Otje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Zo ziet de verpakking eruit, mupke :http://www.google.com/images?h...&source=og&sa=N&tab=wi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik ga nog even op de bank. tot straks nog even ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Nooit gezien maar ik moet er morgen toch even naar toe. Dank voor de tip, vrouw. Dat wordt vast smullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Oh Wing, da's zo raar, bij jouw handtekening moet ik altijd aan haken denken; rechte stokjes....What's on a womans mind....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Mijn ogen willen nu toch echt niet meer. Dank voor de leuke avond en de support dames.Slaap lekker straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Slaap lekker allemaal! Nu ga ik echt........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hoewel ik nix met roomyoghurt heb stiekem toch ff nr foto gekeken.Bracht me op een idee: kan gauw wel weer eens hangop maken Haal ik de dubbele hoeveelheid yoghurt en mak van de hangop 1 deel gewoon zó en het andere gebruik ik om tzatziki te maken JA dat ga ik deze week doen hmmmmmmm:P:P;)Moet ik de volgende dag ff niet dichtbij mensen komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Even voor de "lief"hebbers; op Ned. 2 is nu een programma Kruispuntover Jos met Korsakov, indrukwekkend!! en wie weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Laffe hap van de BBQ vandaagZonder liefde of aandacht bereidMaar omwijs genoten van all those kidsNog gevaren met de hele meuteMarjo! Marjo! Hop aboard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Truste Mup, truste Madelief, slaap goed en morgen gezond weer op Hee die ken ik Wing, soms moet je daar niet teveel bij stilstaan?Ja wonderlijk eigenlijk dat je het van verkoeling juist weer warm krijgt.Zweten is de natuurlijke airco.Dat doe ik genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Klinkt lekker Wing,die puree met cf en waterkers,Ik ben dol op waterkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Het stralend middelpuntDie grote, lag voornamelijkin het majem en kwam voorhet bezoek dan druipend aan walGna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ga programma volgen, boeit me meteen.Dagdag!Straks te moe dus nu alvast: welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Marjo, van:heart: e met de dertienjarige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Dank Kore!De dertienjarigeDoet het onwijsvoor een dertienjarige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Sweet dreams allemaal, slaap lekker:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik heb ook gekeken naar Kruispunt. Schrikbarend. Het is maar goed dat ik gestopt ben, want ik was ook erg goed in veel drinken en niet eten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ze wordt openerOok heel grootZe bloeit opHet zelfonderzoekendonderwijs is een goede keus van haarzelf geweestI don't need no coach no moreBut I love you mumAlleen die breedbeeld.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wat was er te zienof te horen in kruispunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Er is een mooi liedjemeisjes van dertien,weet niet meer van wiemaar't gaat over:te groot voor....en te klein voor....Ken je het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Paul van Vliet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wing, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 te groot voor servette klein voor tafellakengeweldig liedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Het zegt mij ook wel iets Kore maar ik weet ook niet wie dit zong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden