bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goh Tina das weer efkes geleden dat we jou hier gelezen hebben.Wat ontzettend fijn dat je op vakantie gaat zeg. Zie je niet tegen die paar dagen thuis slapen op? Voel je je zeker? Ik bedoel ik zou me kunnen voorstellen dat dat best een beetje eng is. Fijn dat de drank verleden tijd is meis. Dat klinkt heel krachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Jane,ik begrijp dat je het niet wilde doen vanwege je kinderen,zoals ik je nu lees gaat het redelijk goed met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Lieve mensen ik ga weer uitloggen.Heb een droge dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Heb het goed Tina'fijn je weer te lezenen ja met mij gaat het redelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Graag zou ik op velen willen reageren zoals op Kore en Dhendro, weer een fijne kleine discussie die ik meeneem of Suusje die kwaad is op haar man (terecht??) en zo haar best doet of Druppeltje met alle sores omtrent haar nieuwe flat enz. Hannah heeft het moeilijk, Marjo die voor mij een "boeiend" raadsel blijft, Bolletje die zorgen heeft om en voor Jos, maar het is echt te warm, soms raak ik in paniek en moet ik even naar de slaap(airco)kamer om wat te "normaliseren".Het bericht van Albertina heeft me diep geraakt, het is op zo een rustige manier geschreven maar oh, er staat zoveel.Albertina, fijn dat je dit met ons wilde delen, het betekent veel voor mij en ik denk voor velen!Iedereen, hou je haaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Geertjehet is hier net een smaakvol lopend buffetaf en toe neem je iets van je gadingof je deelt een eigen maaksel of bedenkseler zijn geen verplichtingen, geen paniek meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Lieve Jane,De paniek komt van de warmte en gelukkig niet van jullie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Jane Geertje lieverd, raak je in paniek van al de verhalen?Meis je klinkt wat somber. Heb je zin om er over te praten? Dan zijn we er voor jij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Lieve allemaal!Ben er heel even tussendoor,mijn dag loopt anders dan gepland.Maar het gaat goed tot nu toe'Heb me aan de tijden gehouden en zeer matig.Ben zo weer weg want ik ga uit eten.Het word water, want ik ben de bob.Tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Bolletje,Nee, ik ben niet somber maar het weer heeft me te pakken.Madelief: top!, Eet smakelijk en een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Het gaat niet helemaal zoals je wilt he Igor? Wat een moppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Igor wat een snoepie zeg. Wat een lieve oogjes en wat een lekker snoetje. Blijven ze klein? Ja die ander is niet zo goed te zien maar das een wat langharige? Goed dat ik niet weet waar je woont want ik zou ze per ongeluk eens in m'n zak duwen of aanbieden dat ik ze uit laat en dan niet meer terug komen. Gebeurd wel vaker hoor. Maar dan gaan ze sigaretten halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Jaaa, zo'n hondje zou ik ook wel willen. Maar honden zijn gezelschapsdieren en ik ben dan overdag te lang van huis.Vroeger had ik een hond en die mocht mee naar m'n werk maar dat gaat nu niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Gaan jullie koken vanavond? Ik moet er nog niet aan denken. maar doe het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Oggg, ik zit tegen mezelf te kletsen. Ben alweer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ooooooh dat was warm2.5 uur met je lichaam trillengeen aircomaar wel veel geleerdKreeg complimenten voor mn buik, huh, schijnt een echte buikdansbuik te zijn. Ja dat komt door die buikrol haha, ondanks dat ie dus best vet is heeft ie precies de juiste vormEn ik ga een dieptecursus doen denk ik bij deze juf, en daarna een optredencursus, waar je dus ook optreedt en daarvoor betaald krijgt Nog wat kleding gekocht, mn bankpas zucht en steunt, maar het is ergens voor zullen we maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 grrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Tina wat heerlijk je weer te lezen en wat duidelijk ben je gegroeid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 # Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hoiloi.Jee Woman wat goed en leuk voor je!Ben je echt van plan om dan ook op te gaan treden?Je praat er altijd met zoveel passie over,ga er voor meid!Steunende bankpas of niet Hey Igor, wat LIEF!Daar put je troost en moed uit, of niet?Maarre.wat is er nu aan de hand? Je post en haalt weg, kom op vertel?Mup ik ga niet koken vandaag. Heb stokbrood gehaald en heb nog tzatziki over. Hou het bij brood met...vandaag. Tis niet te harden zo heet, achter t huis in de schaduw nu nog dik 36 graden.........Ha Drup!!! Eindelijk treffen we elkaar hier.Wat een gedoe weer, het mag/kan bij jou ook nooit eens probleemloos lijkt t wel, balen meid!Hoe doe je het nu met verhuizen?Ben je al ver met inpakken? Ik vond het de eerste verhuizing dus uit het huis waar we samen gewoond hadden, heel moeilijk om van alles weer in handen te krijgen en soms afscheid van te nemen.Denk veel aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Igor last van tropenkolder hahaha? Maar een scheetje is het wel.Marjo Hannah1 ik zal ook wel last van de hitte hebben maar schreef je in het verleden niet dat je geen astma had maar de al die jaren zo bent behandeld? Benauwd is benauwd en dat lijkt me vreselijk maar kan je dan niet wat andrs krijgen tegen die benauwdheid.Ja Dar zo staat het er voor en de huurders zaten er net in toen de verkoopster tekende en er is sprake van een contract dus pure pech voor mij. Naja had niet verwacht dat het met mij over een leien dakje zou gaan maar ben het nu toch wel zat. Caro is er al voor de 3e keer naar toe maar die mensen zijn niet thuis en alles staat open. Kee hun spullen die gejat kunnen worden maar tevens vernielingen aan mijn flat. Krijg er de zenuwen van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden