Spring naar bijdragen

vrijdag 16 julie


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, slapen, wat was dat ook weer, dat wilde ik ook net vragen Bor. Beetje gedommeld, meest maar een beetje liggen lezen.
Oh, dat is jammer dat het niet zo lekker gaat met Cathy.
Ik ben er trouwens zo weer vandoor want heel vroege afspraak in andere stad. Dus ik wens jullie alvast een goede dag toe.

Caro, zeker de moeite waard om die show terug te zien. In ons beider geval, als je er goede ondertiteling bij kan krijgen en die was op tv gisteren wel via teletekst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hier nog eentje bij wie het niet zo lekker gaat. Gisteren toegegeven aan mijn slechte zin. 3 glazen likeur op. Stom. Weet wel waarom, maar toch dom. Helpt ook niks. Voel me de volgende morgen alleen maar nog rotter. Moet het anders doen, maar hoe?
In bed liggen janken omdat ik mijn ouders zo mis, maar daar krijg ik ze niet mee terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Madelief:heart:

Ik zal moeten loslaten. Maar het is hard dat mijn moeder niet meer van mij en mijn kinderen kan genieten en mijn vader dat niet meer wil. Hij heeft overigens alle banden met de familie verbroken. Hij heeft haar kinderen als de zijne in de armen gesloten. Voel me miskend en in de steek gelaten. Dat maakt me behalve verdrietig ook heel erg boos! Met die boosheid kan ik dus niks.
Ik denk wel eens: en nu ga ik met een doos vol stenen naar zijn huis....
Maar dat is machteloosheid, meer niet...
Het liefst zou ik hem uit mijn leven schrappen. Ik probeer het ook, maar dat gaat niet. Overweeg ook regelmatig om contact te zoeken. Maar dat heeft mijn broer ook geprobeerd en het lukt niet...
Moet ook bij mezelf nagaan: wat leverd het op? Ik krijg er mijn "oude" vader niet mee terug. Er is al zoveel stuk. Ik ben soms al zover dat ik denk was hij maar dood, dan kan ik het misschien loslaten. Erg hè...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...