zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 `````````ons nieuwe draadje ie nog niet bekend dus.....aan derden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dees ik had vanmiddag om 16.06 ook een vraag gesteld aan je over hoe het nu met het niet drinken gaat en daar heb je niet op geantwoord. Mij viel n.l. ook op dat je anders schrijft. Dan komt bij mij de argwaan.Je bent niet verpicht hoor om te antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dees, ben blij dat je reageert maar ik vroeg eigenlijk naar Hannah.Heb trouwens elders ook een berichtje geplaatst.Sluit me aan bij PP, mss helemaal verwijderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Oh, zie dat Hannah uitgelogd heeft.Mensen wat is het warm, maakt het er niet gemakkelijker op vind ik.Heb het nu ff heel moeilijk, zelfs hartkloppingen, bah Wil graag weg met de honden maar het is nog zó heet, ook voor die arme dieren.Wordt kort uitje straks.Heb al hele zak schuimpjes opgevreten.Heb veel pijn van tennisarm(en) kan dus ook niet alles wat me eventueel door deze golf heen zou kunnen helpen. Affijn, rustig doorademen. Voor de ventilator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Saar, als het goed is krijgen we zondag onweer, dan koelt het een beetje af. Ze zouden in Den Haag zeggen "het is om de rozen te broeien zo warm". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sjongejonge wat is het stil hier.Iedereen gevloerd door de hitte?Of aan het koken / eten?Nou dan ga ik ook maar eens.Kom later nog wel terug.dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik ga eens een lege ijsbak vullen met water en in de vriezer. Als het gevroren is voor de ven zetten. Mn slaapkamer is echt een broeikas, niet normaal meer. Verwacht niet dat het vanavond nog afkoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ha Bolletje, ben jij er ook nog?Nou ik hoorde net op de tv dat het t/m zondag duurt of bedoel je dat ook?Heb net advies gevraag aan mijn hondentrainende vriendin en besloten dat ik morgen niet ga trainen.Dit is niet te doen zeg, ook niet voor de honden, véél te warm.Bovendien moet die van mij dan 3 kwartier heen en 3 kwartier terug in de hondenkar maar ok tijdens de training in die kar zitten wachten, nee hoor, te gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hoi Woman, welkom trug.Hoe krijg jij zo'n grote bak dan in de vriezer?Wel een goed idee trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik heb een apparte vrieskast SaraMn rok is klaar !Foto komt er aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bol: als je bij mij typefouten ziet: heb last van arm maar ook van mn middelvinger (NEE!!! Dat doe ik niet, ik ben een NET oud wijf :Dhihi), dat is artrose, nu erger doordat pijn elleboog doortrekt tot in de middelvinger.Dus: geen zorgen als ik vouten maak;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wow ben benieuwd woman! Kan je camera de glitter aan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 He jij een gote vriezer Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ha! Heb iets bedacht :light: merkte gisteravond dat ik steeds meer pijn kreeg van typen. Maar ik zit ook veel te laag!!! Ga straks laptop anders neer proberen te zetten. Hm.....ff verlengsnoertje zoeken.Nu eerst met de honden weg.Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja ik heb geen vriesdingetje in mn koelkast, dus heb ooit eens toen ik nog gehandicapt was een vriezer aangeschaft. Best handig Foto's !!Eentje is wel eer eigenwijs op zn kant, dus scheef kijken http://img641.imageshack.us/sl...r.php?id=dsc01235v.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hoi Desi, ben jij daar ook jaloers op?Zou er zo ff in gaan liggen maar nee daarna is de hitte nog erger.Heb jij al gegeten Desi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja Saar, de dieren hebben het nu ook erg moeilijk. Van de week was er een duif aan het badderen in m'n vijver. Heb het maar een beetje in de gate gehouden. Verbeeld je dat ie van z'n stokkie gevallen zou zijn zeg. Maar het is wel erg mooi om te zien dat er ook andere dieren plezier hebben van de vijver dan alleen m'n vissies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 soooooooo he Woman, wat mooi!Wat een mooie kleuren ook.Dat heb je snel gedaan zeg! Hoe is-tie aan de onderkant eigenlijk, ik bedoel sluit het nauw om t lijf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 quote: Originally posted by: SaraBol: als je bij mij typefouten ziet: heb last van arm maar ook van mn middelvinger (NEE!!! Dat doe ik niet, ik ben een NET oud wijf :Dhihi), dat is artrose, nu erger doordat pijn elleboog doortrekt tot in de middelvinger. Dus: geen zorgen als ik vouten maak;) Ja ja Nee ff serieus Saar. Ik heb een stijve pink, over gehouden van toen ik nog keeper was bij voetballen. Ben altijd blij geweest dat het niet m'n middelvinger was. Je zal maar iemand willen begroeten zeg. Loop je meteen met een blauwe toeter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sarah. je toetsenbort moet je gelijkstellen met je armen.Schiijnt voor rsi ed te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja dat is mooi Bol! Eind van de morgen zat er een merel middenop de weg met de vleugels wijd uit te hijgen, zo zielig. Ja een vijver is fijn voor veel dieren. Hier in de buurt 's avonds veel kikkers, prachtig. Maar heb je geen last van muggen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Thanxx Desi, da's idd het probleem, staat nu te hoog!Zo en nu ga ik ECHT weg.Zit iedere keer te wachten op de volgende wolk maar voor je t weet schijnt de zon alweer.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja hij is dus van goud, maar omdat het zo blinkt zie je alles gespiegeld in die pailletjes. Als je dit dus op het podium aanhebt met die podiumlampen....wow...Hij is helemaal nauw aansluitend, met 2 splitten, aan de schuinvoorkant van de benen. Er moet dus wel een rok onder nog of een geschikte buikans broek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja meiden ik heb gegeten en ben voldaan. whats the problem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Niet dus.Maar het is ook té mooi Woman.Dat jij dat dúrft! Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden