Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ja haha, ik zie dat het dus kan, gewoon inbreken.Maar serieus, het gaat echt goed!En dit dankzij jullie allemaal hoor!Heb jullie steeds in gedachten, ook toen ik uit eten ging.Normaal raak ik in paniek als ik niet kan drinken, maar nu ging het gewoon goed!Vanaf 5 uur tot half 9 in het restaurant geweest, alleen maar water gedronken!!Ben verbaasd over mezelf!Sorry dat ik nu zo over mezelf zit te praten, maar moest het even delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 hahaha Madelief!dit soort delen delen we graag!even een tip van flip ertussen door,ik weet niet of je veel schrijftmisschien wel helemaal nietmaar dan is dit een mooi beginschrijf juist deze ervaring op, hoe je je voeltdaarna beloon je jezelf met iets omdat je dat hebt verdiender zullen nog genoeg periodes komen dat het even niet lekker looptdan kan je de positieve ervaringen en je gevoelens van dat moment nog teruglezenvergeten doe je snelmaar juist dit is zo belangrijk om te onthoudenhet stimuleert altijd om door te gaan, want juist deze gevoelens zou je wel elke dag willen.schrijf het dus op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Madelief,Dat is juist zo lekker hier, dat je veel over jezelf kan praten,En dat is ook goed, en de reacties die je dan krijgt kunnen heel leerzaam en ondersteunend zijn.Ik zelf vind het heerlijk hier,om alle kommer en kwel, maar ook om alle leuke dingen te delen.Dus blijf lekker doorgaan zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Nou mensen houdt jullie hart maar vast dan want ik ga jullie wat verklappen. ALLE HENS AAN DEEEEEEEKKKKKK, ZWEMVESTEN AAN, OPBLAASBOTEN ALS DE DONDER VOL LUCHT.Er komt wat jullie kant op hoor. En wie net zo als ik kan genieten van dit weer, nou dan ga er maar voor zitten.Madeliefje, je rolt er van zelf in hoor. Ik heb nog moeite om alles bij te houden, maar in het begin snapte ik er ook niets van. Komt van zelf hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Dan gaat het goed tekeer bij jullie Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik praat voornamelijk over mezelf. Vertel als in een soort dagboek hoe ik mn nieuwe leven beleef. Het is allemaal zo anders, geen mannen meer uit de kroeg plukken bijvoorbeeld haha. Dus een paar momenten per dag kom ik hier vertellen hoe het er voor staat in mn droge leventje. Dat blijf ik voorlopig nog wel doen hoor, zeker een half jaar nog !Daarna misschien afbouwen naar wat minder, maar dat zie ik dan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hahaha Dar !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Dank je lieverds!!!!!Ja het voelt goed!Ga dit vaker doen ook al vind ik het moeilijk om iets te schrijven.Bolletje, woon jij ook in het Zuid-Westen???Hier is het al vanaf half 9 aan de gang.Heb een enorm ontzag voor dit natuurgeweld. Vind het prachtig!Vroeger toen ik een jaar of 5 was moest mijn moeder me naar binnen sleuren.Dus dat heb ik al van jongs af aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Dar,Regent wel, flitst ook af en toe, maar niet zo heftig als bij sommige van jullie.Woon in het westen (randstad)Vertel mij, komt het ook hier?(was jij niet diegene van Buienradar?)Oh, kan ik zelf natuurlijk ook even googelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 oeps verdwaal ik bijna op een andere site thanks Darik heb hem opgeslagen in de favorieten, daar ga ik straks eens op mijn gemak doorspitten.helaholawaar gaan mijn gordijnen heen???yippie het begint!!!mag best iets harder................kan nog gewoon fluisteren en de katten verstaan me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 misschien een beetje raarmaar ik mis hier wel een besloten afdelingdan zou je je persoonlijke verhaal kunnen neerpennenen als een dagboek bijhoudenop die manier kan je ook gericht aandacht hebben voor iemanden voor jezelf lucht het alleen maar ophee het geheugen begint weer op te starten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hier is het al volop gaande Rapidus zal het bij jou ook niet lang meer duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Nou, zo te zien zou het hier ook vreselijk moeten spoken, maar vind het nogal meevallen.Hoe dan ook, bedtijd, ben moe, want de hele middag mijn balkon aan het schoonmaken geweest.Zo te zien had de vorige bewoner dit nog nooit gedaan.En die heeft er toch 6 jaar gewoond.Tjee, wat een bagger kwam daar vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ha, daar is Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 je kan de douchekop buiten hangen hannah!!geduld, geduldook het oosten is een keer aan de beurtpfff, volgens mij gaat er hier iets foutik wordt knetter van de sirene'sik heb nog geen bliksem gezien, dus dat is het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Een draadje per persoon Tasseke ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Oh Jane, nog even afwachten dus.Misschien krijgen wij alleen het staartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ah de eerste reactie is binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hoi, beste mensen.Eigenlijk wil ik wel naar bed, maar het is boven bloedje heet.Dus maar even uitstellen. Maar tv is niets, dus dan maar wat lezen.Het water komt nu ook zo ongeveer m,n neus uit. Dus even rustig blijven zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 JAHAAAA WINGGGGGG!!!!!!!!!!!!!ik doe wel gebarentaal ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ja Woman,ik heb het al vaker gezien.in de eerste instantie is het natuurlijk puur voor jezelfeen soort dagboekje kan je belevenissen vertellen, doelstellingen, wensen, enz enzen omdat je op een forum zit, krijg je uiteraard ook commentaar op vragenik vindt het direct en persoonlijkhandig voor jezelf om overzicht te behouden en een stok achter de deurtis dan wel de bedoeling dat je puur over jezelf praat, de problemen die je tegenkomt, wat je wilt veranderen etc etcde zin onzin van het dagelijkse leven doen we gewoon hiermaar ach, het zijn dromenopenbaarheid is goed maar niet altijd even handigen ik zie hier namelijk geen besloten gedeelte komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik vind het wel een goed idee, Tasseke. maar krijg je dan niet dat de ene meer aandacht krijgt dan de ander ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 gesnopen??de eerste boom is omgewaaid opde snelwegmaar in Tilburg is een orkaantjealtijd baas boven baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Kanonnen, nog hempje en korte broek aan dus helemaal verzopen. Ergste was dat ik uit mijn splippers glibberde en loop al zo slecht. Allemaal bomen en ben dan bang voor inslag maarf zoals ik al vaker zei dat ik 2 keer dood ga en de 2e keer moeten ze me omduwen want vertik het voorlopig hahaha Ja Banjo was panisch maar liet haar aan de lijn maar nu ben ik een nog grotere beul omdat ik haar ook al dat pipetje had gegeven. Kan best maar ik heb er voor gezorgd dat we weer veilig tuis zijn en haar lekker afgedroogd en ik zit als een verzopen kat in een ponnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 een goeie avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden