Spring naar bijdragen

10 juli 2008

Aanbevolen berichten

Goh Tina das weer efkes geleden dat we jou hier gelezen hebben.
Wat ontzettend fijn dat je op vakantie gaat zeg.
Zie je niet tegen die paar dagen thuis slapen op? Voel je je zeker? Ik bedoel ik zou me kunnen voorstellen dat dat best een beetje eng is.:heart: Fijn dat de drank verleden tijd is meis. Dat klinkt heel krachtig.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 510
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Graag zou ik op velen willen reageren zoals op Kore en Dhendro, weer een fijne kleine discussie die ik meeneem of Suusje die kwaad is op haar man (terecht??) en zo haar best doet of Druppeltje met alle sores omtrent haar nieuwe flat enz. Hannah heeft het moeilijk, Marjo die voor mij een "boeiend" raadsel blijft, Bolletje die zorgen heeft om en voor Jos, maar het is echt te warm, soms raak ik in paniek en moet ik even naar de slaap(airco)kamer om wat te "normaliseren".

Het bericht van Albertina heeft me diep geraakt, het is op zo een rustige manier geschreven maar oh, er staat zoveel.

Albertina, fijn dat je dit met ons wilde delen, het betekent veel voor mij en ik denk voor velen!

Iedereen, hou je haaks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor wat een snoepie zeg. Wat een lieve oogjes en wat een lekker snoetje. Blijven ze klein? Ja die ander is niet zo goed te zien maar das een wat langharige?
Goed dat ik niet weet waar je woont want ik zou ze per ongeluk eens in m'n zak duwen of aanbieden dat ik ze uit laat en dan niet meer terug komen. Gebeurd wel vaker hoor. Maar dan gaan ze sigaretten halen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ooooooh dat was warm
2.5 uur met je lichaam trillen
geen airco
maar wel veel geleerd

Kreeg complimenten voor mn buik, huh, schijnt een echte buikdansbuik te zijn. Ja dat komt door die buikrol haha, ondanks dat ie dus best vet is heeft ie precies de juiste vorm
En ik ga een dieptecursus doen denk ik bij deze juf, en daarna een optredencursus, waar je dus ook optreedt en daarvoor betaald krijgt ;)

Nog wat kleding gekocht, mn bankpas zucht en steunt, maar het is ergens voor zullen we maar denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoiloi.

Jee Woman wat goed en leuk voor je!
Ben je echt van plan om dan ook op te gaan treden?
Je praat er altijd met zoveel passie over,ga er voor meid!
Steunende bankpas of niet :D

Hey Igor, wat LIEF!
Daar put je troost en moed uit, of niet?
Maarre.wat is er nu aan de hand? Je post en haalt weg, kom op vertel?

Mup ik ga niet koken vandaag. Heb stokbrood gehaald en heb nog tzatziki over. Hou het bij brood met...vandaag. Tis niet te harden zo heet, achter t huis in de schaduw nu nog dik 36 graden.........

Ha Drup!!! Eindelijk treffen we elkaar hier.
Wat een gedoe weer, het mag/kan bij jou ook nooit eens probleemloos lijkt t wel, balen meid!
Hoe doe je het nu met verhuizen?
Ben je al ver met inpakken? Ik vond het de eerste verhuizing dus uit het huis waar we samen gewoond hadden, heel moeilijk om van alles weer in handen te krijgen en soms afscheid van te nemen.
Denk veel aan je
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor last van tropenkolder hahaha? Maar een scheetje is het wel.

Marjo :sun:

Hannah1 ik zal ook wel last van de hitte hebben maar schreef je in het verleden niet dat je geen astma had maar de al die jaren zo bent behandeld? Benauwd is benauwd en dat lijkt me vreselijk maar kan je dan niet wat andrs krijgen tegen die benauwdheid.

Ja Dar zo staat het er voor en de huurders zaten er net in toen de verkoopster tekende en er is sprake van een contract dus pure pech voor mij. Naja had niet verwacht dat het met mij over een leien dakje zou gaan maar ben het nu toch wel zat. Caro is er al voor de 3e keer naar toe maar die mensen zijn niet thuis en alles staat open. Kee hun spullen die gejat kunnen worden maar tevens vernielingen aan mijn flat. Krijg er de zenuwen van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...