bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ya hoe is het met je pukkeltje? Is ze al zindelijk? En gegroeid? Dat zal wel hé? Als er over een tijdje weer eens een foto geplaatst wordt kunnen we weer genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ya : Deze is dan nog voor jou !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ons pup gaat prima Bol,lekker lomp met die grote lange poten van haar!zal snel eens een goeie foto plaatsen idd!Thanks Blondie!Je ziet er niks van trouwens hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Drup ? Weet je al iets over inpakdata of verhuisdata ? Kan ik er rekening mee houden mocht ik weer gaan werken op ther.basis...Lijkt trouwens misschien of ik gewoon over je heen lees, maar dat is niet zo hoor...Reageer niet vaak, maar volg je op de voet en voel je verdriet om je oude huis... Weet alleen vaak niet hoe ik moet reageren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ya : waarvan ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 dat ik 37 ben geworden doos! hihihihi!goh,toch een kleine glimlach hier!Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bang! Loop er weer tussendoor Weet iemand in godsnaam waar Mup is gebleven? Je weet wel, het guitige lieve ding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Moet je indenken hoe knap je wordt als je langere tijd gestopt bent met die rotdrank... Voel bij mij de rimpels al inkrimpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Geeft niet Blondie ik kan ook niet overal op reageren wat ik wel graag zou willen. Nee nog geen inpakdatum want wacht op fiat van de bank en eerder krijg ik de sleutel niet. Gewoon burocratie want met de overwaarde van mijn huis kan ik die flat makkelijk betalen. Maja die lui zitten blijkbaar ook om werk verlegen want ze vragen overal een verklaring om en vooral bewijzen. Afgelopen week moest ik weer bewijzen dat ik echt weduwe was. Nee dat zuig ik uit mijn duim en wilde dat ik het gedroomd had. Staat toch in de burgelijke stand en trouwens moest mijn legitimatie laten zien een daar staat toch in dat ik weduwe ben van. Dat soort dingen en dat houd zo op allemaal. Verhuisbedrijf geregeld en kan in 2 dagen weg zijn als die verhipte bank maar eens wat sneller werkt zodat ik naar de notaris kan voor de sleuteloverdracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ging Vie lopen omwille van mijn aanwezigheid? Of voel ik het fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hahahaha die Blondie toch.Ik krimp helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Wing....Dus guitig ding komt nog terug? Las iets bizars de laatste keer maar kon niet volgen..Dat heb je dan weer als je achter staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Soms gebeuren er van die dingen in je leven waar je niks mee kan,je zou zo graag willen....maar je staat machteloos...een gevecht dat je niet kan winnen ook al zou je het zo graag willen.Alles flitst aan me voorbij,heb er geen grip meer op.Twijfel,onzekerheid,machteloosheid,boosheid,teleurstelling,verdriet,hoop maar vooral ook heel veel liefde.Al die gevoelens zitten me dwars en malen door m,n hoofd!Ik voel me onrustig alsof er een hele kudde stieren achter me aanrent!Niks lijkt meer belangrijk,alles gaat langs me heen!Ik wil dit gevoel kwijt!en nu................nu ga ik lekker een flink potje janken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Lieve Ya. alles gaat voorbij, ook deze moeilijke periode. Er komen ook weer zonnigere tijden. Blijf hopen en geloven.Ik wens ze zo veel kracht als je nodig hebt lieverd. En we zijn er voor je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Geen idee Fleur ? misschien effe kijken bij zoeken...Ging ze niet camperen met dr zoon ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Jank maar lekker ff uit Ya. Hoop dat je je dan wat beter gaat voelen want opgekropte gevoelens moeten er toch eens uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Drup,Wat een bureaucratie zeg, is ook niet te geloven ook !!! Maar goed, hoop voor je dat de bank snel rond is met de financiering, want dat wachten hierop is voor jou ook niet bevoordelijk voor de zenuwen... Blijf je volgen !!! En ben benieuwd naar je nieuwe stekje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dacht zo iets te hebben gelezen wing..Kan iemand me ook zeggen waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Yalala hoi,Rustig ademen. Welk gevecht moet gewonnen worden?Het is hier geen Pamplona, dus geen kudden stieren op de weg.Wat scheelt er aan. Waarom geen grip?Drink je?Take it easy, meestal komt alles weer goed.Ook ik kan met veel dingen niets, maar vechten is niet goed.het zit in een stukje overgave.Een aai over je bol. en weg met het verzet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ja Win,zou ik graag willen maar lukt me nu gewoon even niet!Heb het niet droog kunnen houden net,wel met de drank,dat gaat super maar de tranen spuiten eruit!Lucht ook wel op kan ik zeggen!Jullie zijn lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Als ik maar niet in de lengte krimp... Die rimpels zijn genoeg !!!Anders blijft er helemaal niks meer over van dit vrouwtje hier, bolTrouwens nog een vraagje voor je,Jimi mn pup van 7 maand loopt wat mank met zn rechterachterpoot, kan niks geen wondjes vinden aan pootje... Zouden het groeipijntjes kunnen zijn, groeit namelijk als kool...???Ga zoiezo morgen naar de DA hoor...Het is toch wat met die diertjes van mij he, als ik de laatste weken doorlees is er iedere keer wel wat... Zouden bijna gaan denken dat ik ze hier verwaarloos !!! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hannah heb de zoekfunctie gebruikt en kom op een laatste bericht in de trend van onder een andere nick te komen..heb echt geen zin om alle pagina's af te lopen. Het is hier allemaal al gezegd geweest en weet dat het vervelend is sommige dingen terug op te rakelen maar niet onmogelijk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ya, wals helemaal over je heen schat... Echt niet mn bedoeling !!!Gooi het er maar effe lekker uit, een potje janken kan heel erg opluchten al zal het je problemen niet wegnemen, maar ik zie na zo'n potje janken alles weer net even wat rooskleuriger in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleur, kan niet spreken namens Mup, maar het laatste wat ik me herinner is dat ze bang was teveel van zichzelf te hebben prijsgegeven en dat ze bang was op herkenning...Maar kan het mis hebben...Stuur haar anders een pb !!! ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden