blondie6173 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Zo nu hier effe online-offline...Buurtfeestje organiseren... Alc-vrij dan he voor mij en de kids... Wel een goed excuus toch om het op de sapjes te houden...en nu weg !!! Anders kom ik hier nooit weg !!!Verslaving ? welnee............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Waar is iedereen ? Zo terug... en ja, weer aan de drank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wat voelt dit ***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Blondie meis hoe kan dat nou????? Je bent ff weg geweest. Ben je nog zo sterk om nu niet verder te drinken lieverd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 All man is freier is geen oorlogBlondie, je strijdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Hahaha Blondie; wil je mijn honden ff lenen? Hebben een uitstekende neus voor poezen, weten ze feilloos te traceren en daar heb ik ze niet voor getraind hahaha....zie je al lopen!Overigens wilde een italiaanse schaapherder onze herder wel kopen.......mooi niet:DAlf weer aan de knoflook?Hoi Bor, hoe gaat het?Ja Mupke tis vies warm, bah en zag net het weerbericht morgen wordt t nóg warmer Overweeg serieus tropenrooster te draaien maar net als jij lukt t me niet overdag te slapen.Igor: heb je pb ontvangen hoor maar lukt niet om te reageren als jij niet online bent (?).Braaf, Will, braaaaaaaaaaaaaf (klopklopklop,aaiaaiaai)Nee hoor zonder gekheid: je gaat goed!Jij ook he Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Oeps te lang zitten schrijven, laatste berichtjes gemist.Hey Blondie: je had toch expres je portemonnaie thuis gelaten? Of toch niet?Wat was de trigger? Maak er geen drama van meid, probeer er een positieve ervaring uit te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 hoidieboi!!zelf opgelegde strafmaatregelen werken niet!!!!!jaajjaja, volwassen en nog te goedgelovig!ach soms het proberen waard volgens mij zijn er meer drama'swat gaan we doen?zielig zijn?of schoppen we alles even onder het vloerkleedeven wij en niet anders???ik ben er wel aan toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Blondie lieverd. Ik heb het draadje weer naar boven gehaald over de negatieve ervaringen met alcohol. Zou het nu niet goed zijn als je daar eens opschrijft hoe je je nu voelt? Dan kun je dat altijd na lezen.Ik schrik hier echt van meid, en voel me nu heel machteloos. Gewoon omdat ik je niet kan helpen. Nergens mee en dat is een %^&gevoel. Het blijft moeilijk hé om van die rotdrank af te blijven.Hey onze Tassie is er ook weer. Dag meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 haa blondie,mooi de tijd om die drank even onder het vloerkleed weg te werken:D:Dkost een beetje moeite om de zooi morgen weer op te ruimenso What!!wats kebeurt dame?waarom deze actie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 bol lieverd,alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Blondie is uitgelogd. Bah wat ontzettend vervelend. Misschien dat iemand haar tel. nr. heeft? Ik vind het nooit prettig als mensen zeggen dat ze gedronken hebben en dan uitloggen. Ik geloof dat ik het zelf ooit ook gedaan heb. Wat een rotgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ja hoor lieverd alles goed hier. En met jou? Ook zo'n last van die hitte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 hier gaat het giga slechtmmmm, moet ik eerlijk gaan doen?ok, ik heb een fles rose op tafel en het interresseert me geen ene bal meerhelaas pindakaas, ik heb geen opener meerdus log ik maar in.verder geen gezeur, lachmasker maar weer open doorgaan..............maar ach, verder valt alles best meehet kan altijd erger dus wie ben ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Tas begrijp ik daarmee dat je aan het drinken bent? Ja ik vraag het omdat ik soms de dingen niet goed interpreteer, als ik ze lees.Goeie avond Wing en Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Hey Tass; wil je kwijt waarom je je zo &*^%$# voelt?Bol, maak je nou niet meteen zulke zorgen. Als ze vanaaf niet terug komt, komt ze morgen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Goedenavond Wing, fijn je weer te zien.Jou ook trouwens, Marjo.Hoe zijn jullie deze dag doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 nee bol,ik ben NIET aan het drinkenmaar alleen omdat ik geen opener heb.ach een aanval van zieligheidik wahcht gewoon netjes totdat dat kreng zo lauw is..............dat niemand zich eraan wilt wagen.kan ik hem ook in de oven zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Tass als-ie heet genoeg wordt krijg je wijnazijn Maar waarom heb je er zo'n trek in dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Sara,ik voel me zo k........(kutjesgeweldig)omdat ik vandaag niet meer het nut ervan inzie om mijzelf te martelenok, klinkt ook niet optimistischdramatisch eigenlijk als ik mijn eigen tekst bekijkmaar ik ben het zat om maar te knokken om alles te doen behalve de fouten van vroegerde fouten waren eigenlijk soms best leukok, ook niet waarik weet het gewoon niet!simpel even zieligmaar ben potverdrie al de hele dag bezig met wel of nieten nu ik schrijf?jeetje wat kan je belachelijk doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Tas hup de glascontainer in, VOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Tas Mensen ik ga ff bankhangen. Kom straks misschien nog ff om het hoekie kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 hihihi,je bent overduidelijk oppas oom genoeg flesjes verwarmdSorry, kan er niets aan doenmaar het gaat de laatste tijd wonderbaarlijk slechtof echt slecht ook nietstilstand!ik moet leren dat geen resultaten ook resultaten zijnmaar niets werkt of doet het zoals het moetgeen vooruitgangeigenlijk helemaal nietsen als ik ergens niet tegen kan................dan is het wel nietsheb ik daar al mijn tijd aan gespandeert?aan niets?laat maar,complete onzin!ik ben er, dus geen gekke dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Het is okee WingKennelijk was het nodiganders zou je het niet zeggenIk was ook niet echt jottum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Tas stilstand bestaat volgens mij niet.Onder de oppervlakte gebeurt van alles.Dat zie je nu niet, later.In elk geval ervaar jij niet terugvallen als negatief, da's jammer.Maar gevoel is gevoel.Gelukkig heb je je humor, spot maar n beetje met jezelf.Of ga schoppen, helpt ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Eerder vandaag schreef Kore toch ook al zoiets. Ik had er nog op willen reageren. En nu Tas ook al.Ik voel het ook een beetje zo. Dan drink je een tijd niet. Bent nuchter, voelt je goed. En dan zakt het in want er komt niets voor in de plaats. Moet zeggen dat ik me nogal snel verveel en apathisch word dan. Met drank stoorde me dat minder. Nu erger ik me aan mezelf en aan mn passieve houding. Woman is daar geloof ik wel goed in. Die onderneemt plots van alles. Dat wil ik ook wel maar ik weet niks te bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden