Spring naar bijdragen

zaterdag 17 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanavond was iets interressants op tevee, over bepaalde dna, die zorgt voor creativiteit maar ook voor mogelijke gekte.
Wist ik wel al, want ben zelf erg creatief en knettergek, maar altijd weer goed om het nog eens te horen hoe dat ook al weer zit en wat de voor en nadelen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu verder waar ik gebleven was op de bank, met een bom fruit want voel iets van een keelpijnachtigkoortsgriepje opkomen, en no way dat dat gaat gebeuren want morgen zie ik den krullebol se misschien wel savonds.......
NIET ZIEK WORDEN DUS !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opgeslagen in mn favorieten, Wing. Ik zal er ook eens aan moeten. Voorlopig red ik het nog met hyves. ben druk bezig om alle buikdanseressen van Nederland te verzamelen op mn hyves. Tenslotte zijn dat mn toekomstige klanten !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja rare tijden allemaal maar ben accoord gegaan met de verhuisofferte dus hops weg als de bank wat doet hahaha Inpakploeg staat klaar en daar Caro. Wat een luxe en tuurlijk weer janken maar geeft niet want ik zet echt door. Trouwens ik moet wel want heb al gekocht hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar : even terugkomend op je vraag van rond half 7 vanavond...
Mijn zoon is 11 en ook nog eens autistisch, maar dat wil nog niet zeggen dat hij geen verantwoording hoeft te dragen voor iets wat ik aan hem vraag...

Verder laat ik me niet meer uit over bans enzo, wordt er een beetje moe van...
De regels zijn duidelijk, zie het kopje spelregels !!!

Ga nu effe verder film kijken !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oooooohhhhh, en nog een klein dingetje !!!

Mn lieve witte poes die missing was kwam gisteravond heel nonchelant weer aanlopen !!! :D
Heb ik me daar nu zorgen over gemaakt ?
:angry:;)
Ze maakt het goed en waar ze nu is geweest geen flauw idee :huh:

What does it matter : She is back !!! :D:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben geloof ik zo gek als een deur. Er moesten 2 bedels aan mijn armband en dat gaat ook gebeuren maar kreeg een mail dat dat hij nu wel heel erg kostbaar is gaan worden. Bedeltjes hangen er aan maar met grove waarscuuwing voor de vezekeking dat mijn meer als ...Bha wat ben ik een kak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ongelooflijk nieuwtje blondie, ben zo blij voor je. Zag ze er goed uit ?
Je had alle hoop al opgegeven hé ??
Geef ze maar een flinke trap tegen haar achterste, je zo ongerust maken !!! :D

Tja Wing, soms ben ik liever onwetend ! Wat niet weet, niet deert ;)

Dar, als je op f5 drukt, refresh je altijd de pagina ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff huppeltrutje uit gaan laten.

Ja Spud die flat wilde ik al zo lang en nu is hij daar voor me. Heeft 2 jaar geduurd maar dan heb je wat. Vind en vond hem duur maar is aan het water met uitzicht op een dijk en ik ga begane grond leven in een park. Ja het is een flat maar het is echt waar en dan maar het land over want ik ga. En ja ga bij Caro om de hoek Ik zie wel maar dit is goed.

knuff van drupje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...