igor Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 goede morgen allemaal. jan ook al wakker.ik zal even een pot koffie en thee zetten. lachroom is al klaar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Igor, goedemorgen!!Doe mij maar zwart.Moet nog een beetje wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Mogge!Teveel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Teveel hartelijk gefeliciteerd. maak er een mooie dag van:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 madelief en vie natuurlijk ook een heel goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Teveel, van harte gefeliciteerd hoor! Fijne dag nog!Vie ook goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bor en Dar ook goede morgenm'n engelenkaartje van vandaag geeft goede hoop een nieuwe periode van vreugde, een vreugde die je nieuwe energie geeft na een periode van je niet lekker gevoeld te hebben. problemen en moeilijkheden worden opgelost.ZUCHT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hihi, ik mag mijn hart vasthouden. Mijn kaart zegt: "Vandaag krijg je een uiting vanhet spontane gevoel".Dat kan alle kanten op!Maar voorlopig moet ik als een speer gaan douchen want straks komen de werkmannen weer aanbellen en ik loop er nog bij als een dweil met mijn haar alle kanten op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Teveel: GEFELICITEERD met je verjaardag! Maak er een gezellige dag van:present:Dar, Igor, Madelief, Borretje, Vie en alle latere inloggers...GOEDEMORGEN!Hier alles prima! Hoop met jullie ook. Gisteren een goede dag gehad. Heb voor het eerst in mijn leven alcoholvrij bier gedronken en het was best lekker. Er zat echt 0% alc. in. Misschien iets voor jou Wil? Het was een witbiertje van Hoe****den;)Naar mijn moeder geweest die ligt uitgestrooit in een mooi natuurgebied (klinkt morbide, maar is echt ok). Voelde goed om er te zijn. Komende woensdag is het 5 jaar geleden dat ze is overleden. Deze week de laatste week dat de kinderen hier naar school moeten en dan vakantie....Het lijkt me heerlijk om mijn wekker eens niet te hoeven zetten:DIedereen een superdag, geniet van het mooie weer en tot later...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Voor de duffe mensen onder ons!!! De ochtendgymnastiek gaat beginnen Kom op dames!rug recht, benen iets uit elkaar, buik in en kin vooruiteerst even voelenvoel je adem, voel je lichaamja?geen extra knopen in den spieren?mooi, beginnen we nu met strekkenen één en tweeGoedemorgen allemaalik heb de wandeling achter de rug en andyviestamppot voor mijn neusde zon die schijnt en de maandag lacht me toewat wil een mens nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bor, Dar en Eks, Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Tasseke goedemorgen!Andijviestampot??? Nu???? Hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ochtendgymnastiek èn andijviestampot...de ultieme combinatie:DDoe met beide even niet mee Tasseke, morgen misschien...Ga hier straks een stukje roeien op het roei apparaat en nu eerst een boterhammetje kaas;) Ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 hahaha,ochtendhumeurtje???:Dik weet dat je weer moet werken, vandaar deze blijde berichtenach, een paar weken Dardan heb je weer vrijvanaf vandaag mag je op de kalander afstrepennu maar hopen dat die koffie sterk genoeg isJij goedemorgen Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ekster!prima, ik neem dat broodje vanavond wel weermaar euuh, valt me vies tegen hoorgeen medestrijders tijdens het gymen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 rapilos,ekstertje, Dar, Madelief, tasseke, borretje Gooooooooooooood morrrrniiiiiiiing,Gaaaaaaaaaap, ben nog wat sufjes, van die lome dag gisteren. Hoe doen we het ??? (in koor)Teveel, met deze ; :light::light::light::light::light:Wat te vroeg tasseke om mijn ledematen te doen afzien.Alfie, jongen, hoop dat je je vandaag wat beter voelt, heb een rar voorgevoel, komop kerel Eerste koffie zit er al in, hij is wel op nu. Het zal een thee worden verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik doe mee Tas!!'kheb de muziek al aangezet.goed voor m'n stijve botten!GOEDE MORGEN allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ook goedemorgen Will en Kore:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 oef, echt duf dus.je gaat dus rustige weken tegemoet?ik vond het altijd lekker, een beetje rommelen, oude troep opruimen en vooral veel kletsen en genietendat waren altijd de enige weken zonder stresshopenlijk gaat dat bij jou ook zo, dan valt het best wel weer meeWill,luiwammesochtendbeweging is juist goedBen je je weekend een beetje doorgekomen?en snap ik het goed? is Alf weer terug van vakantie?dan moet ik straks even zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Eindelijk!!!!Kore,we beginnen maar een beetje rustigeerst even de spieren opwarmenklein Asootje wordt ik!Goedemorgen Kore en Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Haha Dar, dat klinkt bijna een beetje schunnig, wat ik met werkmannen heb.Maar eigen schuld, dikke bult, als je in een oud arbeidershuisje gaat wonen blijf je aan het verbouwen. Vrijdag waren ze begonnen met een paar nieuwe binnendeuren plaatsen. Dat had gemakkelijk af kunnen zijn, als.... ze niet een verkeerde deur bij zich hadden gehad.Dus nu tijdens het wachten maar Tas haar voorbeeld volgen: hup met de beentjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Vandaag waren toch de Gentse feesten??Dar weet je al wat het gaat worden,Tgagedie of komisch stuk?Ik zou gewoon gaan voor een ouderwetse romanwaarin ze mekaar krijgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 morge Vie,ook ik ben gek van werkmannenhelaas, ik heb een huurhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 quote: Originally posted by: tassekemorge Vie, ook ik ben gek van werkmannen helaas, ik heb een huurhuis ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ho tas, ik sta al volop te dansen,hele warming up vergeten.en niet goed naar m'n engelenkaartje geluisterd: Ook een vertraging kan heilzaam werken,uit trgenslagen en beproeving put je kracht en word je sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden