fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ah was ff weg...dus niet kunnen volgen..Mijn mailbox zit vol en ben extreem lui dus vandaar dat ik het hier zeg. Tortilla, ik heb jou geen pb gestuurd in eerste instantie. Jij vond het nodig dus weet niet waar je op doelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ya, wat fijn om te horen dat je weer een lichtpuntje aan de horizon ziet...Is mn regendansje toch ergens goed voor geweest ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ik jank wel door hoor mensen! haha!daar hoeven jullie niet bang voor te zijn!Alles voor de wetenschap he! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik sluit me aan bij jou hoor Hannah1, ook ik weet er weinig vanaf, maar zou er zekers meer van willen weten en horen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Alles voor de wetenschap he! hihi ALLES ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Tieners in bed en is verdacht stil..I don't trust it.Ik vraag me iets af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeAh was ff weg...dus niet kunnen volgen.. Mijn mailbox zit vol en ben extreem lui dus vandaar dat ik het hier zeg. Tortilla, ik heb jou geen pb gestuurd in eerste instantie. Jij vond het nodig dus weet niet waar je op doelt. Fleurtje, jij hebt mij als eerste een pb gestuurd en ik heb daarop geantwoord dat ik niet wil dat je mij pb't en zou het ook waarderen als je dat hier niet meer wilt doen.Ik ga er dan verders ook niet meer op reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Maar kanjers, Ik ga mn mandje opzoeken, morgen weer vroeg op met de dogs en de kids...Nog een hele fijne avond, was gezellig, maar ook zeer leerzaam, thnx...Bor : Hoor morgen wel wanneer je me verwacht !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Huh? Huppetrutje uitgelaten en als we thuis komen krijgt ze altijd een hondensnoepje. Demente kat natuurlijk ook een kattensnoepje maar die is er nu als een broedse kip op gaan liggen hahaha.. Moet niet gekker worden hier. Moet het niet wagen in de buurt te komen want dan is het mis. Nou hoop dat ze er morgen 7 heeft. Tis maar een snoepje en ze is gesteriliseerd maar dat weet ze wss allemaal niet meer. Leip beest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Alles voor de wetenschap he! hihi ALLES ??? mmmmmmmm.................nou haha,op dit moment moet ik toch heeeel erg goed nadenken over mijn antwoord Blondie! hahahahaIk kom er nog op terug!!! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik ga er ook uit, welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Niks mis met huilen, deste meer met gevoelens opkroppen... En Yajala : Ben benieuwd naar je antwoord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Lieve Fleurtje dikke kusssss, fijn dat je de weg weer terug gevonden hebt. Ik ben even niet zo actief en je weet waarom. Woensdag hoor je me weer:DZit vol verwondering te lezen het lijkt wel een kleuterklas zo af en toe, maar dat mag de pret niet drukken.Hallo allemaal, I'll be back!!!!Fleur XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dit is de meest nutteloze dag die ik in maanden heb gehad jongens,heb alleen maar achter m,n laptop gezeten.Op msn,op Hyves,Facebook heb ik gezien,beetj lopen internetten!GGGrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrBah,niks voor mij,bevalt me niks.Morgen maar aan een goed boek beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Kleuterklas ? Wat is dit nu weer Bekkie, verklaar je nader ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ALLES!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Blijf dus nog even !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 quote: Originally posted by: yajalaALLES!!!!! Was dat het antwoord op mijn vraag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bor ??? wat is loos lieverd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hannah, wel mooi kattegejank.Mocht mij iets pakken, dan maak ik melding.Zou je liever uitnodigen voor een avond concertgebouw Amsterdam,daar kan geen ceedee tegenop.Dan word je echt ondergedompeld.Een mega ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 yep!!!ben wel toe aan wat afleiding!! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hoor ik je nu goed Tortilla?Ik heb jou dus eerst aangesproken? . You are killing me .Het is algemeen geweten dat ik nooit maar dan ook nooit iemand spontaan om welke reden dan ook als eerste pbtjes stuur. Ik reageer alleen maar..Je hebt je ding gezegd en ik het mijne. Don't get nasty will ya.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Borretje ben Blondie niet maar heb je problemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hoor ik bekkie??? :Dxxxxxxxxxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden