smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ah Woman, ik benijd je niet, met opoe op bezoek en deze warmte alom....Hou het maar lekker kalm vandaag!Shimmy klinkt inspannend en morgen is het weer zulk weer hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hee Bor, hoe is ie? Houden we het droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja tuurlijk!! Daar zit de kracht, maar dan de belofte - uiteindelijk - vooral naar jezelf!Maar ik beloof het, okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ben super sadistisch bezig. Vliegjes op stofzuigen gniffel gniffel:devil:Verder voor de verandering een m'n planfond en de muren aan zuigen. Das weer eens iets anders dan de vloer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Jongens het was de bedoeling om complimenten te vangen hoor integendeel zelfs, ik zie er niet uit op die foto s maar wou gewoon mij laten zien dat jullie weten tegen wie je het hebt, vanaaf zijn ze weer weg, zo nu eerst eten voor de kleintjes makenX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Borretje vorige maand was ik een week te vroeg. Dus niet echt een pijl op t trekken bij mij. Ik baal echt, voor mn nekbreuk was ik altijd heel kort en heel weinig ongesteld. Een dag of 4. Dit verklaart ook weer mn huildag van woensdag, mn chaotische gedrag van de afgelopen dagen en gelukkig weet ik inmiddels dat als ik de hele nacht niet kan slapen dat het dan raak is de volgende ochtend. Hebben we dat weer gehad, kan er weer een poosje tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bor, als je een hekel hebt aan schuldgevoel, welnu.... houd je dan aan beloftes.Vooral die aan jezelf. Mits je jezelf dat waard vindt!!!!!!!daar zit m de crux.En... jezelf.... heeft alles met zoonlief te maken!Schuldgevoel is afschuwelijk. Daarvan ga je weer drinken....Ik wil dat rotgevoel niet meer!:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja Borretje, maar ook daar is geen pijl op te trekken. ik heb het eens een jaar lang bij gehouden. Wanneer ongesteld, wanneer pms. maar het wisselt steeds. Ene keer een week van te voren andere keer een dag van te voren.Jammer is dat. kan er dus geen rekening mee houden zo van ow ik heb pms dus nix aan de hand. En er moet ook iets zijn wat de pms triggert. Dat kan een klein dingetje zijn die het lontje van de bom aansteekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bor, dat noemen ze korte termijn denken.Je kunt ook op de langere termijn denken. Hij is gebaat bij een frisse moeke straks toch?Je kunt in de tussentijd nog meer stuk maken, dat is niet wat je wilt denk ik.Gatsie, kop op joh!!!!! Goed om jezelf denken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hond uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Goedemiddag allen. Ben ik nog op tijd om Alf een fijne vakantie te wensen? Vrees van niet maar misschien logt ie nog in? Wat is het warmmmm zeg. Maar dat wisten jullie zeker al? Even inlezen hier maar ik zag al dat ik foto's van Vie gemist heb. Wel groot gelijk Vie dat je niet met je hoofd op internet wilt staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik moet wat anders doen....een doesj, kamer aanvegen, weg, aan het werk tot laat...Fijne dag allemaal!!Hou het droog Bor! Laten we nu eens wat langer volhouden. Ik wel. Potver3! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bor, als ik zoiets tegen mezelf zeg dan houd ik een achterdeurtje open. Dat werkt niet.Ik doe het in elk geval niet!!Ga achter jezelf staan meid.En ja, iets teruglezen, wat helpt.....DOEN!nu ben ik echt weg. Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Nou Borretjeik denk dat je jezelf en zoontje tekort doetmet zo'n open belofte die geen belofte isje kunt beter toch?Ha Roodborstje,hoe gaat het intussen met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Zit je ook niet in het pact Bor?Mij helpt het altijd te denken dat ik dat dan ook schendnet alsof het makkelijker is om voor een ander sterkte zijn. Maar het werkt wel en dus ook voor mij.En dan maakt het mij niet veel uit dat het misschien beterandersom is. komt wel, ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bij mij viel de druk weg doordat de internetbehandeling stopte.Geen controle meer.....Ik vind het dan ook erg jammer dat Igor en Blondie scheef gingen.Voelt ineens weer allener zeg maar.Dus samen doen helpt echt wel,.... voor mij nu!... wou ik nog ff zeggen...nu echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik vind het wel hardstikke goed van je Cath. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bor : Je doet het niet !!! Belofte maakt schuld en je hebt mij wat beloofd !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Absolutely!Shake hands sister!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Pff, dat lucht op Bor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 En nu eten en rennen voor mn dreads...Ben er weer rond een uur of 4...Bor je hebt mn nummer... bel/sms whatever... Maar blijf niet in je eentje in zak en as zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik denk dat je stoppen met drinken alleen en uitsluitend voor jezelf moet doen, niet voor iemand anders, ook niet voor je kinderen. Die kunnen wel een stok achter de deur zijn, en je stimuleren om te stoppen, maar ik denk dat dat niet genoeg is. Als je alleen stopt voor jezelf, leg je ook de verantwoording bij jezelf neer. En niet rond lopen met de gedachten, dit leven en de zorg voor iemand is zo zwaar, ik trek het niet, ik heb de drank hard nodig. Anderen kunnen, als je gestopt bent, alleen maar mee genieten. Jij verandert doordat je niet meer drinkt, dus veranderd je omgeving ook. Mensen reageren nu eenmaal op jou en jouw gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Blijf meppen hier, maar drink niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Borrie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Voor mij was mijn dochter de aanleiding om te stoppen Bolen daar ben ik nog steeds blij omnatuurlijk doe ik het voor mezelfmaar dan had het nog heel wat langer geduurdeer ik dat besluit had kunnen nemenen nu denk ik dus de volgorde waarin of voor wieis voor mij niet belangrijk, het resultaat teltvoor allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden