Mai Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ha leuk!Een draad met katten gejankMisschien als tegenhanger nogéén met Howlin wolfs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Yajala en aan welk soort afleiding denk je nu dan ?Alles , wat houdt dat in voor jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Oeeeiiiiiiii Blondie.....je stelt me op de proef hier!Elke afleiding is beter dan mijn situatie nu dus kom maar op!! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleurtje pb Goh wat voelen een hoop mensen zich aangesproken, voor degene die nu reageren is het waarschijnlijk niet van toepassing. Ik heb het even over het algemeen, wat er vanavond weer gebeurt.Never mind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ach gut Tortilla, wat een gedoe toch he? Lijkt me overduidelijk waar je op uit bent. Fijn dat je nu eerlijk bent, scheelt een hoop zoekwerk.Kleuterklas dit is dus wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Heb wel een DVD van Rod Stewart in the Royal Albert Hall.BBC Concert Orchestra.Great American Songbook. Rod Stewart en Amy BelleBen nog een Rod fan! Mag dat?P.S, ben nooit overtijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 niks mis mee smooth,m,n vader draaide het altijd en ik luisterde graag mee en nog steeds vind ik het fijn als ik het hoor!enne...ps...ben ook nooit overtijd hoor!!hihihii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 WOW, die Amy Belle.Ik word helemaal warm van binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Doe ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Heerlijke muziek scoothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ha ik kom ff binnenwalsen; crisisje hier met het werk, afgelopen dagen.Normaal met drank zou ik waarschijnlijk hebben gezegd: bekijk het maar, weet ik veel wat ik er aan kan doen, ik kan het ook niet helpen, doe me dit niet aan etc.En zie nu, een nuchtere dhen: uitermate rustig, redelijk, met alle begrip voor de andere partij maar ook begrip vragen voor de beperking van mijn mogelijkheden dit jaar, is het opgelost en het werk wordt weer uitgevoerd.Pfffffffffffffft ik leef nog, nou ja m'n bedrijfje dus Nu heb ik een van binnen en van buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Effe nadenken hoor Yajala : Moet ook wel iets zijn waar je achtereenvolgens niet weer de gehele nacht van wakker ligt !!! Pfff... moeilijk hoor... Effe zoeken in mn active mind...hihihihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bekkie ? Voel me wel aangesproken aangezien ik nu op het forum schrijf en jij het een kleuterklas blijkt te vinden...Jammer dat je je niet nader wilt verklaren... Jammer !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Klinkt goed dhendro.Als ik je stukje zo lees , denk ik nu ook bij mezelf:Wat een waanzin eigenlijk.Dingen lukken niet, dan plat op de grond gaan liggen (niet letterlijk natuurlijk)en ooh ohh ohh wat ben ik zielig, dus reden om te drinken.Erg herkenbaar hoor.Maar wat stom eigenlijk, juist op dat soort momenten moet je eigenlijk je schouders er onder zetten.En als linksom niet lukt moeten we t rechtsom proberen, ipv hulpeloos argumenten zoeken om te mogen drinken.pfff gekke materie dat verslaafd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Wing as usual ga ik niet in op jou, heb ik even geen zin in. Verder heb ik gezegd wat ik wilde zeggen.Mensen die me nader aan het hart liggen zie of hoor ik toch wel, verder wil ik wel even kwijt dat je mijn toon niet kent en mij al helemaal niet., en dat wilde ik graag zou houden.I stand up for my and someone else's rights. That's all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hele gekke materie Witte; alle emoties zoeken langzamerhand het tegenovergestelde van wat ze als verslaafde deden. Bizar soms, verwarrend soms, maar tof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dhendro, je groeit.Problemen nuchter doorstaan, doet groeien.Zo zie je maar. Dat had je nooit gedacht.Alles zonder het weg te spoelen.Een En...een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 he witte is er weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bloemen aan het boompje wing; wonderbaarlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Nee Soothe, nooit gedacht, er zit veel verstopt achter een verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hey beks! Ff aan de foon geweest.Ben nogal boos nu...Ik hou er niet van als mensen een bepaald beeld van me neerzetten dat niet strookt met de werkelijkheid.Totaal niet. Ik ben altijd zo oprecht mogelijk geweest.Tortilla, nogmaals, jij hebt het over iets dat ik op het forum van Caro zei na je uitbarsting hier op het forum. Ik heb je nooit maar dan ook nooit in de paar uren dat ik hier terug ben aangesproken. Spreek de moderator aan..Ik sta recht in mijn schoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ben je er al uit blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Sorry, ik donder natuurlijk ergens midden in wat discussies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik donder er ook in en ik donder er ook weer uit. Nog even muggen verdelgen want het zwermt hier met alles open. Spraytje doet wonderenDag allemaal, lekker slapen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden