Mupke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Dank je Marjo. ik bedenk net dat ik haar ook een pb kan sturen. als welcome back.Maar hoe zoek ik haar account?
lady jane Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 pfff ik ben bijgelezenen mijn ogen vallen dicht.Mupke hele fijne vakantie op de Veluwe met zoon, geniet ervan meis!en verder welterusten allemaal:lips:
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 blondie volgens mij rijd wil mortoren dacht hij dat het ging regenen, maar viel het achteraf nog wel meemaar ik kan t ook fout gelezen hebben hoor.Ik weet hele leuke verhalen Wing waar ik echt altijd in gezelschap mee scoor. Ze zijn nog waar gebeurd ook, want op zn tijd kan ik zo een flapdrol zijn, die voor hylarische situaties zorgen.maar die vertellen op chat.. nahdat is t gewoon niet.Dus sorry, de lach die je wil hebben kan ik je hier niet geven, al zou ikje graag laten lachen
blondie6173 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 quote: Originally posted by: borretjeIk ben zo blij,; met iets doodsgewoons. Mn kind slaapt, in zn eigen bed... hoe gewoon hoe normaal hoe nu thanx Bor, ben zo blij voor jou en je zoon !!! Ga er spontaan bij huilen nu ik dit lees...
blondie6173 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 En effe jammer voor degenen die dit forum soms zien als pappen en nathouden !!! Bor , zo blij voor je
blondie6173 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Madelief : Super !!! Word met de dag meer blij met je !!!Nu morgen nog, maar dat gaat je lukken... 3 uur en 1/2 fles ? Of is dat teveel gevraagd ? Ga ervoor lieverd !!!
Houtje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Marieke,Ik heb je een pb gestuurd, je loopt wel risico als je je huur opzegt en particulier ergens andersgaat wonen, je komt dan moeilijk terug omdat je je opgebouwde jaren kwijt bent.Daar zul je met de woningbouw een overeenkomst over moeten sluiten, om dat te voorkomen.Realiseer je je dat risico?
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 A man's got doWhat a man's got to doIk had het al langmoeten doen(verwijderd door de moderator)
Houtje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Heeft iemand nog iets van Suus gehoord, of misschien privé, ik hoef geen details, hoe het met haar ogen is?Ik vond het toch wel een angstig verhaal, zeker omdat ik zelf ook een beschadiging aan mijn iris (regenboogvlies) heb opgelopen als tiener, door een andere oorzaak (wel eigen schuld, lenzen vaak veels te lang in, te weinig controle, en toen was het te laat)..... ik moet altijd blijven oppassen dus. Voor irritatie en ontsteking e.d. Het kwam ook door de drank, dan was ik echt teut, en vergat ze uit te doen, daar heb ik mijn ogen echt mee beschadigd. Stom, stom stom!Maar een flink bindvliesontsteking is ook heel gevaarlijk, de oogarts moet gelijk medicatie geven, oogdruppels e.d. en het goed in de gaten houden (met een spleetlamp gaat dat) en een kleurinnkje, is nieteng. Dus: weet iemand iets?@ Bol, wat is een E.V.V. ? Een soort verzorging aan huis, privé geregeld of zo? @ Vie, ik hoop dat je lekker slaapt meiissie en je morgen beter voelt.
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Ik ga er van tussengeen zin hierinWeltrusten allemaal en slaap lekkerlaterzzzzz
VM1 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Wie vroeg er wat ne frak wou zeggen???Hey ik kan niet slapen!! Muggen, hoofddenken....
Mupke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Dit forum is voor mij geen veilige plek meer. Ik vind het wel jammer dat ik hier maar zo weinig kan vertellen zonder herkend te worden.Dacht ik toch dat ik al mijn voorzichtigheid ingebouwd had, maar niet voldoende blijkt nu. Ach ja, m'n twijfels over het forum had ik toch al dus dan kan ik beter maar niet meer hier schrijven.Dagdag aan iedereen met wie ik hier wel leuke en zinvolle uitwisselingen gehad heb.
blondie6173 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Pfff... VM hier ook hyper, kan ook niet slapen, maar ga het toch proberen...Houtje : EVV = eerst verantwoordelijke verzorgende ...
VM1 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Goed dat ik je dan nog tref Mup!Heb graag met je gepraat, ook al was het maar soms!! Het ga je goed!!
VM1 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Blondie, en weet je wat nog het ergste aan die hyper nachten is, hier is nergens niks meer open en ik heb GEEN sigaretten meer!!
VM1 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Ah, gelukkig , Marjo is er ook nog!Wat doe ik tegen hoofddenken Mar??????????
Houtje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Ik ga ook. Vast lezen want ik wacht nog op Zoon. Welterusten allemaal en tot morgen!
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Tégen hoofdenken VM?Lekker laten ratelen, hethoudt vanzelf op!The bloody mind fuck!Hallo gedachtetjes...
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Verzonnen ze iets speciefieksof gewoon algemene blubber
VM1 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 En toch,na al die jaren kan ik die domme mind fucks niet stoppen!!Ik heb ze enigzins onder controle, maar als ze me in hun prooi hebben, pfffffffffffffffffffffff
VM1 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Hey, Hannah, Idd!!!! Ik ben om 22h. gaan slapen, en nu....Lang geleden, echt!! Ik twijfel aan alles , relatie, relatie met ouders, en ik draai maar rond, komt geen einde aan!!
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Je hoeft ze ook niet te stoppenOf onder controle te hebbenZe jeuzelen toch wel doorhet is gewoon niet waarEen grote grap van godEen godsschuwelijke grap!A godish joking
VM1 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Geplaatst 16 juli 2010 Maar hoe kan je ze dan laten Jeuzelen zonder je der vragen bij te stellen??????????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden