lililulu Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ik denk dat ik van mijn man af wil hoe kan je dat beslissen? zeker als je andere problemen erbij hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Smoothe:heart:nee ik drink niet!Ik taal er zelfs niet eens naar wonder boven wonder!Wat dat betreft zit het helemaal goed kan ik met trots zeggen.Huilen helpt wel even maar lost niks op maar ik hou me taai en pobeer mezelf weer bij elkaar te vegen ben klaar met die dip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 geeft niks Blondie,wals maar lekker door!wals maar lekker al die gedachtes m.n hoofd uit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 yajala,Dat is mooi. Dat moet je er niet bij hebben.Nuchter de zaken doorleven geeft groei.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik ben benieuwd Blondie wat die zal zeggen. Wat is het voor 'n soort hond? Meestal als ze erg hard groeien, kan het zijn dat de heupen overbelast worden en daardoor krijgen ze pijn. Ik zie altijd graag een stevige hond maar er wordt vaak aangeraden om honden die erg hard groeien, niet dik te laten worden. Houd de hond van zwemmen? Dat is heel goed voor een hond omdat dan de botten minimaal belast worden. Maar schrijf als je wilt morgen wat de dierenarts gezegd heeft. Ik brand van nieuwsgierigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Denk niet dat ik dwingend overkom hannah..kwestie van perceptie..Het is een vraag. Meerdere keren gesteld inderdaad maar er kwam dan ook geen antwoord op. Geen idee of mensen zich daarom lastig voelen of niet. Een klein antwoord was voldoendeThanks blondie en bor natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Wing, het is anders dan Arvo (ook mooi trouwens),maar anders mooi.De techniek is verbluffend.Toen ze jong was, was ze nog een zwarte raaf.Rachmaninoff nr 3 is duizelingwekkend. Het pianoconcert nr 3 bedoel ik.Muziek is mooi en voor iedere mood is er iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleur. Ik heb het gevoel dat je haast in paniek raakt als sommigen zich even niet laten zien. Ik heb het gevoel dat je bang bent om verlaten te worden. m.a.w. het lijkt op verlatingsangst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ya : Kan helemaal niet dansen, maar zal mn best doen om je even die nare gevoelens te doen vergeten !!! Al kan ik ze niet voor je wegnemen... Lililulu : Ga nu eerst even slapen, zoals Hannah1 zegt drinken vergroot zaken vaak uit !!! Kun je morgen terugkomen op je vraag ? Ben er morgen ook wel weer, anders kun je ook pb-en...Bor !!! Dag 10, we can, sure we can............ Gaat goed hier en bij jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 He Win...IK ben wel Yajala he!!!!!!!!Die is altijd super te-gek-wowie! haha!Maar nee,je hebt gelijk!Ben gewoon in een emo mood,ben erg moe dat versterkt de boel ook alleen maar.Kan niet slapen,wil ook niet slapen,en als ik in slaap val begin ik weer te malen.Moet me er inderdaad gewoon aan overgeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bor!!!!!!!dikke kus voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Grote hond Bol, nu al met 7 maanden, gespierd en reuzesterk...Houd verschrikkelijk van water, al vind hij zwemmen nog wel eng...Je hoort me morgen wel !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 bloemen:present:wordt ik altijd blij van,de geur,ernaar kijken,fleur je altijd weer van op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Blondie is het een kruising van iets? Of wil je dat liever niet zeggen. Dan hoeft het niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik heb het warmOndergetekend Jimmy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dat is een gekke sprong bol . Ik heb muppie heel graag en plots zie ik ze niet meer..iets vaags van een andere nick..Ze voelde zich niet helemaal veilig begrijp ik nu..Ongeveer. Er moet een aanleiding zijn geweest, ergens..Vind het alleen een beetje moeilijk als ik het op mezelf moet gaan uitzoeken waar dit juist vandaan kwam. Nadat mijn broer stierf heb ik enorm veel geleerd over vriendschappen. Op dat vlak ben ik niet bang om verlaten te worden. Gekwetst worden wel..maar daar zit een kleine nuance. Niet alleen verlaten worden brengt een gebroken hart met zich mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ooooohhh Bor wat lief, maar je hebt het ook verdiend hoor...Was nooit sportief, maar blijf graag met je meesporten !!! :heart:En wat een bemoediging he als je zoveel blijdschap ziet bij je hubby en je kids...Geef ze maar virtueel een knuf van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik ken dat gevoel Fleur,wordt er soms onzeker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleur Dank voor je antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Kruising Hollandse Herder met Border Collie, Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Je doet het goed borretje! . Heb niet alles gevolgd maar zie jou en blondie fel aan elkaar hangen. Maak elkaar trots Vraag me af wat je juist hebt aangepast in je bericht bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ben ik regelmatig Spud.No big deal.Ga goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 fijne aaf spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Blondie ik ben nog wat vergeten te vertellen. Geef jij de hond ook een eierschil? Fijngemalen? Dat is een en al kalk. Iets wat ze hard nodig hebben met de groei. Ik gaf mijn honden altijd twee gemalen eirenschalen. op het laatst ook gewoon rauw ei.Maar ik zag dat er zich een deskundige op dit gebied aangemeld heeft. Misschien dat Spud je ook een antwoord kan geven.Goeie avond Spud. Leuk je weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Zeg maar wanneer Bor !!! Kom ze met liefde een knuf geven... Zo zie je maar weer, steun genoeg en put daar je kracht uit... Al moet je het zelf uiteindelijk doen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden