Spring naar bijdragen

maandag 12 juli

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 429
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja ekstertje ik begrijp het. De problemen hier en afstand doen van dingen horen bij het leven. De versheid om afstand te doen van spullen van je dierbaren daar is geen tijd voor dat kan snel gaan of jaren duren. Vorig jaar had ik eindelijk de moed om na 4 jaar zijn overlijden zijn kleren te geven aan een goed doel. Jankte me suf die goede kleren uit zijn kast te halen maar dat gaat ook over en nu jank ik weer om oma's klok maar ook dat gaat over. Daarom is het soms goed te gaan verhuizen want is alles opgeruimd en je ziet de lege plekjes niet meer (al heb je die wel in je hart) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke !
Tijd om er nu wat aan te doen voordat je er zelf aan onderdoor gaat...
Zoon is "volwassen" toch, bel zn werk de volgende keer en dwing hem om te gaan werken met zn zogenaamde ziek zijn...
En die meid : Hoop dat je hubby zich sterk genoeg heeft opgesteld, want zo te horen hiervoor interesseert het hem niet zoveel dat ze jouw/jullie leven ten gronde richten...
Ze is minderjarig begrijp ik !!! Dan retour naar ouders, laat hen de verantwoording maar dragen...
Is hun plicht !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook langzaam hoor
Niets mis mee, dingen gaan
zoals ze gaan

Het belangrijkste is
zonder weerstand

No pressure!

Dan is het goed

Als ik niet oppas
krijg ik zo een zolder
met troep..

Pfff.. knopen doorhakken
Kunnen we best!

Tse tse Hush!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey blondje, druk maken is niet zo goed hé. Het gaat erg goed, en die alco vrije pintjes, tja das maar een moment hoor. Goed weer, bbq's die voetbal, afin. Even terug op de watertoer.
En lukt het jou goed ??

Is er een probleem met ons Deesje ? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond saam!
Zie dat alle hectiek geluwd is de moderator wijzigingen heeft aangebracht.
Desi: ik hoop dat je snel weer zelf op de draad kunt vertellen.

Lieve Drup: je bent ZO dapper :present:!
Je weet dat ik je niet kan helpen maar ik denk aan je en leef heel erg met je mee.
Ook omdat ik zoveel herken natuurlijk en weet hoeveel moeite en pijn het kost om afstand te doen van "materiële" zaken, die voor jezelf nog zo'n waarde hebben. Mijn eerste verhuizing na het overlijden was van een 3-verdiepingen-woning, werkelijk boordevol, naar een heel knus maar heel klein boerenschuurtje. Ik heb zóveel tijd verloren met het uitzoeken van de spullen, alles, maar dan ook alles wilde ik eerst gezien/in handen gehad hebben.... Het eind van het verhaal was dat ik een week voor de verhuizing nog niet de helft had ingepakt. Toen zijn er een paar stoere jongens gekomen en die hebben talloze keren heen en weer gereden naar de stort. Tja.
Maar je hebt gelijk: zowel de herinneringen als de leegtes blijven voortbestaan in je hart.
Heel veel sukses en sterkte meid! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Wing;
dan zijn jouw en mijn troep op dezelfde stort terecht gekomen :D

Ben idd benieuwd hoe het met Suusje is gegaan maar misschien kan ze helemaal niet lezen nu?
In elk geval héél veel sterkte gewenst :present:

Hoi Akelei: weet je dat wel zeker? Je gaat het toch niet weggéven, hè?
Ach nou ja, ik kan dus ook moeilijk afstand doen. Heb "antieke" borden, gebaksstellen enz. maar die zijn van de oma's geweest dus...........Hamster Sara ;)

"Larry": goed man, pil dr weer in. Denk trouwens ook dat de anta nu zo hoog is in je bloedspiegel dat je andere reacties kunt krijgen. Fijn gewerkt vandaag? Was er ook slecht weer boven zee trouwens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey sara, ben niet op het water geweest vandaag, maar heb me in de pc business moeten storten.
Jaja, Larry is op veel markten thuis ;)

Voorlopig even de alco vrij of arme biertjes maar even laten. Leve het "spa" water !!!
Week drie is van start gegaan, en voor het eerst heeft T gezegd dat ze hoop krijgt. Lucky Me B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truste Madelief.

Hoi Igor.
Nee alsjeblieft niet nog een windhoos!!! Hebben jullie het journaal gezien? De dorpjes Lichtenvoorde en Vragender? Nou hier precies hetzelfde, heb er begin vd avond nog foto's van gemaakt. Realiseerde me pas achteraf wat een geluk ik heb gehad terwijl ik er middenin zat met de auto...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikzelf hecht heel weinig waarde aan de dingen. Ook niet wat ik van ouders en grootouders gehad heb. Heb, op een schilderij na, alles weggegeven omdat mijn broers daar meer waarde aan hechten. Heb nog een schilderij. We hadden er drie. Twee van v, Schelfhout. Er is er ooit een van verkocht voor zo'n e80.000,-- hoorde ik op de t.v.
Die twee hebben m'n broers en ik heb nog een schilderij van een zekere J. Hans. Leerling van hem.
Denk dat ik die maar niet weg geef maar eens een keertje verkoop. Moet daar alleen moeite voor doen en daar heb ik nu net geen zin in. Maar verder heb ik allemaal goedkope troep van de kringloop. Zit goed, is schoon en niet duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Akelei het is meer een uitdaging want gaat hard nu en een puinhoop in de keukenla zal het 3 weken later wel weer zijn hahaha. Groter is de strijd ik begin opnieuw en ik kan het. Vele familieleden begraven, moeder en man binnen een jaar dood en toen mijn beste vriendin. Ging bijna dood aan de jajum maar heb het overleeft en wil weer gaan leven dus dit nieuwe begin want heb het allemaal aangekunt dus een verhuiswagen ook wel.

Sara weet het meid. :heart: Ja we delen heel wat samen en weten wat de pijn van weduwe zijn is maar nu ga ik er ook overheen met de herinneringen in mijk hart naar een nieuw leven.

Thanx mensen, had dit ff nodig want lijk wel stoer maar ben het niet hoor maar wel met goede moed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...