Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben vannacht 0m 1.30 gebeld. Ik dacht door Suusje, te zien aan het tel.nr.
Pakte de tel. op maar kreeg geen verbinding. Toen ik weer goed en wel in bed lag, ging de tel. weer. Heb hem maar laten rinkelen. Ik schok me wild. Dan denk ik altijd dat er iets mis is met Jos of de familie.
Hoop dat we vandaag iets van Suus horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja.PP....ik ben voorzichtiger geworden om het te vertellen....
Ik herinner me nog vorig jaar september..toen is ook een heel forum over me heengevallen vanwege mijn persoonlijke mening...
over AA moest ik maar niks vertellen, want daar was deze site niet voor....
eigen ervaringen moest ik zeker maar niet zeggen, want die konden confronterend zijn...
Deze "verwijten" weerhouden mij ervan om soms duidelijk te vertellen wat ik eigenlijk wil zeggen....
Het kan nooit de bedoeling zijn dat ik een ander probeer te helpen en dan zelf met een rotgevoel achterblijf....???

Hij die nooit gedronken heeft, werpe de eerste fles....!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Dar,
O gelukkig dat ik het dan toch goed heb (denk ik). Ja nu maar hopen dat alles goed is met haar. Vraag me dan toch altijd af waarom mensen dan midden in de nacht bellen. Krijg daar een onbestemd gevoel bij.
Verder hoop ik vandaag ook weer iets van Dees te horen.
En als klap op de vuurpijl een nieuwtje. Ik ga naar de kapper vanmiddag. Zal uitdrukkelijk zeggen dat ze m'n plukkie niet af moet knippen anders kan ik niet meer pulleken. Daar zou ik ernstig verdrietig van worden dus als ik vanmiddag niet meer terug kom in de huiskamer, dan hebben ze hebben m'n plukkie er af geknipt.:(;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volledig mee eens, PP.....
toen ik pas bij AA, volgende maand 24 jaar geleden....waren het de slechte verhalen van anderen
die me overeind hielpen...hadden ze alleen maar gepraat over voetbal, familie e.d. had ik het nooit gered...
de confrontatie heeft me sterk gemaakt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee Dar. Plukkie vasthouden.

Ja moet je nu een verslaving als egoïst zien of niet. Dan leg je het toch buiten jezelf.
Ik dacht gisteren ook, wat zijn verslaafden toch egoïsten als je kijkt wat je je gezin aan doet maar is dat zo?
Ik ben verslaafd maar absoluut geen egoïst.
Verslaafd zijn aan, heeft zo'n grote kracht op mij dat het niet te weerstaan is, zonder de Refu. Ik denk dat Egoïsme en verslaving toch twee verschillende dingen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo daar ben ik ook weer...

Droog hier, maar wel met een huilbui vanmorgen en gisteravond...
Ben het zo zat !!! Maar zet door !!!
Vandaag weer lekker genieten van het mooie weer en de vervolgbbq met de buurtjes...

Blijf ingelogd, want zo kan ik mezelf droog houden met al die gremlins op mn schouder... grrrr.... Wegwezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...