ekstertje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Dat laatste is een mooie zin voor in je handtekening Drup:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ik ben er weer van tussen:) Morgenochtend ben ik er weer!Iedereen een gezellige avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Darretje ik zet hem op een half uur, en rook dan een iniminisjaggie. Twee trekjes en dan gooi ik hem weg. Ik ben echt benieuwd hoelang ik nu doe met een pakje. Wil het gewoon een week proberen. Moet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hee Akelei!Ik las iets vanochtendDat las wel goed trouwensMooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ja ekstertje ik begrijp het. De problemen hier en afstand doen van dingen horen bij het leven. De versheid om afstand te doen van spullen van je dierbaren daar is geen tijd voor dat kan snel gaan of jaren duren. Vorig jaar had ik eindelijk de moed om na 4 jaar zijn overlijden zijn kleren te geven aan een goed doel. Jankte me suf die goede kleren uit zijn kast te halen maar dat gaat ook over en nu jank ik weer om oma's klok maar ook dat gaat over. Daarom is het soms goed te gaan verhuizen want is alles opgeruimd en je ziet de lege plekjes niet meer (al heb je die wel in je hart) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Pfff....Had eerst de pactdraad gelezen en nu dit... Kan de reacties niet meer lezen, maar voel wel dat het niet zo best is met Desi !!!! Kom op meid !!! Morgen AA en schrijf lekker mee op dagdraad... Je kunt het !!! Echt wel ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Heel erg goedenavond iedereen. Heb even geen tijd om alles terug te lezen, dus ik kom er even tussendenderen. Heb ik iets gemist ??Heb vandaag wel weer de anta genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Marieke ! Tijd om er nu wat aan te doen voordat je er zelf aan onderdoor gaat...Zoon is "volwassen" toch, bel zn werk de volgende keer en dwing hem om te gaan werken met zn zogenaamde ziek zijn... En die meid : Hoop dat je hubby zich sterk genoeg heeft opgesteld, want zo te horen hiervoor interesseert het hem niet zoveel dat ze jouw/jullie leven ten gronde richten...Ze is minderjarig begrijp ik !!! Dan retour naar ouders, laat hen de verantwoording maar dragen...Is hun plicht !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Wil : gemist ? maak je er niet druk over... Dat doe ik wel...Gaat goed toch, behalve je alc-arme biertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ik ben ook langzaam hoorNiets mis mee, dingen gaanzoals ze gaanHet belangrijkste iszonder weerstandNo pressure!Dan is het goedAls ik niet oppaskrijg ik zo een zoldermet troep..Pfff.. knopen doorhakkenKunnen we best!Tse tse Hush! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hey blondje, druk maken is niet zo goed hé. Het gaat erg goed, en die alco vrije pintjes, tja das maar een moment hoor. Goed weer, bbq's die voetbal, afin. Even terug op de watertoer.En lukt het jou goed ??Is er een probleem met ons Deesje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Goeienavond saam!Zie dat alle hectiek geluwd is de moderator wijzigingen heeft aangebracht.Desi: ik hoop dat je snel weer zelf op de draad kunt vertellen.Lieve Drup: je bent ZO dapper !Je weet dat ik je niet kan helpen maar ik denk aan je en leef heel erg met je mee.Ook omdat ik zoveel herken natuurlijk en weet hoeveel moeite en pijn het kost om afstand te doen van "materiële" zaken, die voor jezelf nog zo'n waarde hebben. Mijn eerste verhuizing na het overlijden was van een 3-verdiepingen-woning, werkelijk boordevol, naar een heel knus maar heel klein boerenschuurtje. Ik heb zóveel tijd verloren met het uitzoeken van de spullen, alles, maar dan ook alles wilde ik eerst gezien/in handen gehad hebben.... Het eind van het verhaal was dat ik een week voor de verhuizing nog niet de helft had ingepakt. Toen zijn er een paar stoere jongens gekomen en die hebben talloze keren heen en weer gereden naar de stort. Tja.Maar je hebt gelijk: zowel de herinneringen als de leegtes blijven voortbestaan in je hart.Heel veel sukses en sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Will : pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Slaap wel allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 goede avond allemaal. komt er zo nog een bui? als het maar niet zo gaat als vanmiddag jeetje wat een takkenbende op de straten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ha Wing;dan zijn jouw en mijn troep op dezelfde stort terecht gekomen Ben idd benieuwd hoe het met Suusje is gegaan maar misschien kan ze helemaal niet lezen nu?In elk geval héél veel sterkte gewenst Hoi Akelei: weet je dat wel zeker? Je gaat het toch niet weggéven, hè?Ach nou ja, ik kan dus ook moeilijk afstand doen. Heb "antieke" borden, gebaksstellen enz. maar die zijn van de oma's geweest dus...........Hamster Sara "Larry": goed man, pil dr weer in. Denk trouwens ook dat de anta nu zo hoog is in je bloedspiegel dat je andere reacties kunt krijgen. Fijn gewerkt vandaag? Was er ook slecht weer boven zee trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 weltrusten voor wie gaan slapen. en morgen vrolijk weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Zie! You can!Stimuleert mijook weer, deze verhalenDe zolder komtniet vol, no way!Al die ouwe meukWat moet ik ermeeIgor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hey sara, ben niet op het water geweest vandaag, maar heb me in de pc business moeten storten. Jaja, Larry is op veel markten thuis Voorlopig even de alco vrij of arme biertjes maar even laten. Leve het "spa" water !!!Week drie is van start gegaan, en voor het eerst heeft T gezegd dat ze hoop krijgt. Lucky Me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Truste Madelief.Hoi Igor.Nee alsjeblieft niet nog een windhoos!!! Hebben jullie het journaal gezien? De dorpjes Lichtenvoorde en Vragender? Nou hier precies hetzelfde, heb er begin vd avond nog foto's van gemaakt. Realiseerde me pas achteraf wat een geluk ik heb gehad terwijl ik er middenin zat met de auto............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ikzelf hecht heel weinig waarde aan de dingen. Ook niet wat ik van ouders en grootouders gehad heb. Heb, op een schilderij na, alles weggegeven omdat mijn broers daar meer waarde aan hechten. Heb nog een schilderij. We hadden er drie. Twee van v, Schelfhout. Er is er ooit een van verkocht voor zo'n e80.000,-- hoorde ik op de t.v. Die twee hebben m'n broers en ik heb nog een schilderij van een zekere J. Hans. Leerling van hem.Denk dat ik die maar niet weg geef maar eens een keertje verkoop. Moet daar alleen moeite voor doen en daar heb ik nu net geen zin in. Maar verder heb ik allemaal goedkope troep van de kringloop. Zit goed, is schoon en niet duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Nou Akelei het is meer een uitdaging want gaat hard nu en een puinhoop in de keukenla zal het 3 weken later wel weer zijn hahaha. Groter is de strijd ik begin opnieuw en ik kan het. Vele familieleden begraven, moeder en man binnen een jaar dood en toen mijn beste vriendin. Ging bijna dood aan de jajum maar heb het overleeft en wil weer gaan leven dus dit nieuwe begin want heb het allemaal aangekunt dus een verhuiswagen ook wel.Sara weet het meid. Ja we delen heel wat samen en weten wat de pijn van weduwe zijn is maar nu ga ik er ook overheen met de herinneringen in mijk hart naar een nieuw leven.Thanx mensen, had dit ff nodig want lijk wel stoer maar ben het niet hoor maar wel met goede moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Trusten Madelieverdje. nachtkusje op je neus.Jij ook Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Will dat is MOOI! En ik vind het best snel, want wat zijn nou laten we eerlijk wezen, 2 weken (voorbij) vergeleken met de jaren voorafgaand? Blij mee zijn, man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ho, maar dat ben ik ook hoor. Nog een reden meer om vol te houden. Het kan niet meer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden