Spring naar bijdragen

10 juli 2008

Aanbevolen berichten

Je moet niet alles opschrijven hoor Woman, ik heb er zelf een Word over gemaakt.
Ik wil je er niet mee overrompelen omdat je zei dat je geen grote pc-kenner bent.
Vandaar stukje bij beetje.
Als het allemaal gedaan is, en tevreden blijft van je pc ;) dan stuur ik jou het blad dan wel door zodat je het aan je vrienden kunt doorgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 510
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar heb ik straks (hoop ik) geen last meer van want daar schijnt altijd het zonnetje. Naja in onze harten dan. Zo lief zoals Caro het omscheef en wat ze goed kan: 2 vriendinnen, beide invalide die samen in een park wonen vlak bij elkaar Samen met onze honden die gered zijn uit een dodingsstation uit Spanje.

Samen de weg weten van de alco maar vooral samen ook vrienden zijn. Ruzie maken mag maar bijleggen kan.

Zo druppie gaat naar bed en wens iedereen morgen een frisse start voor de nieuwe week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je dat vraagt, de duivel blijft een duivel levens lang.
Maar ik heb hem aardig onder controle op een enkele uitzondering na. En als ik dan voor de bijl ga baal ik als een stekker en gooi de fles na 2 glazen door de gootsteen.
En dan is het weer even uitzitten de behoefte.
Gelukkig heb ik een redelijk drukke baan en sport veel dus weet het monster meestal weg te houden, maar zo nu en dan ga ik simpel voor de bijl, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier heeft het even hard geregend met onweer en veel wind.
Nu allang weer droog, wel lekker buiten.
Vandaag alles goed gegaan.

Als ik Bolletje moet geloven dan heeft zij meer regen gehad dan wij terwijl wij maar goed 8 km van elkaar vandaan wonen.

Ik ga slapen, trusten en tot morgen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het redelijk lastig nu met het mooie weer. Ben de enige die zijn dorst lest hier met frisdrankjes.
Niet leuk, maar ik heb tot nu toe kunnen weerstaan.
Sporten ben ik ook weer begonnen, maar beetje te hard van stapel gelopen, ben al gekwetst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smid en jij ben je helemaal schoon?
Ik ben anderhalf jaar droog geweest en daarna een paar maanden een paar weken en soms maar een paar dagen.
Maar nu voel ik me goed en voel me ook niet zo schuldig over een kleine terugval, omdat ik daarna de draad weer snel kan oppakken.
Maar m,n streven is volledig droog de rest van m,n leven. En dat blijft een strijd levenslang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wippen kan iedereen en is niet zo bijzonder
minnen is een ander verhaal
wippen zonder minnen is een simpele kortdurende acrobatische oefening
wippen met minnen is de liefde aanvaarden en je hart openstellen

gat Bol,
wel even positief blijven denken
als we allemaal gaan twijfelen..............
wat ik overigens wel begrijp, het is een gevoel die je overvalt
maar we laten die gevoelens niet toe!!!!!!
We gaan winnen!!!!

moet toch een goed excuus hebben om als een malloot rond te rennen.
feestje vieren en genieten van de gekte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verademing... Het flitst en knalt hier ook aardig... HARD DUS !!! HOOR JE ME WING ?...

Boots is er superbang voor dus zit nu als een trillend hondje op mn schoot... Echt over zn hele lichaam !!!
Kom maar bij me dan... Volgt me zelfs naar de wc...:angry:

Daarentegen is Jimi helemaal dol erop... Loopt te dansen door de regen en trekt zich er absoluut niks van aan...;)

En nu effe teruglezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winchi, ik had het even braaf omschreven omdat ik geen schunnige taal op het forum wil en mag zeggen. Snappelez vous. Natuurlijk gaat het om de dingest.....oi !!!
Maar een minnaar is wel iemand die zeg maar vaker komt dingesen, en een sexdate is voor 1x.
Heb wel eens eerder een minnaar gehad ;)

En Smid, ok. Fijn hoef ik niet alles neer te krabbelen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel. Ik heb mijn leven lang, enfin vanaf mijn 16 ong., niet anders gedaan dan gedronken, twee dagen niet, een week wel. dat bijna 40-jaar lang. Daarom niet altijd zat hé! soms eens één pintje, sanderendaags dan 10>.
Het is eingelijk de eerste echte poging om te stoppen die ik onderneem.
Maar ik heb ook een goeie gave, ik kan keihard zijn voor mezelf. Zo ben ik 20-jaar geleden gestopt met roken. Hoop dat het ook zo lukt met het niet drinken.
Adb helpt me daarbij wel. Ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik moet melden dat de duivel mij de baast is. Maar het loert achter een hoekje. Een tegenslag kan genoeg zijn om even door het ijs te zakken zoals ze hier zeggen.
Ik heb meerdere keren mezelf voorgehouden de laatste jaren; Nu drink ik maar één... Maar wat is dat voor ons ééntje? Daar zijn wij niet mee geholpen. Ik weet zeker als ik ééntje pak ik een ganse fles bedoel.
Dus afblijven. Chapeau dat jij dat direkt weer onder controle hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smid het blijft vechten, altijd weer zeker met dit weer, of niet, je kunt altijd wel een reden bedenken om te drinken.
Maar alcoholisten kunnen nu eenmaal niet tegen dat eerste glas, die eerste slok.
Bij mij is het alcohol gebruik er langzaam ingeslopen, en op keer merk je dat je er niet meer buiten kunt en dat is link.
Lees het boek van Verheul? is toch een vlaming over een familie kroegbezoekers, overings wel een leuk boek, ben de titel even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel. Daar zit het hem juist...tot je het (wilt) beseffen dat je niet meer zonder kan.
Zelf ben ik een thuisdrinker, geen kroegenloper. Nooit geweest, ik voel me daar niet thuis.
Boeken lezen doe ik niet zo veel. Oorlogsboeken van de 2é WO deed ik heel veel. Maar anders...
Aja, van die kleine Engelse boekjes van school onder lichte dwang ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...