fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Je bent vast niet zo onzeker als ik Ya..Er bestaan muren maar die zijn niet zo efficiƫnt. Ze lijken hoog voor de buitenwereld maar zijn niet meer dan een luchtkasteel. (praat ik nu in raadsels) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleur, Bor en ik zijn erg blij met elkaar, maar niet alleen met elkaar... Ben ook supertrots op alle medepacters (zie thema's)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hij krijgt regelmatig rauw ei en eierschillen, al vind ie die schillen gewoon leuk om mee te donderjagen...Oke Spud, expert hoor ik net ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 quote: Originally posted by: wingchunSoothe! Wat een pianiste! Mijn dank is groot! Ik kende haar niet, maar iemand die prokovjev speelt alsof het bach is! Ik was verbaasd over de puntigheid, de detailering en het maffe lange grijze haar! Ga zeker meer van haar opzoeken. Kun je van haar een link plaatsen,ik kan het niet terugvinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleurtje. Waarom krijg ik toch het gevoel dat je angstvallig probeerd, alles bij te houden. Te controleren. Wat maakt jou nu zo onzeker? Zo wantrouwend? Maar dat is mijn gevoel hƩ. Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Daar doe ik niets mee wing.Kwestie van perceptie..Ik voel het zo niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hahaha Bor : Ben ik vergeten te vertellen dat ik nogal impulsief kan zijn op zn tijd ?Kom eraan hoor, waar moet ik zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Tortilla, mmmmm lekker !!! Welkom nogmaals bij de pacters, alles goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Thanks, ga ik ff opzoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Nou daar zou ik maar niet zo zeker van zijn Fleurtje!Voor de buitenwereld lijk ik heel wat,maar nee hoor!Hou mezelf groot maar van binnen ben ik een heel ander mens!Door m,n grote b.k hou ik mezelf vaak staande,das m,n zelfbescherming.Ik kan heel hard overkomen voor de buitenwereld maar ben dat juist niet!Mensen mogen niet te dichtbij komen!Nieuwe mensen toelaten in m,n leventje vind ik heel moeilijk,mensen vertrouwen nog moeilijker!Gek maar als ik dit schrijf is het wel dubbel....hier is het juist andersom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Je zit er naast bol .Als ik zo controlerend zou zijn zou ik meer dan de helft snappen van wat er nu allemaal wordt verteld.Kan de vraag terugkaatsen en vragen waarom je me zo ziet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Tort. mooi hƩ? Cirque du soleil. Ik mag het ontzettend graag zien. Zou best een keer zo'n kop na willen schilderen. Zal het eens onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Yajala : Zo herkenbaar !!!Grote mond, klein hartje...Misschien maakt het virtuele het daarom hier makkelijker om mensen toe te laten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Soort zoekt soort Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ja denk het ook blondie,goh,voel me opknappen hier haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Martha Argerich, ongelooflijk, echt prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Win:heart:You just made my day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Meestal komt het met de kerst op de t.v. Tort. Beter dan de het gewone circus waarin dieren kunsten moeten doen voor het vermaak van mensen. Ik heb daar van kinds af aan al een hekel aan gehad.Wat fijn te horen Ya dat je je weer een beetje beter voelt lieverd. Ik hoop echt voor je dat je vannacht wel een beetje kunt slapen.Meestal als je zoveel gehuild hebt komt er een stuk rust in je koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Lekker toelaten Tortilla, dat gevoel... niet vechten, maar accepteren... Het hoort erbij !!! Het hoort bij het leven... Super dat je met de internetbehandeling bent begonnen... Heeft mij veel inzicht gegeven in mn triggers en de voor en nadelen die ik ervaar bij het wel of niet drinken...En bij mij is de schaal naar niet meer drinken overgeslagen, zie daar veel meer voordelen in dan in het drinken, en daarnaast heeft ook dit forum me enorm geholpen !!!Ben er nog niet hoor !!!Maar wel het gevoel of de knop om is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Goed mensen ik ga weer eindigen voor vandaag. Trusten allemaal, en Ya kom je morgen ff in de huiskamer? Ik ben heel benieuwd of je vannacht een beetje hebt kunnen slapen.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Goed idee Hannah1, dat draadje met klassieke muziek !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ze hebben de tranen vergeleken van studenten die huilden door het snijden van uien en studenten die huilden door het zien van zielige films. In de tranen van de studenten van de zielige films zat het hormoon prolactine dat we normaal gesproken produceren in stress-situaties. De conclusie is dan ook dat tranen in stress-situaties gif uit het lichaam spoelen. Dat is dus niet het geval als we uien snijden, maar alleen als we huilen om emotionele redenen.Dus Yajala, het is zelfs wetenschappelijk bewezen, gewoon lekker doorjanken meid, dat lucht op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 goeieavond allemaal.Ben weer zo laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ik bekijk het van dag tot dag Lieve Bol!Dikke kus voor jou!Je weet wel waarom!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden