Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Goede Doe-De-Morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Een heel goeie morgen mede vroege vogels.Iemand Lenette van Dongen gisteravond gezien? Ben er helemaal van opgeknapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Goedemorgen Vie!Ja ik heb gekeken, het was geweldig.Ze is goed, vind ik.Heb gelachen en gehuild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik dacht het al Madelief, aan je dagopschrift te zien.Ja, dat deed ze fantastisch, die combinatie van lekker grof en ontroerend.En goedemorgen ook Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Borretje ook een goedemorgen!Ja Vie, hier moest ik aan denken.Voor mij is ze een voorbeeld.Zij heeft ook heel diep gezeten.Dat kun je altijd herkennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Borretje,Heb even gereageerd op haar berichtje, maar toen was ze al weer weg.Ging even niet zo goed met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 goede morgen vie , bor en lief.hebben jullie goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Goedemorgen Vie, Borretje, Madelief, Igor, en Carolien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ja, slapen, wat was dat ook weer, dat wilde ik ook net vragen Bor. Beetje gedommeld, meest maar een beetje liggen lezen.Oh, dat is jammer dat het niet zo lekker gaat met Cathy.Ik ben er trouwens zo weer vandoor want heel vroege afspraak in andere stad. Dus ik wens jullie alvast een goede dag toe.Caro, zeker de moeite waard om die show terug te zien. In ons beider geval, als je er goede ondertiteling bij kan krijgen en die was op tv gisteren wel via teletekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik sluit me aan bij die vraag: "slapen, wat was dat ook alweer"?heb je ook thee Caro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Goedemorgen,Hier nog eentje bij wie het niet zo lekker gaat. Gisteren toegegeven aan mijn slechte zin. 3 glazen likeur op. Stom. Weet wel waarom, maar toch dom. Helpt ook niks. Voel me de volgende morgen alleen maar nog rotter. Moet het anders doen, maar hoe?In bed liggen janken omdat ik mijn ouders zo mis, maar daar krijg ik ze niet mee terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Igor, Caro en Jannigje ook een goedemorgen!Slapen? Nou dat gaat bij mij steeds beter, gelukkig.Heb wel gedroomd zeg!Dat ik opnieuw verliefd werd en zonder slag of stoot wegging bij manlief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 goede morgen caro, eks en janBor wat vervelend dat je niet kunt slapen. dat maakt het er niet makkelijker op lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Eks, ook een goedemorgen meis!Jammer zeg, maar als je weet hoe dit komt kun je daar misschien iets mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Bor, Het was bepaald geen nachtmerrie!Hij leek op Mark van Bommel hahahaha!Nou zag er goed uit! Pffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik heb de laatste helft van Lenette gezien. Wat me o.a. raakte was haar vraag aan het publiek wie er ongewenst kinderloos was. Eks, je krijgt er je ouders inderdaad niet mee terug, maar de pijn en verdriet willen toch "gehoord worden" hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Nou Madelief, je kunt slechter dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Jannigje, heb nu nog de kriebels in mijn buik!Hmmm wat zegt dat over mij en mn lief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Eks ik wens je veel sterkte vandaag. zijn je ouders al lang geleden overleden en hoe oud waren ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Mijn moeder is volgende week 5 jaar dood. Mijn vader heeft snel een vervangster gezocht en gevonden. Daarna is ons gezin (het restant dus...) geklapt. Heb mijn vader nu ruim 2 jaar niet meer gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 De dagelijkse gedachte van vandaag: quote: Het tegenovergestelde van angst is niet moed, maar vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Eks, dat is heel verdrietig, en ligt nog heel vers begrijp ik.Zeker nu je feitelijk ook je vader hiermee bent kwijtgeraakt.Veel sterkte lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Eks Wat ontzettend pijnlijk en verdrietig.Denk je dat er nog een kans bestaat dat je je vader nog eens gaat/wilt zien/spreken?Heb je nog broers en/of zusters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 dat is inderdaad moeilijk Eks. is er geen mogelijkheid om je te verzoenen met je vader? en had je nog broers of zussen, en zie je die ook niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Bedankt Madelief:heart:Ik zal moeten loslaten. Maar het is hard dat mijn moeder niet meer van mij en mijn kinderen kan genieten en mijn vader dat niet meer wil. Hij heeft overigens alle banden met de familie verbroken. Hij heeft haar kinderen als de zijne in de armen gesloten. Voel me miskend en in de steek gelaten. Dat maakt me behalve verdrietig ook heel erg boos! Met die boosheid kan ik dus niks. Ik denk wel eens: en nu ga ik met een doos vol stenen naar zijn huis....Maar dat is machteloosheid, meer niet...Het liefst zou ik hem uit mijn leven schrappen. Ik probeer het ook, maar dat gaat niet. Overweeg ook regelmatig om contact te zoeken. Maar dat heeft mijn broer ook geprobeerd en het lukt niet...Moet ook bij mezelf nagaan: wat leverd het op? Ik krijg er mijn "oude" vader niet mee terug. Er is al zoveel stuk. Ik ben soms al zover dat ik denk was hij maar dood, dan kan ik het misschien loslaten. Erg hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden