Spring naar bijdragen

acht juli tweeduizendtien

Mai

Aanbevolen berichten

Cathy:
Het niet drinken gaat goed hoor, al blijft het moeilijk. Merk toch wel dat ik in mijn hoofd er veel mee bezig ben. Zeker nu het zulk mooi weer is lokt de koude rosé. Maar als het geen mooi weer is zou ik wel weer een andere reden hebben waarom de drank lokt....Niet aan toegeven dus;)
Dus gewoon verder maar weer met water, kruidenthee en andere vervangers.....

Zonnetje:
Jou heb ik lang niet gehoord! Alles goed?? Jij zat toch in het buitenland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 390
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

helaba Ekstertje idd effe geleden én zit er nog steeds én mss (na hopelijk de positieve gesprekken thuis) nog voor lang:D
hoe gaat het met je? alles oké? Sorry maar heb een tijdje niet meer meegelezen (geen tijd) maar wil niet zeggen dat ik niet geintresseerd ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beangstigend nieuws zonnetje, moeten we gaan bibberen nu ??

Er staat een smily'tje achter, dus.......

Euh, een nieuwe liefde ??
Een lege fles wijn uit 1200 VC ??
Het zand is daar aan het opgeraken ??

Damn , je maakt me curieus :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee lieve Bolletje,
ik een hond?
is echt niets voor mij,
ik zie wel dat velen van jullie
daar echt veel aan hebben,
en dat vind ik mooi,
maar voor mij is dat onvoorstelbaar....
ben zelfs bang voor grote honden!

vrijwilligerswerk is mischien wel iets voor mij,
heb ik vroeger veel gedaan,
maar dan wel iets met mensen,
en ook dat houd me tegen,
zolang het gaat om maar iets te doen te hebben.
Zou echt van binnenuit moeten komen.

Mischien heb ik zelf eerst een vrijwilliger nodig:D

Shalom Zonnetje:present:
gaat het goed?
Wilrijk :heart:

en alle andere aanwezigen ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn lief Bolletje
:heart:
hier is het écht zweten, vandaag een zogenaamde "rustdag" we moeten straks een mondeling verslag geven aan een internationaal team over de resultaten van deze opgravingen om nog subsidies te krijgen. Heb vannacht mijn deal geschreven en voorbereid dus ik dacht zo van hoe kan ik het best nu mijn zenuwen kanaliseren en het antw was ... effe op AdB:D
Ds zoals je kan lezen ik ben hier een beetje aan het afronden; ik denk nog ongeveer een week en dan ben ik terug thuis...
:present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd Eks te mooi om waar te zijn, 20j geleden geen haar op mijn hoofd dat twijfelde
nu krijgt ik dit in mijn "schoot geworpen" en ik twijfel...
ik laat 2 kids en mogelijks een dierbare partner achter
tijd om bezinking, alles even op een rijtje te zetten, wat is belangrijk... wat maakt me gelukkig...?
Ik ben nu ongeveer 6 weken van huis en ik moet eerlijk met mezelf zijn : ik mis ze
kan internet, skype, en een 4u vlucht dit overbruggen????
I wonder, maar goed ik heb nog even tijd (te laatste eind sept moet ik een def antwoord hebben) dus nog veel te bespreken, overleggen,....

dank je voor de interesse Maar nu jij!!!
Hoe gaat het met je? Ik heb nog steeds geen antw gekregen op mijn vragen!!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnetje:
Oeps, ben er nog hoor, maar stond op het punt van uitloggen...Welke vragen? Even teruglezen....
Ja, met mij alles ok. Heb 4 maanden niks gedronken. Toen (vraag me niet waarom, had geen specifieke reden) toch weer fles wijn open getrokken. De volgende dag weer opnieuw gestopt en still going strong...Maar ben me goed bewust hoe snel dat weer anders kan zijn:(
Zit verder goed in mijn vel:)
Hoe lang moet je voor die nieuwe baan naar het buitenland? Lukt dat met je kinderen thuis? Weet niet hoe oud of ze zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Eks ik word er helemaal 'nuchter'van:huh:
Ik was zo ongelofelijk 'euforisch' hier toen ik 3m nuchter was (heb zelfs een feestje gegeven=alco vrij:D) maar nuu lees ik dat het out of the bleu kan opduiken, zelfs zonder reden blijkbaar,...
Hoe lang was je dervoor nuchter als ik zo direct mag vragen?
Maar toch wow dat je de dat derna onmiddelijk terug die stop hebt ingeschakeld!!! chapeau meis, alleen maar bewondering daarvoor:heart::present:

En nog even dit
mijn jongen is 22j en mijn dutske (meisje) is 21j. Ik weet ze hebben niet meer de leeftijd om ze te moeten pamperen maar toch... kan ik het aan want het gaat over een contract van min 1j en mogelijks verlengbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was toen 4 maanden alc. vrij Zonnetje. En ik had echt geen reden...Ach, je kent het wel: er is altijd wel een reden te vinden. Ik gaf "gewoon" toe aan de trek. Ik had het verdiend vond ik en zou de fles niet leegmaken. Ja, duuuúh...Dus wèl! :(
Vertrouw nu mezelf dus een stuk minder...Misschien ook wel goed. Een gewaarschuwd mens....

Gelukkig maar dan dat je kinderen wat ouder zijn, dat maakt het iets gemakkelijker. Maar toch, het blijven je kids! Moeilijk zo'n keuze! Volg je :heart: En maak misschien een lijstje met de voors en tegens, dat helpt mij altijd met moeilijke beslissingen!
Succes!:)

En nu ben ik ècht weg! Doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekster,
Je bent wel wat negatief over die uitglijder,
vind ik.
Ik heb ook in april 2 slippertjes gemaakt,
maar vindt zelf dat ik tóch ADB ben gebleven,
en dat ben jij ook
door het bij die ene fles te laten!

"vroeger" zou bij mij het hek weer van de dam zijn geweest,
Bij jou w.s. ook?
Het is echt niet zo dat je nu weer helemaal opnieuw
hoeft te beginnen.
't was gewoon een stapje
in het leerproces,
zo zie ik het iig.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...