kruimel Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dhendro, als ik dit zo lees ben jij een lange weg gegaan.En je hebt gewonnen, je bent een mens.Je kunt trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dhendro, als ik dit zo lees ben jij een lange weg gegaan.En je hebt gewonnen, je bent een mens.Je kunt trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dhendro:Mooi gezegt! Zou wat meer compassie in mijn leven willen nu. Daarom wil ik met die vader van mij iets. Ik voel onmacht en boosheid en natuurlijk verdriet! Ik zou liever compassie voor hem voelen. Ik heb hem niet nodig om te zijn. Maar het nu voelt soms als een stukje glas in mijn schoen. Ik kan wel lopen, maar het doet verrekte zeer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Eks ik wil met jou wel een worteltaartje eten .doe wat je denkt dat goed is. ik zal (je) niet (ver)oordelen. MAAK D'R WAT VAN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 zo en nu oogjes toe en snaveltjes dicht. weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Lief Igor! Doet me goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 EKS als jij met je vader gesproken hebt gaan wij samen een worteltaartje eten OKE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dhendro, wat goed van je zeg dat je zover gekomen bent.Wat mooi hoe je het omschrijft.Bol ik had je gisteren al antwoord gegeven maar toen was je ineens weg maar het gaat goed hoor en nee geen tjd voor iets leuks maar volgende week heb ik het rustiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Hoi allen, weer even terug uit de stad... Helaas geen ventilatoren kunnen krijgen (allemaal uitverkocht, hoe kan dat nu toch )Maar wel de paspoorten voor mn kids geregeld, komen mijn kluis niet uit voordat het zover is, maar zo kan mn ex in ieder geval niet meer achter mn rug om de paspoorten van de kids in handen krijgen...Voelt aan de ene kant wel wat gemeen, ben zo niet echt ingesteld, maar wil voor de zekerheid toch zekerheden inbouwen...Bol wat bedoel je dat het met mij niet goed gaat ? Gaat hier juist super mede dankzij mijn besluit om volledig te stoppen, de internetbehandeling intensiever te gaan doen en daarnaast mijn wekelijkse AA meeting ???Voel me juist sterker dan ooit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Igor:Euhhhh...zou jij niet gaan slapen? Maarre...is goed hoor! Aanpassing: naam erbij is wel zo handig;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Marieke, ben je jaloers op je zus?Jij hebt toch ook een nephuwelijk en wilt er graag uit en zij heeft het na haar nephuwelijk voor elkaar om lekker te leven.Of sla ik de plank nu volledig mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 En Marieke, heb je nu al eens iets PRAKTISCH gedcaan tegen de kattenvlooien in huis? Dat vond ik laatst wel typerend. Je haalt gewoon wat pipetjes van de dierenwinkil, die knijp je in hun nekjes uit, en nergens meer last van.Die katjes kunnen het niet helpen hè, dat ze in een gezin terecht zijn gekomen waar ze niet zijn gewenst. Stel jij je dat maar zelf eens voor. Jij wil toch ook graag gewenst zijn?Maar goed, ik log uit voor vandaag. Even nog kijken voor zomerse kip op de eetdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Is dit een site van ons kent ons????Goh wat helpen we elkaar, sorry ik zat een beetje terug te lezen en dacht: Het gaat nergens over, maar wrchl zit ik ernaast en hebben jullie heel veel aan elkaarmaar het ziet eruit als een onderonsje, lekker wij zuiplappen onder elkaar. Slepen ons er doorheen. Prachtig als het jullie lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Heb ik het dan toch fout geschreven Blondie. Wat ontzettend stom van me meid. Mijn exuus ik ga het gelijk veranderen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik weet niet wat er met je is Kruimel maar het klinkt niet goed.Ik wens allereerst niet voor zuiplap uitgemaakt te worden en ten tweede vraag ik me af of jij zelf nu gedronken hebt om zo uit de hoek te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Kruimel? Je klinkt niet echt gezellig...Als je het hier niks vind hoef je ook gelukkig niet te blijven. Enne... ga wat nuttigs doen, je maakt me boos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dar:Je leert het ze niet af...Hier ook zo'n eigewijze kat. Het beestje is hoogbejaard en komt nog steeds met muizen thuis: kadootje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Marieke Ik wil even zeggen dat ik je geduld bewonder!Elke situatie is weer anders, was juist voor jou een fijne uitlaatklep hier.Misschien als je de positieve berichtjes terugleest dat het je toch nog kan opbeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dar:Yep! Kan ik niks meer aan toevoegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Marieke Ik wil even zeggen dat ik je geduld bewonder! Elke situatie is weer anders, was juist voor jou een fijne uitlaatklep hier. Misschien als je de positieve berichtjes terugleest dat het je toch nog kan opbeuren. Blijf je hier?Zou het zo jammer vinden als je er mee stopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Jammer Marieke! Probeer niet alles te zwaar op te pikken meis, men bedoeld het goed! Soms komt het wat scherp over hier op het forum. Zo'n getikt woord mist vaak de nuance die het bijbehorende gezicht wel maakt. Ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik me snel op de kast laat jagen. Net had Kruimel me er ook op gekregen...Ik ben er gelukkig weer afgeklommen, jij ook? Eksje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik ben er weer vandoor allemaal! Niet vanwege hier, maar ik ga mijn kinderen van school halen:) Wil jullie nog even allemaal bedanken voor het er voor me zijn. Het heeft me geholpen, echt:present:Sterkte voor iedereen die het ff nodig heeft! Ben er vandaag waarschijnlijk niet meer. Moet vanavond vroeg al werken. Kom me morgenochtend voor het werk nog wel even laten zien:)Greetzzz Eksje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Geeft niet hoor Bol... Heb het inderdaad wel moeilijk nu met de perikelen rond mn ex, maar de gremlins blijven weg, dus ik sta er met geheven hoofd tegenover...Voelt zo goed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 quote: Originally posted by: kruimelIs dit een site van ons kent ons???? Goh wat helpen we elkaar, sorry ik zat een beetje terug te lezen en dacht: Het gaat nergens over, maar wrchl zit ik ernaast en hebben jullie heel veel aan elkaar maar het ziet eruit als een onderonsje, lekker wij zuiplappen onder elkaar. Slepen ons er doorheen. Prachtig als het jullie lukt. Kruimel, dit is de dagdraad, daar kan het af en toe wat koetjes en kalfjes aan toegaan, maar er worden naar mijn idee ook genoeg problemen besproken... Sorry, maar eks heeft het vrij moeilijk nu en daar wordt toch serieus op gereageerd of heb ik het mis ?Wat mis je dan hier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Marieke : Ga nu niet weg lieverd...Wij, of ik moet eigenlijk voor mezelf spreken proberen ons een inzicht te verschaffen van de situatie waar je nu in zit...Dat is virtueel niet altijd even makkelijk en daardoor is het soms gewaagd om advies te geven over iets waar je misschien geen juist inzicht in hebt... Maak mezelf er ook wel eens debiet aan om mensen advies te geven, maar dat komt uit een goed hart en wil diegene echt niet beledigen daarmee...Als we/ik het in een verkeerd perspectief zien, zou ik je willen vragen om dat te uiten en toe te lichten...Probeer het ook eens van onze kant te bekijken, please, net als dat wij moeite doen om jouw situatie te begrijpen...Liefs Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden