Spring naar bijdragen

acht juli tweeduizendtien

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 390
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blondie ik heb wel eens lopen zoeken naar mijn katers terwijl ze zo ongeveer voor mijn voeten lagen.. ik zag ze niet. Ze zeggen dat een kat niet van huis wegloopt tenzij er iets aan de hand is. Maar wat ik van jou begrijp is dat de kat gechipt is en een bandje omheeft. Denk dat ze niet zo gek ver van huis is hoor. Maar kun je niet samen met je zoontje gaan zoeken dan dan betrekt je hem er in ieder geval bij, of zeg ik nu iets heel doms?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hermie, long time no see,

Zeg, mijn Ma, die een CVA had is weer gevallen vanwege een slepende voet en gladden vloer.
Haar kinesist heeft het, zonder eni bericht trouwens, ineens laten afweten.

Mijn vraag aan jou nu, het heeft idd. toch zin om te blijven doorgaan met het trainen en vooral strechen toch? Ze wil nu alles stoppen onder het mom van "het heeft toch geen zin"???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina dat vraag je aan mij begrijp ik? Moet je toch iets meer vertellen over wat voor blessure ze nu heeft en wat voor oefeningen ze tot nu toe had. Maar zo even snel in het algemeen als er niets gebroken is is bewegen met mate altijd goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx Hermie,
CVA, 3 jaar geleden, rechterkant, gerevalideerd, deed het goed, wat wil zeggen, dankzij fysio,ergo etc. niet meer in de rolstoel, zelf behulpzaam.

Wel onzeker bij het stappen, spieren de helft van de andere kant.

Dus nu, gevallen op haar "slechte kant", niks gebrokken, nauwelijks blauwe plekken.
Vooral,denk ik dan, terug onzeker. Vooral die streching leek me goed????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

Heb net bijgelezen en wat gebeurt er weer veel, veel goeds vooral, fijn!
Maar ik krijg het niet in mijn koppie, alles wat ik zou willen zeggen/reageren.
Een paar dingen blijven hangen, die zal ik proberen te beantwoorden.

Iemand vroeg (Bol?) of ik zelf hondentraining geef? Nee hoor! Ik onderga het, samen met hond :D!
We doen africhting bij een herderclub in Duitsland (tja, mss begrijpt-ie het dan beter ;)) en ik heb VZH gedaan en de speur-onderdelen van VH 1, 2 en 3 en kan nu dus op voor Sp.H.1, vandaar dat je me wel eens leest over speuren.
En nee, het is géén puberende hond, was het maar waar :huh:, hij is al 5 maar er is helaas het eea mis gegaan in zijn en mijn leven..................
Over speuren: Blondie wat voor speuren doe jij met je honden? Jachtspeuren misschien?

Kore: lieverd wat begrijp ik waar je het over hebt!!! Misschien klink ik niet zo maar hier van hetzelfde laken een pak. Verhuisd in t voorjaar, vol goede moed maar daarna geheel ingekakt. Maar ik heb mezelf gedwongen om door te gaan met waar ik mee begonnen was, nl. vrijwilligerswerk voor de kerk. Bevalt me erg goed.
Ik weet niet of jij in een leuke buurt terecht bent gekomen? Ik nl wel, zijn heel fijne mensen, er wordt heel makkelijk contact gelegd, iedereen kent iedereen in dit dorpje. Hahaha, ze wisten al wie er kwam wonen voor ik mijn gezicht had laten zien!
Met dagritme heb ik ook veel moeite. Ben jij ook alleen? Denk zelf dat daar bij mij een knelpunt zit; er is immers niemand met wie je rekening hoeft te houden? Helaas helpt het hebben van honden of andere huisdieren daar maar beperkt bij vind ik. Ik val nog steeds bijna elke avond voor de tv in slaap om in 't holst van de nacht wakker te worden. Honden storen zich daar niet aan. Tenzij ze nodig moeten natuurlijk en.........eerlijk is eerlijk: ik weet zeker dat, als ik hen niet had gehad, er dagen zouden zijn waarop ik m'n bed niet uit zou komen. Zo'n compleet nutteloos, lusteloos gevoel.

Brengt me op Vie: fijn dat je zo positief terug bent gekomen. Ik ga je thema zeker lezen want kan voor mij idd ook nuttig zijn (zie maar hierboven :$)

Blondie jij ook goed door de intake! Joh, 27 juli is het zo!!!

Zo,nu ff pauze, peukie en nadenken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie;
Ga ik morgen ook doen hoor, samen met mn zoon zoeken, maar weet nu al dat hij de doggies de schuld gaat geven...
Doet pijn !!!
Maar nu effe met mn doggies eruit.... effe gedachten verzetten, zonder geld dus... Safety for all... !!!

Bor :heart:
Ben nu echt weg... Zo weer terug... en wil dan wel antwoord !!! pb is ook goed !!!
Hoe nu met je knulleke ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, is gebeurd, en omdat toendertijd de hersenfuncties aan de rechterkant waren aan getast was het moeilijk met haar linkerkant, niet spraakvermogen of zicht. Dus enkel bewegingsgewijs.

Doorvoor hielp die kine heel goed. Nu dus een tijdje gestopt (en daardoor????) terugval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Will, zonder rijk, nee het is een dramaseizoen kwa aantallen.
Nog ff en ik ga schaapherder worden, een lege grot is er nog wel ;)

Ja Vm; heet, heter, heetst, er raast zo'n Meltemi wind; hoe heet zo iets bij jullie; sirocco?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie laat hem maar lekker de doggies de schuld geven maar betrek hem erbij.

Nina, stretchen is sowiso goed en dan met name de grote bilspier (zoek maar op gluteus maximus die geeft vaak stevigheid aan de loopbeweging. Leg het nu niet helemaal goed uit maar moet je ma dan ook eigenlijk zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Alf, in de bonen zie ik.
Loop je alweer de tzatziki mis :D en die is echt lekker geworden :P

Van tzatziki naar meltemi: volgens mij noemen ze dat alleen in Italië scirocco?
Aiaiai en die is HEET :rose:. Hoorde het ooit benoemen als "Kadaffi-wind", ook wel leuk.

Will...........mister! Allright hoor.
Denk erover om Suus maar Truus te noemen nu ( naar de Mier, tuutterdetuut, hyperdehyp) ;).
Suus: MOCHT je je vervelen..........kan wel wat hulp gebruiken :D

Tida jee zeg dat er al zo direkt bijwerkingen zijn:wacko: niet zo fijn maja ik geef je wel gelijk, ff rust in de tent en géén drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar wat???? Kranen. Ik herinner me in ene iets,moet ff heel ernstig met Alf gaan praten.

Allluffff hoe is het eigenlijk met jouw kraan afgelopen. Zit ie al op z'n plaats?

Blondie, kwam jouw kat vaak buiten? En hij zal wel gecastreerd zijn toch?:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi beroep Dhendro. En dan koop je een Border Collie en laat hem Saar leren hoe hij schapen moet verzamelen.

Hermie laat ik nooit meer horen dat je met dit weer zware kasten gaat versjouwen. Je bent niet goed mens.:angry::)

Nieneke vervelend als ouderen vallen hé? Ze worden inderdaad erg onzeker. Sterkte lieverd. Het zal voor jou nu ook niet mee vallen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag echt last van de warmte. En ben ook (nog steeds) zo vreselijk moe. Zou zo kunnen slapen.
Eten doe ik even gemakkelijk. ik mik zo'n kant en klaar stokbrood met kruidenboter in de oven. En dan als toetje een bak kersen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...