

Zo nu eerst maar terug lezen, horen me zo

XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo alles goed wijffie? Wat doe jij allemaal vandaag. Leuk die musical zeg,geniet ervan hoor,komt niet meer terug.

Blondie grr niet in je kleur te krijgen hoezo,en nu? Heb je nog andere adresjes voor je dreads, ik heb ze ook pas gehad, is echt mooi hoor.
Hoop dat je poes terug komt snel!!! En lief dat je buren meezoeken.

Alfje, alles oke? Hoe ging het bij de BA? Je hebt gelijk al die pillen zitten tussen de oren! Ben je nu minder op het forum?

Wilrijk, je kan het altijd aan iemand in een pm zeggen als het je zo zwaar ligt, ik mis fleur ook hier hoor. Kritiek moeten we mee kunnen handelen toch dat is real life!

Pietje Parel jou ken ik nog niet zo goed, sta je bij wie wat waar, dan kan ik ff bijlezen over je verhaal.[schaam zit hier al zo lang] Toch fijn je te lezen steeds hoor, absoluut.

Cathy, hihi waar blijven je moppen of mag dat ook al niet meer> Hoe gaat t meis? Blij je te lezen hier hoor echt!

Sara ik klink sterk nee jij dan! Je lijkt me een geweldige meid hoor, geniet van je!

Woman zit je op een dieet??? Gewoon tongpiercing nemen dan ben je er zo vanaf haha, en nog een nieuwe lover op het pad tegen gekomen?

Igor
:rose::present::heart::musicnote::moon::present:

Madelief je vindt het gratis en anoniem doen onderaan ergens, moet je echt doen als je het wilt natuurlijk. Het zal je helpen. Ik ging ook met een rot gevoel de kliniek in, hmm kwam er ook met een rotgevoel uit eigenlijk l... van een vent maar heb er wel andere dingen geleerd misschien vind jij het hier!!!

Deesje houdt moed meis, je komt er wel op een dag, je maakt het jezelf zo moeilijk heej,zet de kookwekker oid maar je hebt het net als velen incl. mijzelf hier ook zwaar. Je kunt me altijd pm'en of bellen he!

VM wij hebben al op msn gepraat en gaan staks verder,

Vie alles lekker daar?

Bolletje schat hoe gaat het met Jos???

Jane beache meis heerlijk,de kids wouden liever het zwembad in[is ook megaformaat haha] laat je weten of het heerlijk vertoeven was?

Wing alles goed?

Waaar is Soothe????

Dhendro hoe gaat het bij jouw daar??? lang niet gelezen[ja ik lees eroverheen denk ik in de haast]

Isa ben blij dat je er weer bent!

Drup waar ben jij dan? Alles oke daar, hersteld?

Zo wie mis ik nu nog heb lamme vingers nu pfff. Ik heb mn best gedaan om iedereen bij te houden maar moet ook op de kids in t zwembad letten continu,sorry maar ik kijk zo nog wel om het hoekje heen hoor.

Xxx

Suusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...