Spring naar bijdragen

vrijdag 16 julie

Madelief

Aanbevolen berichten

Ik heb straks een afspraak met de gitarist voor mn muziekgroepje. Maar ik denk zomaar dat ie niet komt.
Nou ja, ben toch wel kapot van gister, ondanks dat ik goed en veel geslapen heb. Eerst dansen en dan nog met die krullebol stoeien is best vermoeiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanochtend vergeten te vertellen dat ik gebeld werd door de E.V.V. er van Jos. A.s. vrijdag hebben we weer een evaluatiegesprek met elkaar. Ja het wordt toch wel erg moeilijk om hem daar te blijven verzorgen omdat het een bej. tehuis is waarin mensen geacht worden om zelf nog iets te doen. Wat mee werken aan de behandeling. Iets dat Jos absoluut niet van plan is te doen. Ze vertelde dat hij iedereen tegen elkaar op zet, verpleging manipuleer om drank te pakken, waardoor die meiden met zichzelf in de knoei komen omdat het verboden is, hem alcohol te geven.
Ja en verder doordat hij zich tegen alles verzet omdat het niet zo gaat zoals hij graag zou willen, botst dat met de verpleging.
De arts heeft ook de moed opgegeven dus denk ik dat het a.s. vrijdag duidelijk zal worden dat een verblijf daar waar hij nu is, niet meer kan. Dus weer alles verhuizen. Ik zie er erg tegenop moet ik eerlijk zeggen.
Weer dat gesleep, alles inpakken en het gemopper wat hij zeker weer gaat doen.
Verder is het voor hem zelf goed dat hij weer terug gaat want daar wassen ze hem wel ondanks zijn verzet.
Hij wil graag een kamer alleen maar dat zal er niet in zitten, hij zal zich moeten neer leggen en zich moeten aanpassen aan het verpleegtehuis, niet andersom. Bovendien zal het alcoholgebruik weer drastisch terug gebracht worden, en dat is een van de grootste reden waarom hij niet terug wil. Hij is niet meer vrij om te drinken.
Voor mijzelf is het weer een stuk verder van huis, en zal dus moeten aandringen dat hij de auto die hij nu heeft, gaat verkopen en een kleinere auto terug koopt. De auto die hij nu heeft is erg apart en ik durf hem niet hier op het parkeerterrein te zetten. Maar goed, we kijken wel hoe het nu verder gaat met die moeilijke kerel van me:)
Moest het ff kwijt lieve mensen. Dank voor jullie aandacht.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol!

Je voorgaande berichtje relativeerd een hoop voor me.
Waar klaag ik eigenlijk over?
Als ik zie in welke situatie jij zit!

Ach als hij weer nuchter is is hij alles weer vergeten.

Voor jou hoop ik dat het allemaal wat lichter voor je word!

Liefs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje toch, ben blij dat je hier even kan ventileren. Ik begrijp hoe moeilijk dit allemaal voor jou moet zijn. Algoed dat je ook zo positief bent ingesteld hé. Het siert je ;)

Madeliefje, laat je niet vangen he, hou je sterk en laat zien hoe het anders kan. Je bent zo goed bezig !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelieverdje iedereen draagt z'n eigen sores met zich mee en voor iedereen weegt die sores het zwaarst meis. Ik kan zelf wel een denken "Och wat moet ik klagen als ik sommigen van hier zie"maar toch gaat die sores weer zwaar wegen. Het dwingt mij dan toch om daar naar te kijken;)
Jouw moeilijkheden wegen nu het zwaarst en wij kunnen een luisterend oor bieden lieverd, dus als je ergens mee zit en je wilt het delen, dan zijn we er voor je hoor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, Bolletje en will,

Nee nee ik hou mijn rug recht!
Zie nu ook duidelijk hoe je word als je veel hebt gedronken.
Heb het zelf jaren gedaan.
Morgen weet hij het niet meer.
Zelf ga ik op de ingeslagen weg door.
Heb werkelijk nog nooit zo weinig gedronken de laatste jaren als vandaag!
Mijn lief drinkt overigens zelden teveel hoor.
Dit is zeker geen dagelijkse kost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Darretje ik vind het alles behalve leuk om weer te lopen slepen en verhuizen. God zij dank heb ik Letty. die meid is goud waard hoor echt. En ik trek me er wel weer door heen hoor. Voel me weer sterk genoeg. En de wetenschap dat Jos daar toch eigenlijk op z'n plek is, geeft een stuk rust.

Tante Vie-ooltje;) Ik ga dadelijk lekker op de bank hangen en naar Popstars kijken. Dat is mijn ontspanning. Maar zou jij niet eens lekker vroeg naar bed gaan lieverd. Zo te zien ben je inderdaad uitgeblust.

WillBillie je bent zo'n lieverd hé. Als ik je ooit bij een meeting tegen komt laat ik je de eerste 5 min. niet meer los.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Isje druk? Maar heb je dan daarna ook eens vakantie? Of heb je die al gehad. Een beetje rust na zo'n drukke periode is nooit verkeerd.;)

Marieke, maar hoe moet dat dan na een jaar? Wil je dan ook het huis aanhouden waar je nu in zit? Is het niet beter dat jouw zoon daar naar toe gaat zodat jij en je man wat meer rust krijgen? Je hebt dan de ruimte en de rust om het helemaal jouw stekkie te maken, en eindelijk te wennen aan jouw omgeving.
Het is toch ook geen doen, ook voor je man niet, om nu weer te gaan verhuizen. Zo krijgen jullie nooit geen rust. Misschien heeft jouw man dat nu zo erg hard nodig. En jij trouwens ook.

Hoi hoi Wingemans.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho ho lieve Akelei ik wil je net iets vragen. Momentje meis.

Wat hoort de Bol nu. Mantelzorgrol?????? Je zal daar beslist al eens wat over gezegd hebben maar je weet hoogstwaarschijnlijk wel dat ik daar ook in gepromoveerd ben. Vertel eens voor wie jij mantelzorger ben? God ik ben het toch helemaal kwijt hé? Ik hoop niet dat je al weg bent want ik ben er serieus benieuwd naar.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...