geertjegeert Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Deze dame gaat zo ook eens naar bed (lees: airco) om wat tv. te kijken of wat te lezen.Geen laptop mee, dat mag ik niet van mezelf i.v.m. ontwikkelen van nieuwe verslaving.Voor eenieder: fijne avond, goede nacht en morgen weer fris de snikhete dag begroeten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik heb vandaag zo'n kolom ventilator gekocht Wing, die kan ik mee de keukenin en naar de slaapkamer brengen, erg handig.Geertje:heart:weet niet wat te zeggenbehalve misschien, blijf je eigen pad bewandelen vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wing, mister, zal ik een klipje sturen over ventilators?De jongens wachten buiten op vleermuizen en mijn zoon zegt, mama weet je wat raar is als een tweeling hetzelfde speelgoed krijgt ,hoe weten ze dan van wie wat is?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Super VM, en deze vond ik met clip en al het eindehttp://www.youtube.com/watch?v=cFlPGLn0YA8Die man op dat strand gaat er echt helemaal in op, zaaaalig !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Het zou Wing kunnen zijn, maar ik denk niet dat hij deze muziek graag hoort. Hé Wing ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Geertjegeert, ik sluit me bij Jane aan.Kore, leuk onderwerp, ik kom er nog op terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 What the f Will ik amuseer me , doet me denken aan Goa enzo!! Nog 100. 0000 liedjes????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sorry by the way, ik ben in een liedjes deel mode! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Allez, voor tsubasa, wing, een van mijn fav's.http://www.youtube.com/watch?v=R-3U8ptemEk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 rekkolBvorige folder in de reclamenu bij de concurrent Mrond de €20 - €25 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wing, industrie, ten einde maar wel mooie klanken, haut houd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Als we die toer op gaan VM, arrez, patat dan: Subiet krijgen we weer op onze jip !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Minimal, nog, dance ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 jij bent te jong voor poona en Osho oftoch niet Wing/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Heb altijd van de erg dromerige diepe house toestanden gehouden Wing, met af en toe een tikkeltje aan de hardere kant. Navenant hoe mijn hoed stond.Pas op, ben ook heel erg jazz liefhebber, en als je over Wagner spreekt, begin ik gelijk te dromen. Beetje allrounder dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=n5CtXy7ARf0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Antwoord, architectuur, collapsing, new buildings, hoewel le corbusier en bauhaus ok zijn.http://www.youtube.com/watch?v=_9uuK9wPd14 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Laat ons nu even in Love komen.Is dit nu geen plaat om eens lekker.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Of ook dees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 The wisdom of designing Cradle to Cradle ????Alleen maar wat uitleg, of ben ik te ongeduldig ??Even een klein bootje gaan vastknoefelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wing heb je een pb gestuurd , hoewel ik niet zo'n' pb mens ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 http://www.mcdonough.com/cradle_to_cradle.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Zo meld me hier ook weer even... Dreads zitten erin en zweet me op het moment de kleren van mn lijf af...Vanavond nog lekker uit eten geweest bij Juffrouw Tok met mn ouders en mn kids, lekker kippetje kluiven... Piri-piri !!! mmmmmmmmmmmmmmm.................Helemaal droog gebleven, mede doordat ik het te druk had om aan A te denken...Dees : Kom op he meid, morgen weer nieuwe dag een nieuwe kansen... Rome is ook niet in 1 dag gebouwd !!! En maak het bespreekbaar met je manneke, zo kom je ook voor jezelf op !!!En nu effe teruglezen of ik nog wat heb gemist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 ??????- ?????: ?????? Tantra????????????????????????????????????????????????????????????2??????????????????????????? ???? [??] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden