lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ik vind het èn ènsoms moet ik van mezelfen dan is het loodzwaarsoms mag iken dan wordt het lichterik heb er alleen zo weinig invloed open dat te accepterenja dat mag dan weer he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bol, dat kun je zien als stagnatie, een natuurlijke pas-op-de-plaats.Het proces komt vanzelf weer op gang. Oh, konden we altijd maar vertrouwen.... daar zit ie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dat je nietshebt te willenMaar kan vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Lieve Tas, als je ook op de juiste momenten maar weer mededogen kunt hebben met jezelf.Af en toe dat rugzakje even wegflikkeren... met een giga zwaai!!Mogen zijn wie je wezenlijk bent. Je even los voelen van alles (zonder roes).En dan blijken je gedachten op enig moment toch weer dat rugzakje op je nek te hebben gehesen. Bleeehh.Onontkoombaar.Pauzes inlassen. Heilzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ......en toch keuzes maakt zo nu en dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 wat weten we het weer allemaal goed hesoms denk ik wat doen we hier nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bol,ik ben me iets te bewust van mijn eigen spiraaldat mijn persoonlijke groei, tijd nodig heeft, dat kan ik accepterenmaar niet dat ik blijf rondhangen in dat spiraaltjeik wil eruit, niet meer in oude fouten en patronen vallenik schreeeuw al twee jaar om hulp, handvatten en reflectiedat wil niet erg lukken, dus op dit moment ben ik mijn eigen therapie aan het samenstellendus blijft het voor mij een gevecht voor alles wat ik doeik ben moe van dat balanceren, ik wil ook wel een veilige grond onder mijn voeten voelenals ik die veilige grond heb bereikt, dan heb ik alle tijd voor mijn egommm, eigenwijs he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Volgende breinbrekerWat doen we hier nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ja, die Jane, met jouw Hoop is het goedgekomen hè?Niet het riool in bedoel ik:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Johanna is one of my names Cathygive me hope Johanna, hope untill the morning comes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Tas, keigoed: jouw eigen therapie!!!Maar jongens, nu ff heeeeel serieus hoor.De kaboutertjes hebben mijn wandje nog niet verder afgeschilderd,dus moet ik zelf aan de slag.Heb ter trouwens wel zin in! Bikini!!!! Rug in het zonnetje!!!!fijne dag nog lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Thanx for the hope Johanna! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 PP,Beide inderdaad en juist dat maakt het zo engje ziet alles verschrikkelijk duidelijkpijnlijk bewustmaar geen handvatten om het op de juiste manier aan te pakkendus alle kans voor vriendje angst om weer de overhand te nemenMarjo,direct antwoord op jouw breinbrekerwe zijn hier op zoek naar handvatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 quote: Originally posted by: marjoDat je niets hebt te willen Maar kan vertrouwen Precies Marjo, maar ook dat is een leerproces. Als een ander jouw vertrouwen misbruikt heeft en zegt, "Ik zal het nooit meer doen"hebben we de tijd nodig om het vertrouwen opnieuw te laten groeien. Dat is denk ik niet anders dan dat we de tijd nodig heben om het vertrouwen terug te krijgen in ons zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Jane, je vraagt wat doen we hier eigenlijk nog?Nou dat is o.a. mij helpen en steunenZonder jullie kan ik nog niet alles.Leer veel van jou en de anderen.Dus je bent heel waardevol voor me! Lees alles wel mee maar heb nog niet de rust om me in deze discussie te mengen.Maar het heeft zeker mijn aandacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 quote: Originally posted by: cathy56Lieve Tas, als je ook op de juiste momenten maar weer mededogen kunt hebben met jezelf.Af en toe dat rugzakje even wegflikkeren... met een giga zwaai!!Mogen zijn wie je wezenlijk bent. Je even los voelen van alles (zonder roes).Cathy maar dat is nu juist de moeilijkheid vind ik. Wie ben ik. Nu mag ik een heel eind mezelf zijn van mijzelf maar daarom denk ik is het zo belangrijk dat je (Jos zijn idee over opvoeding) kinderen bij stuurt i.p.v. opvoeden.Hoe meer je gaat opvoeden,des te meer een kind vervreemd van zichzelf????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 mmm, duurde even voordat het binnenkwam Maro en PP,in mijn geval?een borderliner is niet te vertrouwen en wilt heel veelgelukkig is borderline ook maar een extern toegevoegd foutjedus eerst op zoek naar dat verborgen foutjeen dan pas vertrouwenpfff, in vertrouwen heb ik heel wat geslooptgeen levend of mechanisch ding heeft het overleefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 En toen was het licht!Ik heb geduldDaarom ben ik hierOm de herkenning inwaar ik staMooi Bol!Over bijsturenLaat ze niet vervreemdenNext move!Have a nice one Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 quote: Originally posted by: tassekeBol,ik ben me iets te bewust van mijn eigen spiraaldat mijn persoonlijke groei, tijd nodig heeft, dat kan ik accepterenmaar niet dat ik blijf rondhangen in dat spiraaltjeik wil eruit, niet meer in oude fouten en patronen vallenEen rare vergelijking maar ik heb een broedmachientje, en heb al veel kuikentjes uit zien komen. Het ene kuiken is er met een uur uit, bij de andere duurt het soms een dag. Heel soms moest ik helpen, maar 9 van de 10 x kwamen ze op eigen kracht er uit.Sommigen wat bang en konden niet zo goed staan. Kropen in een hoekje en moesten langzaam wennen aan hun nieuwe omgeving en de omgeving van het veilige ei los laten.Dat werden stevige krachtige kippen en stonden midden in het kippen gebeuren. Stonden heel stevig op hun poten.Misschien ben jij wel zo'n kippetje.In oude fouten en patronen val je nooit terug. Iedere dag weer, leer je verder. Maar geef jezelf de tijd. Forceer niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 quote: Wat doen we hier nog? Ons helpen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 je laatste zin klopt niet tasjij hebt het overleefden nog veel meerlogisch dat je daar niet altijd contact mee hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Madelief:heart:I know meisik zit hier ook niet voor mijn zweetvoetenen die is weer van soothe, of drup of wie dan ook, maar niet van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 jullie helpenmij te helpen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bol. wat een leuke vergelijkingik heb in het Pluimveemuseumeen hele poos bij die machine gestaanzo mooi de verschillen en overeenkomstenen wat me schrik gaf was juist niet de natuurmaar de andere bezoekers die ze gewoon weggristenom te aaien, en dachten daar goed mee te doen, het mocht immers?Zo gaat het in het "gewone"leven dus ook; we worden door goedbedoelendenbeiinvlied, beschadigd en getraumatiseerden ook verzorgd, onderwezen en geliefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 zo vier op een rij(of 5 dus)ik ben afga aan het werk hierdag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden