VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 oei, de site leest geen kanji??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Goeienavond allen!Was er al n paar keer vandaag. Lees ff mee.Ha Blondie, zat eig. al eerder op je te wachten. Fijn dat het goed gaat en je het leuk hebt gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Minimal connectionAls soms vaag van herAltijd leuk zien en lerenLuisteren lukt helaas nietMinuten al verspeeld..Blondie tot opde draad wet Ze fietste wat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 WILL !!!!.....WILL !!!!!Vanmorgen noemde iemand ons hier Fokke en Sukke...erg he...Ik zal niet zeggen wie het was, maar het was Sara.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Vanmiddag met de gitarist gesproken of het mogelijk is om dit nummer te gaan zingen. http://www.youtube.com/watch?v=yxG5HzLb-d4Hij gaat kijkn of hij het goed kan vertalen in het Engels, maar Spaans is misschien wel veel moeilijker maar mooier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Niwi, klikspaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 neenee, Sara...het gaat mij ook aan he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 . mijn man is me lief. Wat hij ook doet dat is1: hij betutteld me niet maar denkt dat ik beter kan.2: Ik kan beter, kijk naar mijn verleden.3:Hij heeft schijnbaar geen geduld: 4.: Nu ben ik een nietsnut ondanks alles wat ik thuis bewerkstellig. Zou wel eens willen weten waar hij eindigde bij in werk zijnde en een woning onderhouden. Hij kijkt zelf naar een periode waar hij thuis was` ivm tml wia. en ex natuurlijk. Helaas biedt ik wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wat is er mis met Fokke en Sukke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Spaans is mooi WomanHeb je vast gevoel voorNet als de Portugese Fado(Hebben ze ook in het Fries)Ook mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wat is er mis met Will en Niwi ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dees voor zover ik het begrijp hou je veel van je man, wil je hem niet kwijt maar moet er e.e.a. veranderen om goed verder te kunnen. Ja meis, het enige dat er dan op zit is praten, praten, praten.En geen vaagheden maar rechtsteeks, eerlijk en open.Niet makkelijk maar als je het wilt de moeite waard.Hebben jullie relatietherapie weleens overwogen?Blijkbaar zitten jullie er allebei mee maar komen er samen niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wie ziJn Fokke en Sukke Saar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Zie je Niwi: er is niks mis mee. Integendeel ;)Oh Marjo: Fado, prachtig en in het fries ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 dat zijn wij, Nina, althans ....den Will en den Niwi....daar zijn we toch voor uit gemaakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Lieve allemaal.Heb nog niet alles gelezen, ga ik nog doen hoor!Heb een hele fijne dag gehad met mn dochter,samen gekookt.Maar wat een warmte vandaag!Waar blijft die verfrissende bui? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 VM ow hoe leg ik dat nou uit?Twee stripfiguren van de tv, satirisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 ja Marjo, ik heb de songtekst gevonden. Melodie kan ik wel dromen. Alleen even een toontje lager, want is wel erg hoog. maar dat kan vast wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hoi Madelief, fijn dat je zo'n goede dag had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 een goeie avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 den smid se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Madelief hoe is het met je gebruik gegaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 goedenavond allemaal.Nu is het heerlijk buiten.Ik hoop dat iedereen met dit dorstige weer de juiste drankjes heeft weten te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 haha...wing...wie zou nu wie zijn ??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Meteen Gold Dust Woman ook maar een geopperd als favorietje om te zingen. Voelde me toch al Stevie Nicks met die tamboerijn, dus die laten we erin Hoop dat ie dat ok vindt, het is wel een vrouwennummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden