Spring naar bijdragen

vrijdag 16 julie

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dhendro:
Mooi gezegt! Zou wat meer compassie in mijn leven willen nu. Daarom wil ik met die vader van mij iets. Ik voel onmacht en boosheid en natuurlijk verdriet! Ik zou liever compassie voor hem voelen. Ik heb hem niet nodig om te zijn. Maar het nu voelt soms als een stukje glas in mijn schoen. Ik kan wel lopen, maar het doet verrekte zeer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen, weer even terug uit de stad... Helaas geen ventilatoren kunnen krijgen (allemaal uitverkocht, hoe kan dat nu toch ;) )
Maar wel de paspoorten voor mn kids geregeld, komen mijn kluis niet uit voordat het zover is, maar zo kan mn ex in ieder geval niet meer achter mn rug om de paspoorten van de kids in handen krijgen...
Voelt aan de ene kant wel wat gemeen, ben zo niet echt ingesteld, maar wil voor de zekerheid toch zekerheden inbouwen...

Bol wat bedoel je dat het met mij niet goed gaat ?
Gaat hier juist super mede dankzij mijn besluit om volledig te stoppen, de internetbehandeling intensiever te gaan doen en daarnaast mijn wekelijkse AA meeting ???
Voel me juist sterker dan ooit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Marieke, heb je nu al eens iets PRAKTISCH gedcaan tegen de kattenvlooien in huis? Dat vond ik laatst wel typerend. Je haalt gewoon wat pipetjes van de dierenwinkil, die knijp je in hun nekjes uit, en nergens meer last van.
Die katjes kunnen het niet helpen hè, dat ze in een gezin terecht zijn gekomen waar ze niet zijn gewenst. Stel jij je dat maar zelf eens voor. Jij wil toch ook graag gewenst zijn?

Maar goed, ik log uit voor vandaag. Even nog kijken voor zomerse kip op de eetdraad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dit een site van ons kent ons????
Goh wat helpen we elkaar, sorry ik zat een beetje terug te lezen en dacht: Het gaat nergens over, maar wrchl zit ik ernaast en hebben jullie heel veel aan elkaar
maar het ziet eruit als een onderonsje, lekker wij zuiplappen onder elkaar. Slepen ons er doorheen. Prachtig als het jullie lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke

Ik wil even zeggen dat ik je geduld bewonder!
Elke situatie is weer anders, was juist voor jou een fijne uitlaatklep hier.
Misschien als je de positieve berichtjes terugleest dat het je toch nog kan opbeuren.

Blijf je hier?
Zou het zo jammer vinden als je er mee stopt!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Marieke! Probeer niet alles te zwaar op te pikken meis, men bedoeld het goed! Soms komt het wat scherp over hier op het forum. Zo'n getikt woord mist vaak de nuance die het bijbehorende gezicht wel maakt. Ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik me snel op de kast laat jagen. Net had Kruimel me er ook op gekregen...Ik ben er gelukkig weer afgeklommen, jij ook?

:present: Eksje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er weer vandoor allemaal! Niet vanwege hier, maar ik ga mijn kinderen van school halen:) Wil jullie nog even allemaal bedanken voor het er voor me zijn. Het heeft me geholpen, echt:present:

Sterkte voor iedereen die het ff nodig heeft! Ben er vandaag waarschijnlijk niet meer. Moet vanavond vroeg al werken. Kom me morgenochtend voor het werk nog wel even laten zien:)

Greetzzz Eksje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
kruimel

Is dit een site van ons kent ons????

Goh wat helpen we elkaar, sorry ik zat een beetje terug te lezen en dacht: Het gaat nergens over, maar wrchl zit ik ernaast en hebben jullie heel veel aan elkaar

maar het ziet eruit als een onderonsje, lekker wij zuiplappen onder elkaar. Slepen ons er doorheen. Prachtig als het jullie lukt.

Kruimel, dit is de dagdraad, daar kan het af en toe wat koetjes en kalfjes aan toegaan, maar er worden naar mijn idee ook genoeg problemen besproken... Sorry, maar eks heeft het vrij moeilijk nu en daar wordt toch serieus op gereageerd of heb ik het mis ?
Wat mis je dan hier ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke : Ga nu niet weg lieverd...
Wij, of ik moet eigenlijk voor mezelf spreken proberen ons een inzicht te verschaffen van de situatie waar je nu in zit...
Dat is virtueel niet altijd even makkelijk en daardoor is het soms gewaagd om advies te geven over iets waar je misschien geen juist inzicht in hebt...

Maak mezelf er ook wel eens debiet aan om mensen advies te geven, maar dat komt uit een goed hart en wil diegene echt niet beledigen daarmee...

Als we/ik het in een verkeerd perspectief zien, zou ik je willen vragen om dat te uiten en toe te lichten...

Probeer het ook eens van onze kant te bekijken, please, net als dat wij moeite doen om jouw situatie te begrijpen...:heart:

Liefs Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...