will Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 en ik maar denken dat jij met pensioen was. Hoe kom ik daar nou bij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 zeg zeg...wat een veronderstelling...in de bloei van mijn leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Goeie morgen lieve mensen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 hoi Bolletje, je verdriet al een beetje te boven ? Voor wat het waard is, het was een superspannende match en Nederland mag met opgeheven hoofd terugkeren. Ik hoop dat jullie ze een gepast welkom gaan geven (twijfel ik niet aan trouwens)Tja niwi, een wijze man is gewoonlijk een oudere man hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ja caro, klopt, ware het niet dat ik dit in de voorbije 14 dagen nog wel eens gedaan heb, zonder iets te voelen. Ik weet van velen onder jullie dat het misschien geen goed idee is om nep te drinken, maar het smaakt en had er tot voor kort geen last van. Een ander blikje pakken per ongeluk kan bijna niet, daar die van mij groen zijn.Afin, misschien maar eens vragen aan de HA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Nee Willbillie ik loop nog steeds te snikken.Had vannacht gedroomd dat ik gedronken had. Voelde me in die droom zo naar dat ik er wakker van werd. Wist me alles van de droomte herinnen en dacht nog dat moet ik op het frum schrijven maar ben het kwijt.Raar toch die drinkdromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Jeetje ik heb 2 ogen die zo dik zijn dat ik amper kan zien,Hoe komt het en hoe kom ik eraf,Het steekt en het klopt...potverdorie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 quote: Originally posted by: CarolienAlhoewel de meest geldende mening is dat helemaal geen (nep) bier beter zou zijn want je hersenen blijven de link naar echt bier wel leggen.Geeft dus risico dat je een echte pakt.Hersenen zitten gecompliceerd in elkaar, maar hebben wel een goed geheugen.!00% mee eens Caro Er zijn zoveel andere drankjes die lekker zijn. Maar misschien komt dat nog wel. Is het nog niet helemaal los kunnen laten van het oude drinkpatroon, ook al zit er weinig of geen alcohol in. Ik blijf vertrouwen hebben in de kracht van de mens Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hey Akekei wat leuk je weer hier te zien. Hoe is het met je? Dat is toch een tijd geleden dat je hier was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suusje,oogdruppels en je heel kalm houden vrees ik Ocharme bolletje, hierzie :present: :present: :present: mag het je pijn verzachten.Ik moet rennen, veel te doen. Have fun en tot laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suus het steekt en klopt? Voelt het ook warm aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suusje:Je hebt een PB-tje! Hoop dat je er iets aan hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Jaq Bol heet en het zijn twee enorme bollen geworden, Ik zie er zelfs niet goed doer,alles wazig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suusje:Als je denkt dat het iets anders is dan een ontsteking (Rood geaderd oog met groene klodders erin) dan naar de huisarts ermee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ik zie alles als in een grijze waas en wodt er ook bang van. Mijn ogen zijn opgezwollen tot maat tennisbal. Aub een goed advies, ekster ik heb het gedaan maaar erblijft pus stromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Goedesmorgens allemaal!!!brakkerdanbrak!!!!ik slaap al een week niet langer dan drie uurtjes, meestal op de bankna teleurstelling van gisteren lag ik dan toch om 02.30 uur.mijzelf heerlijk gewenteld in een schoon bedje, extra kussentjes...........als een prinsesJuist ja...............telefoon eindelijk een ochtend zonder zon, zodat ik lekker bij kan slapenheb ik weer zo gefrustreerde doos aan de lijn, vriendelijk was het ook niet te noemen.pfff, nou ik ben wakker!Suus, vervelend dit soort grappen.altijd even naar de huisarts voor de zekerheid maar je lichaam haalt rare fratsen uit hoor!ik heb het eerste jaar doorlopend ontstekingen gehad, gordelroos zelfs.je lichaam krijgt eindelijk de tijd om te herstellen, de stress van al die jaren gaat er uitkomen.ok, ik ben geen dokter dus het hoeft niet zo te zijnmaar het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suusje:Ik ben geen dokter, werk alleen in een drogisterij..Ik zou bij twijffel of ongerustheid gewoon even een afspraak maken bij de huisarts. Daar zijn ze voor! Bel anders even voor advies? Misschien kunnen ze je aan de telefoon ook geruststellen of tips geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 oh, mooi Suus,nee niet fijnmaar als het blijft lopen, dat is goedcompres met kamillie thee op je ogen leggen en met kamille schoonmaken.water tuurlijk wel even koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suus bel als de donder de huisarts meis. Dit klinkt niet goed hoor. Echt niet. Het gaat tenslotte om je ogen en das geen kattenplas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Akelei waarom ben je een tijd niet op het frum geweest of wil je dat liever niet vertellen? Kan hoor je bent niets verplicht meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Suus echt de arts bellen.Mijn dochter heeft een tijd geleden hoornvliesontsteking gehad,Nu heeft ze beschadigingen op haar oog, te lang mee doorgelopen.Sterkte ermee hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hannah,afgelopen zaterdag is het oosten overgeslagen met de regen.ik zei al dat je geduld moest hebben, er is nu een weeralarm wegens heftige regenvalkrijg je alsnog je deelzo gezien het feit dat de normen en waarden hier aardig dalen, ga ik weer afsluitenik heb geen zin om mijn tijd te verdoen.een goedemorgen kan er tegenwoordig niet meer van af, ook geen goedemiddag of avond.dus doe je ding en maak er wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Tassie wat nu meis? Ik heb iedereen goeie morgen gewenst lieverd. Daar hoor jij toch ook bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Akelei probeer toch weer wat meer hier te komen meis. Misschien kunnen we je helpen? Je hoeft niet veel te zeggen hoor maar, als je de moed hebt om te zeggen dat het niet zo goed gaat, ben je al een stuk verder. Als het te veel wordt, kun je ook dat aangeven. Is een leerproces en niet altijd even makkelijk maar we kunnen je helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden