Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Jaaaaaa Suusje, Welkom!!!!Hoewel....mischien vandaag toch maar es naar je man luisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Haha Igor, echt?Nou dan ga ik eerst sproeien want ik moet ook zuinig zijn met mijn bloemkes haha, Alles Goed Igor?Kore, ik kom je met liefde een dagje helpen hoor,anytime. Ik ben niet te beroerd om iemand te helpen dus mocht het nodig zijn gil maar.En die rustdag zit er gewoon niet in bij mij momenteel, het is wat Bol zijn ik richt me op iets heel anders dan alc en dat is bij mij bezig zijn.Madelief goedemorgen, ja wordt jij maar eerst lekker wakker hoor, koffie erbij en ik heb kaneelbroodjes?Sara alles goed meis? Poes nog niet terug? Verdorie zeg,maar poezen vinden vaak de weg terug hoor. Succes met je kids straks.Willrijk is dus Will nu haha even wennen hoor.Zo nu eerst even de kids voor hun laatste schoolochtend optrommelen,we hebben gisteren voor allebei de juffen een grote bos rozen meegenomen, waren ze erg blij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 GG goedemorgen, komt tijd komt raad,waar kunnen we je proberen mee op te vrolijken? Vertel.Caro ook goedemorgen, wat ga jij allemaal doen vandaag? iig veel plezier met je dochter!Weet iemand waar ik dat muggen abbonnement op kan zeggen, ze beginnen te vervelen en ik krab me het apegapen zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hahaha die Suus Je verwart ons, ik heb geen poes, dat is Blondie! Ik heb 2 honden hahaha! En niet van die lieve kleine knabbelaars als Igor hoor.Enneh..........JA kom maar op kan best wat hulp gebruiken Mijn man zou gezegd hebben "Suus start in de 4e versnelling":D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja Kore "vinceró" betekent "ik zal overwinnen"!Maar ben geen zeeuws meisje hoor Aiaiai nu blijf ik plakken. Niet doen. Wil van de ochtend gebruik maken om te koken.Bloemkool en courgette, deel om insalata mee te maken deel om later in jasje van bloem en ei te frituren.Dussss: lieverds keep it coooooooool Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 nou suus als je je verveelt? ik heb zat te doen hoor. bij mij schiet de versnelling nog geregeld in de achteruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Igor:Waarom lukt het niet om ervan af te blijven? Begrijp tenminste dat je gedronken hebt gisteren? Heb je hier hulp gevraagd op het forum? Niet dat het mij altijd lukt hoor meis, had ook een avond overal schijt aan...Maar het beginnen met stoppen lijkt niet te lukken zo toch?Wilrijk:Van harte met het bereiken van je 2 weken!! Lof!! Suusje:Vitamine B12 slikken schijnt te helpen: de muggen vinden je dan niet lekker meer ruiken;) maar wij mensen ruiken het niet hoor!Geertjegeert:Het ligt misschien aan mij, maar toch begrijp ik je boosheid nog niet. Is het omdat je dat gesprek hebt gemist? Je kunt er nu toch ook door het te lezen je voordeel uit halen? Of ligt er iets anders te broeien?Madelief:Hoe gaat het meissie?Caro:Ook een vrolijke morgen. Moet om jou stiekem wel eens lachen (en niet vervelend bedoeld) Je gaat vaak weg hier op het forum want dan ben je het zat. En voor je het weet is ze weer terug:DSuus:Je bent goed bezig! Iedereen een fijne dag, ik ga gauw boterhammen smeren:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Suus,Ik lees opeens het laatste zinnetje van je onderschrift:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Oooh Sorry Sara ja het idd Blondie, heb ik eens goed geslapen haal ik alles uit zijn verband haha, Ik wil je wel een keer komen helpen hoor,why not! Maar wel een lekker broodje hamkaas daarna he!!!Ik ga vandaag maar eens stiekum de buurvrouw tuin van onkruid verwijderen,ze is slecht ter been en is een dagje weg. Hihi wat zal die opkijken zeg,Nu eerst echt die kids wakker maken,gelukkig zijn het vlugge opstaanders dus even mammarambo spelen. Opstaan or i will be back haha.Ik heb er zin in vandaag,jullie ook hoop ik enne Igor zullen we het bij water houden[eigen keus off course]!Nou ik ga me maar eens snel klaarmaken maar heb de schooltasjes al klaar staan, de oven al schoon gemaakt de sproeier staat aan en de vuilniston is al schoongespoten. Geeft wel voldoening en ma was erg blij dat alles er binnen en buiten zo tiptop bijstaat!Zo terug eerst naar kidsplanet. ENNE Sara versnelling 4 nope 5 doe maar.Ik voel me sinds jaren erg happy en gewenst,klinkt een beetje vreemd maar zo voelt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 en de muggen mag je bij je houden hoor. ik ben niet zo'n grote dierenliefhebber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Igor wat moet er gebeuren dan bij jou? Kan altijd even langs komen hoor en helpen. Hoe zet ik een foto neer van mezelf, vindt het wel fijn omdat ik de meeting gemist hebt dat mensen weten met wie ze praten[zie je een klein smal blondje haha]Kore ja de slak bereikte de ark door volharding en dat is wat ik doe!Enne die clip in mijn profiel daar trek ik me elk moment aan op!Ekstertje Goedemorgen!!! Nee ik doe het niet goed ik doe mijn best das wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sara, igor en iedereen weeral hier Hoe hartverwarmend sommige woordjes toch kunnen zijn hé. Je moet me hier eens schaapachtig zien glimlachen als ik jullie lees. Vandaag op de kop 14 dagen indeed en ik ga nog verder, dag na dag.Nog steeds de "ijs"behandeling van de vrouw. Weet niet wat ik anders nog kan doen, buiten geduld te hebben, maar hoelang nog ? En wetende dat wij in het verleden alles zo goed "samen" konden oplossen. Ik wijk in elk geval niet af van mijn plan en blijf strijden. Zelfs als wij ten onder gaan, zal er niet kunnen zeggen dat ik het niet heb geprobeerd.Waar is nu die koffie ?? Suus, je gaat beter en beter, ik lees het aan je. Je bent een prachtig voorbeeld voor velen Madelief, ook jij bent heel erg aan het afbouwen en daarvoor een dikke proficiat hoor Igor, blondje, gaan we er vandaag een nieuwe dag van maken ?? Ja hé, warm of niet warm. Hoofd omhoog, kin naar voor, borst (ahum) voorruit en gaan met de banaan Heb ik iets gemist gisteren avond ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Nou, dat schiet lekker op..... de hele tijd geen internet hier.... nu wil ik dat ding afsluiten (eigenlijk uit het raam kieperen;) ) en nu doetie het. En moet ik weg. Even heel snel : Igor, zo zonde van gisteren... maar vandaag dus echt weer dag 1 he? , denk aan die vier pootjes.... Ik ben nu echt weg mensen.... hou het hoofd koel vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ook goedemorgen Ekster!!! En jij ook Madelief,sterkte vandaag, meid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Igor wil je mijn muggen niet hebben, flauw hoor. Nou dan zet ik ze maar op marktplaats neer, een vriendin zei gisteren je insmeren met verse citroen dus dat ga ik proberen!Nou als die kids nu niet komen zet ik hun bedjes in de tuin hahah,Zo terug lieverds.En als ik iemand echt moet helpen zeg het aub want ik kom gegarandeerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Suusje:Jezelf niet onderwaarderen meis. Je doet het goed met de omstandigheden waarin je zit. Ja, dus doe je het goed:present: Een compliment mag je best in ontvangst nemen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Op de valreep voor Wil..... klasse wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Suusje, wat een prachtig gebaar tov je buurvrouw, je hebt een hart van goud !!Eks, smeer ze (de boterhammetjes hé )GG Vertel eens, wat geeft je juist dat gevoel ? Nu het nog een beetje rustig is, dan kunnen we je misschien een beetje beter gevoel geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Jij ook een fijne dag Kore! En niet tè hard met dit weer hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Von, eks, jullie laten me blozen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hoi Wil,Wat een feestelijkheden rondom je 2 weken hè! Een mooi begin van je dag!Ik ga hem nu dus wel smeren...De boterhammen èn ik ben weg!Misschien tot later!Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wil, Kore, Suus en Eks...Jullie ook allemaal een fijne dag!!Igor, nieuwe kansen voor ons!Laten we er voor gaan oke?En als het moeilijk word juist schrijven hier, het helpt mij enorm!Wil, je gaat goed!Nu even badderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 morgen ekster, heb weer gedronken ja en heb me niet hier gemeld. ik kruip in m'n schulp zogauw er iets gebeurd (ben gisteren onterecht (vindt ik) afgekat) waar ik niet mee om kan gaan. ik ga mezelf op zitten vreten en sluit me af voor alles en iedereen (behalve knabbel en babbel). zogauw de dag normaal verloopt hou ik het wel vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dit vindt ik nou zo heerlijk aan jullie, dat fijne gevoel en die lieve reacties maar mijn aanbod staat, als ik iemand moet helpen dat diegene ook lekker in een net huis of nette tuin de zomer doorbrengt dan wil ik het zeker doen,voor niks[nou ja een broodje haha]Ik kan niet zo goed tegen complimenten eigenlijk,heb dan altijd het gevoel van pfff ik ja hoor right.Ik ben zo terug mijn aapjes zijn uit hun bedje gekomen dus ik ga ze eens extra mooi aankleden en lekker insmeren en een lekker ontbijtje voorschotelen. Wat een schatjes zijn het ook he, meteen mama knuffen.Zo back. Luf joe all! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hoi Will een hele prestatie man!en ja, 't klinkt makkelijk,maar gewoon geduld hebben hoor,en begrip als 't kan,Sterkte.Yvonne, als je 't nog leest:fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden