Spring naar bijdragen

zondag 4 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 577
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag dag. Ik plof even binnen om te vertellen dat ik een heel (echt heel, heel) mooie vakantie heb gehad. Het was bijzonder bijzonder.
Verder heb ik sinds vorige week donderdag het forum niet gevolgd, dus ik hoop wel dat het met iedereen goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Fransje bij mij ook off-line maar er werden sinds gisteravond al problemen gemeld dus zolang ik kan inloggen ben ik al blij.

Zit ondertussen ook stukken voor vergadering te typen dus switch heen en weer reageer dan mss niet snel.

De Tour heeft me nooit kunnen boeien maar ik kijk ondertussen ook met scheef oog naar finale van Wimbledon, dat vind ik altijd wel spannend.


* typefoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fransje ik zie het, mja, past dan wel bij mij want is hier niet fijn en de pc is ook al zo heet!

Wil: heb je het monster goed binnen geloodst? En staat er een lekker fris briesje bij de haven?
Zou je die dan hééééél hard in noord-oostelijke richting willen blazen ;)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, ja inderdaad. de dag gaat erg langzaam. Vermaak me wel, maar het is met dingen die ik doordeweeks ook doe....
Zou wel lekker uit eten willen ofzo. maar ja krijg maar eens iemand mee.
Ik zou nu toch wel een auto willen, met gemak even een natuurgebied opzoeken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Btw Woman: voor natuurgebieden heb ik eigenlijk geen auto nodig, die liggen aan het eind van de straat in dit kleine durpke B)
Toch rij ik met de honden vaak wat verder, kunnen ze ongestoord los lopen zonder dat we ook maar een kip, mens of hond tegenkomen......................
En soms.... zijn er feesten hier zoals dit weekend waardor ik echt moest omrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Woman dat is geen dierenmishandeling. Maar eet ze het niet gewoon door het kattenvoer? Misschien voor jou wat makkelijker. Heeft ze nu wat minder last van die kale plekken of is het nog steeds hetzelfde?
Ja als ik nu wist wat het was dan kon ik het één van m'n zwagers vragen. Misschien hebben die wel een gewoon middeltje.
Als ik zeg dat het één van mijn katten is.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Bolletje, het ging alweer wat beter maar dan toch weer wat slechter.
Nee ze eet niet altijd haar voer op, dus ik ga het maar in haar bekkie spuiten dan. Arme schat. Ik zal het met liefde doen.
Wacht ik zal een foto maken hoe het er nu uitziet ! monumentje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...