Spring naar bijdragen

maandag 19 juli

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 512
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Smoothe:heart:

nee ik drink niet!

Ik taal er zelfs niet eens naar wonder boven wonder!
Wat dat betreft zit het helemaal goed kan ik met trots zeggen.

Huilen helpt wel even maar lost niks op maar ik hou me taai en pobeer mezelf weer bij elkaar te vegen ben klaar met die dip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd Blondie wat die zal zeggen. Wat is het voor 'n soort hond? Meestal als ze erg hard groeien, kan het zijn dat de heupen overbelast worden en daardoor krijgen ze pijn. Ik zie altijd graag een stevige hond maar er wordt vaak aangeraden om honden die erg hard groeien, niet dik te laten worden. Houd de hond van zwemmen? Dat is heel goed voor een hond omdat dan de botten minimaal belast worden. Maar schrijf als je wilt morgen wat de dierenarts gezegd heeft. Ik brand van nieuwsgierigheid.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat ik dwingend overkom hannah..kwestie van perceptie..
Het is een vraag. Meerdere keren gesteld inderdaad maar er kwam dan ook geen antwoord op. Geen idee of mensen zich daarom lastig voelen of niet. Een klein antwoord was voldoende

Thanks blondie en bor natuurlijk
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, het is anders dan Arvo (ook mooi trouwens),
maar anders mooi.
De techniek is verbluffend.
Toen ze jong was, was ze nog een zwarte raaf.
Rachmaninoff nr 3 is duizelingwekkend. Het pianoconcert nr 3 bedoel ik.

Muziek is mooi en voor iedere mood is er iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya : Kan helemaal niet dansen, maar zal mn best doen om je even die nare gevoelens te doen vergeten !!! Al kan ik ze niet voor je wegnemen... :heart:

Lililulu : Ga nu eerst even slapen, zoals Hannah1 zegt drinken vergroot zaken vaak uit !!!
Kun je morgen terugkomen op je vraag ? Ben er morgen ook wel weer, anders kun je ook pb-en...

Bor !!! :sun:
Dag 10, we can, sure we can............
Gaat goed hier en bij jou ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Win...
IK ben wel Yajala he!!!!!!!!
Die is altijd super te-gek-wowie! haha!

Maar nee,je hebt gelijk!
Ben gewoon in een emo mood,ben erg moe dat versterkt de boel ook alleen maar.
Kan niet slapen,wil ook niet slapen,en als ik in slaap val begin ik weer te malen.

Moet me er inderdaad gewoon aan overgeven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een gekke sprong bol :D.
Ik heb muppie heel graag en plots zie ik ze niet meer..iets vaags van een andere nick..
Ze voelde zich niet helemaal veilig begrijp ik nu..Ongeveer. Er moet een aanleiding zijn geweest, ergens..
Vind het alleen een beetje moeilijk als ik het op mezelf moet gaan uitzoeken waar dit juist vandaan kwam.

Nadat mijn broer stierf heb ik enorm veel geleerd over vriendschappen. Op dat vlak ben ik niet bang om verlaten te worden. Gekwetst worden wel..maar daar zit een kleine nuance. Niet alleen verlaten worden brengt een gebroken hart met zich mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie ik ben nog wat vergeten te vertellen. Geef jij de hond ook een eierschil? Fijngemalen? Dat is een en al kalk. Iets wat ze hard nodig hebben met de groei. Ik gaf mijn honden altijd twee gemalen eirenschalen. op het laatst ook gewoon rauw ei.
Maar ik zag dat er zich een deskundige op dit gebied aangemeld heeft. Misschien dat Spud je ook een antwoord kan geven.
Goeie avond Spud. Leuk je weer te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...