Sara Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Oeps, hahaha TUURLIJK KANJERSBorretje Niwi: Maar euhhhhhhhhhhhhik dan? (kon geen kleinere lettertjes vinden)tel geen dagen meer maar afgelopen maandag 2 weken.
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Den niwi se, vroeger en vroeger hé jongk veulen ??
niwi Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Vandaag ga ik eens een keer niet "den Will se" zeggen...ik vertik het...
niwi Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 ik bedoel dus...ik tel de dagen ook niet meer...
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 niwi, dat zou al een gigantisch getal zijn hé. Ik vier mijn twintigste vandaag. (was het maar mijn verjaardag)Sara, wat een prachtig boeketje al samen hé. Hoe gaat het met jou ??
niwi Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 tis wat he, will...zo'n woestijntraining..in alle droogte...
blondie6173 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Igor : Je gaat goed, volhouden nu !!! En die vermoeidheid verdwijnt echt hoor...Madelief : Op naar 2 uur, super hoe je ermee omgaat, jij gaat het wel redden !!!Eks : Nog niks gehoord van Suus... Misschien opgenomen in het ziekenhuis ivm die ontsteking aan haar oog ? Gis ook maar wat hoor...Jammer dat je je niet zo lekker in je vel voelt de laatste tijd... Niet tegen vechten en gevoel maar gewoon laten en toestaan... Hoor wie het zegt...Bor : Je bent toppie !!! Niwi : Mijn grote voorbeeld !!! Will : Mis wervelwind Fleur ook wel hoor, maar ben inlogadres kwijt van de chat, Zou jij die nog even per pb op kunnen sturen ? Beloof ik het adres niet weer te wissen Anta al ingenomen, je gaat goed... Sara ; Thnx, met angst en beven ga ik zo bellen...
niwi Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 wie weet wat je nog allemaal ga meemaken, will ???
Sara Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Mogge Dar.Ja Will gaat wel goed hier. Schrijf nu ook op de eetdraad dus switch wat heen en weer, plaats zo links en rechts mijn gedachten en gevoelens en ben blij met de reacties.Realiseerde me gisteravond dat de vermoeidheid en teleurstelling die ik voelde toen, ineens geen trigger meer waren. Heel apart gevoel.Het gevoel van "het is goed zo".Gisteravond begon de Mahler-week op de tv. Heb altijd het idee gehad dat ik Mahler pas na mn 50-ste zou kunnen begrijpen en dus een serieuze poging gedaan. Niet dus
Emmaroos Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Goedemorgen allemaal,Het noodweer is hier gisteren in Groningen niet gekomen.Wel onweer en regen maar alles viel hier mee.Ik heb net mijn man naar zijn werk gebracht en om 12 uur moet ik zelf weg, dus nu even tijd voor het forum.Bor, ik zie jou ingelogd, hoe is alles afgelopen met je zoontje?
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Graag gedaan en ja, we blijven gaan, ik steek de woestijn over richting niwi
niwi Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 zit ik dan aan de overkant van de woestijn ?...
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Vanwaar ik sta wel hé, hopen nu maar dat mijn kameel het volhoud, en die fata's, wel, euh...... kan ik die zelf een beetje inkleuren ?? Heb zo wel een ideetje of twee
Emmaroos Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 He, Bor wat vervelend toch allemaal, ik dacht dat er even een lichtpuntje was maar dan heb ik me zeker vergist.Dar, de vooronderzoeken zijn al geweest, nu doe ik 3 keer per week Iontoforese en lichttherapie.Bij Iontoforese moet ik met mijn voeten in bakjes met water gaan zitten en dan komt er stroom op te staan, heel laag volt, het prikkelt wat, daarna naar de lichtbak met handen en voeten.Dit is mijn eerste week nog maar dus nog geen resultaat, totaal duurt het 8 weken.En tussendoor dus alle testen met betrekking tot mijn hersenbloeding, neuropsychologische tests, psychologische tests en revalidatieonderzoeken.
Sara Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Morgen Emma. Wat naar al die fysieke ellende maar hopelijk leveren de onderzoeken wat op en kun je goed behandeld worden.Bor; gaat het nog door die 3 maanden samen met je zoontje opname? Wanneer zou dat zijn, september meen ik? Heftige tijd voor je Hey stelletje ouwe woestijnratten :D!Zo ga ff wat doen. Vanmiddag weer gratis marteling bij de fysio maar denk dat ik daar mee op wil houden want het schiet niks op en we zijn nu in t stadium dat zij mij begint te verwijten dat ik niet rustig aan doe. Zonde van die behandelingen, wie weet waar ik die later dit jaar nog voor nodig zou kunnen hebben.(Ze heeft wel gelijk hoor :$)Dagdag tot later!
Yvonne Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Smorgens allemaal... Gelukkig is het noodweer hier ook niet terecht gekomen, paar flinke buien en een paar donders, niets meer gelukkig. En lekker afgekoeld:rose:nu afwisselend zon en wolk..... wolk voornamelijk, denk dat er weer een buitje aan komt. Emma, fijn je toch weer ff te zien. Wat ellendig met die ledematen van je, had je daar al langer last van of is dat op komen zetten tijdens je vakantie?
Emmaroos Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Heey Von, ook leuk om jou te zien.Nee ik heb er al een half jaar last van, al veel behandelingen gehad maar niets hielp, nu maar hopen dat dit helpt. Hoe is het met jou?
blondie6173 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Zo nu eerst maar even douchen voor ik naar mn werk ga...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Met mij gaat het goed hoor, gelukkig wel. Heb trouwens een kennisje dat ook zo'n last had. Alles geprobeerd, niets hielp. Is op een gegeven moment op vakantie geweest naar de Dode Zee....... alles weg, nooit meer teruggekomen , wel witte huidplekken waar eerst het exzeem zat...
ekstertje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Zo...ben ik weer!Net een nieuw tijdschrift gekocht : "Change". Er staat zowaar een artikel in over een particuliere verslavingskliniek. Ook een artikel over hoe een verslaving te overwinnen. Dat ga ik straks op mijn gemakkie eens even lezen...Emmaroos:Goed je weer even te lezen. Succes met alle testen en onderzoeken, klinkt niet fijn!
ekstertje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Yvonne:daarom zijn er dus ook veel producten tegen enzeem op de markt op basis van Dode zee zout:)
Emmaroos Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ha, Dar, dat boek wil ik ook nog lezen, het diner.In de vakantie heb ik het eerste deel van het Millenium trilogie uitgelezen en het boek Die laatste zomer van Tatjana De Rosnay. dat is dezelfde schrijfster als van Haar naam was Sarah.En ik heb het boek Nina uit de bieb geleend wat gaat over Nina brink, nou die heb ik weggelegd, niet veel aan.Nu ben ik in deel 2 bezig van Millenium, jee wat zijn dat mooie boeken zeg.
Yvonne Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Hm, heerlijk dagje lezen dus Dar.... en Ekster ook . Ik ga straks 'lekker ' aan de slag hier thuis, hoop wat meer vaart te kunnen maken nu het niet meer zo warm is hier.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden