Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Graag gedaan Bolletje Ik lees het regelmatig, kan er veel in vinden.Hoop dat hier meer mensen zijn die zo nu en dan hier steun in kunnen vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ik ga even wat doen, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Zondag. Bah bah bah.Niks mis met deze zondag an sich maar het is weer eens zover. Ik heb trek. Ik heb al met mezelf afgesproken dat ik er zeker niet aan toe ga geven maar daar wordt de trek niet minder van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ja Moppie dat zijn even de moeilijke momenten van het niet meer drinken. Misschien kun je al kijken naar wat het je al opgeleverd heeft? Dan concentreer je je op iets anders. Misschien gaat die zucht dan weg? weet je ook waarom je nu zo"n trek hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hoi Dar,Mijn zoon heeft tot 3 jaar geleden ook bij mij gewoond maar woont nu bij zijn vader.De puberteit heb ik hem doorheen geloodst @ Mupke, hier zit nog iemand met ontzettende trek:huh:Baal ontzettend van mezelf, moet lijnen en vervolgens gooi ik van alles naar binnen wat ontzeeeeeetttend goed is voor de lijn @#$% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Gewoon zin, Bol. De smaak, het gevoel dat het met zich meebrengt. 'k Weet het verder ook niet. Ach, morgen ben ik weer blij dat ik vandaag niks drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ik krijg ook zin om te snaaien Fransje. Maar ik heb even snaaipauze nu want anders heb ik straks geen zin in avondeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Heb gisteren een lekkere maaltijdsalade bij de AH gehaald maar ik heb alleen zin in dingen die niet goed voor me zijn.Chips, mars, ijs...........van alles eigenlijk.Heb me ook al afgevraagd waar de trek vandaan komt, nog niet helder...Nah, de dag gaat vanzelf om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Oh, maar die maaltijdsaladas van de dingeswinkel (je mag hier geloof ik geen namen noemen Fransje ) zijn wel erg lekker hoor. En lekker makkelijk ook.Ik heb gebakken aardappeltjes, boontje en spareribs op het menu vanavond.En dan later bij de finale ga ik nog vlammetjes maken, en worst en kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hmm, nu ik het zo oschrijf denk ik: dat klinkt allemaal veel beter dan bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Oeps, wist ik niet, sorry!Klinkt allemaal lekker, mjammie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Mup, het klinkt echt veel beter dan bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 En ga jij nou nog die maaltijdsalade doen vanavond? Of zit je al vol van ijs en chocola? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Heerlijke middag gehadLekker gepoedeld in het zwembadje van een vriendinHeel relaxed Vanavond bij haar voetbal kijken, dus dat wordt ook vast gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Zeker ga ik die salade nog doen, uhhhh zometeen!Heb al wel chips, een kleine mars en een ijsje gehad maar mijn maag begint te knorren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Fijn dat je hebt genoten Woman, ik hoop dat de avond net zo mag zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ik ben er weer even vandoor. Misshien tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Of tot later en anders veel plezier vanavond en zet hem op Mupke!Het komt allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Fransje en Mupke dat hebben ze hier mij wel eens uitgelegd, die trek in zoetigheid. Heeft geloof ik, te maken met het suikergehalte in de alcohol. Kweet niet meer wie mij dat toen gezegd heeft maar er zijn er vast en zeker meer die daar iets van af weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 @ Bolletje, ja dat klopt ik heb er ook wel eens iets van gelezen maar weet niet meer hoe het zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Tis hier erg stil. Volgens mij zitten er velen op het draadje van Dar die ik overigens erg leuk vind. Is gewoon een spontaan en leuk idee en daar houd ik wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Fransje alco levert veel kalorieen en die mis je nu dus je wil zoetigheid om te compenseren want je lichaam is dat gewend dus schreeuwt er om. Fout is hier aan toe te geven want zoet zet het weer om naar je hersenenen waardoor je weer zin hebt in alco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Drup, dank je wel.Hmmm zal niet meevallen om van de zoetigheid af te blijven, morgen weer aan het werk dat scheelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Lekker douchen dar, en eet smakelijk voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ik moet er nog even vandoor voor shag,en sinds lange tijd denk ik...zal ik ???? Neeee!!! Af!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden