Spring naar bijdragen

zondag 4 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 577
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hoor iedereen, want er zijn er velen die op mij antwoordden. That's what I do.

Ik ben er eindelijk in geslaagd om een nieuw draadje te posten bij thema's aangaande huwelijksperikelen, NA het stoppen met drinken. Misschien interessant om daar jullie mening eens over te weten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha ja de kat in zee, goed idee :D:D:D
Mijn ouwe hond heeft ook vaak kale plekken daar smeer ik Sudocreme op, niet duur en ongevaarlijk. Enige nadeel: ze vindt het lekker.............:huh:
De DA gaf me een wat "zwaarder" middeltje met prednison erin, Dermapet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Fransje; in die volgorde ja? ;)
Eet smakelijk!

Woman: als ik dat zo zie heb je idd zalf van de dierenarts nodig.
Weet niet hoe die van jou is maar ik hoef beest niet mee te zeulen, kan het gewoon aan de balie of per telefoon uitleggen en dan beslist de DA welke zalf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja niwi, klopt, en dat heeft veel bij me losgemaakt, maar het maakt het er niet makkelijker op momenteel. Pas op, ik voel me vandaag keigoed hé, heb geen zelfmedelijden of zo, maar het moest eens van mijn hart ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed zo Jet, dat soort inzichten geeft weer houvast!

Ga zo vriendin bellen of ze zin heeft om met de honden te gaan speuren, het koelt hier nl lekker af.
Moet laptop straks naar boven verplaatsen om iets uit te printen ben dus ff weg.
Laterssssssss
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foto's van poesje gezien woman. Valt wel mee met het onsmakelijke overigens.
Wel sneu voor het beestje. En voor jou. Wist je nu maar wat het was he? Ik denk, ook bij het zien van de foto's, toch nog steeds aan vlooienallergie. Maar dat had ik al eens gezegd geloof ik. Ben je er nog niet mee naar de DA gweeest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke ik denk ook een beetje in die richting. Een of andere allergie. Ja het beste is er toch ff mee naar de dierenarts te gaan. we kunnen wel blijven raden of advies geven maar dadelijk ben je handen vol geld kwijt en moet je als nog naar de D.A.
Maar zalmolie is erg goed voor mens en dier dus dat kan geen kwaad. Mits ze geen visallergie heeft.
Krabbelt ze er veel aan Woman? Het ziet er zo rood uit of ligt dat aan de foto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is echt rood. Met korstjes dieze dan met plukhaar en al eraf krabt.
Ik wil nog even wachten met DA, omdat het zalmolie een aantal weken nodig heeft om in te werken.
En geen pipetjes meer. Als Zowie een pilletje krijgt geef ik haar er ook 1. Overigens laatst voor het eerst vlooitjes gezien bij haar.
Geduld, maar intussen maak ik me ernstig zorgen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, en dan heb je na tien dagen zoveel mails te beantwoorden, op mijn eigen mail en ook hier van mensen die je dan ook weer hebt gemist. Dankjullie, en vooral voor Bol een smakkerd terug.
Nou, als je drie kilometer een berg op hebt geklommen (dat was de hoogste van de week, maar de andere dagen waren ook best afzien) en je kan daar in je korte broek en t-shirtje sneeuwballen gooien, terwijl je beneden je de adelaars ziet vliegen.... Enfin, mijn kuiten zijn van al dat klimmen twee keer zo dik geworden. En ik zie zo bruin als een okkernoot. En mijn haar is helemaal wit geworden. (Nee niet grijs, haha.)
Ik heb mijn reisgenote 's avonds zonder schroom haar twee wijntjes voor en tijdens het eten ingeschonken, zonder zelf enige trek te hebben.
Het gekke was dat ik na het avondeten trek in een sigaret kreeg, terwijl ik al twee jaar niet meer rook.
Ergens blijft blijkbaar altijd een hang naar " even weg, even op mezelf" .

Heb ook nog een ervaring met slaappillen, die ik voor het eerst van mijn leven geslikt heb, maar dat schrijf ik nog wel eens, want anders wordt mijn p[osting zo lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hiersé, ons beksie :heart:

Dacht al, waar zit je nou ??? Hoe gaat het met je ?

Ik moet direct gaan vertrekken voor een laatste taak en zal strakjes wel verder ingaan hier of op dat draadje. Geniet nog van jullie zondag hé lieverds ? :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...