Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 juli 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolleke je bent een grapjas want op zo'n dag blijft er nog geen slok water binnen laat staan bouillon. Als ik niets drink hoef ik ook niet te spugen maar die verhipte dorst altijd.

Naja genoeg over mij want het is niet anders en wil perse niet zielig zijn. Ben nu alleen extra sjaggie omdat het zo warm is.

Hebben jullie dieren ook zo'n last van de warmte? Banjo ligt te puffen op de koele tegels. Demente kat lig in haar warme mandje maar miss denkt ze nu wel dat het vriest of nog steeds broeds is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Will. :heart:

Alf hier ben ik het niet zo mee eens, net zo min als alcoholvrije wijn. Heb het nooit geprobeerd maar het lijkt me dat er ergens in je hersens een knop omgaat dat daar alcohol in hoort. Volgens mij kun je beter heel iets anders gaan drinken. Als ik alcovrije jajum zou drinken, die niet bestaat, dan zou dat bij mij niet goed gaan. Maar niet iedereen reageert hetzelfde natuurlijk.
Heb wel eens appelsap gedronken uit een wijn glas maar toen zag ik al dat het niet ging werken voor mij want sap hoort in een sapglas en wijn in een wijnglas. Ja psychlogisch effect dat begrijp ik best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Blondie en sterkte bij de dierenarts. Te warm voor een kaarsje maar denk aan je.

Ja Bolleke die tip kreeg ik van woman en ben daar nog altijd dankbaar voor. Gebruik ze maar heel even voor de vieze smaak in mijn mond want als ik er te lang op zuig dan ga ik weer over mijn nek hahaha. Komt kee maar dank voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kom hier even tussendoor melden dat mijn eerste alcoholvrije dag/avond achter de rug is. Redelijk goed geslapen, wel veel zweten natuurlijk en steeds beetje wakker worden, maar voel me redelijk goed.

Ben een beetje druk vandaag, maar wellicht dat ik hier vanavond nog ben. Iedereen heel veel plezier, sterkte, succes en al wat meer je nodig hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint wat moeilijk te worden met het rookwekkertje. Merk dat ik sjoemel. Maar al met al rook ik nog steeds minder dan voorheen. Dus dat is goed.
Je klinkt of je toch in een fikse dip zit. Ja en dan is het moeilijk om jezelf ergens toe te zetten. Vervelend hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me toch moeilijk om zo heen en weer geslingerd te worden met je gevoelens. Ik hoop voor je dat het ooit wat stabiel wordt.

Goed ik ga naar Piet Peut. Ben zo rond 14.10 terug. Hoop dat er wat mensen verder met je willen praten.
Laterzzzzzzzzz mensen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

het is al middag! Ik heb inmiddels alles bijgelezen.
Voor ieder die aan strand of zwembad vertoeft: lekker genieten.
Trouwens,... waar je ook bent!

Ik ben hier wat minder vaak. Zoek wat meer de rust op naast het werk.
Met de A gaat het goed.
Dat mag ook wel eens een keer, na alles wat ik hier zoal geleerd heb.
Nu alle wisselende buien zien te waarderen voor wat ze zijn.
Als horend bij het leven.

En voor ieder die het moeilijk heeft: blijf erin geloven!!
:rose:

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Vandaag weer zo warm ???
Niet zo prettig want dat is lastig met werken. Zwetend boven de naaimachien...
Gisteravond nog met krullebol op msn gezeten. leuk hoor. Ik heb hem woensdag voor het eerst ontmoet en elke dag gezien tot gister. 5 days in a row
Nu moet ie werken dus dat gaat niet.
Straks boodschappen doen en dan maar eens op zoek naar een leuk watertje waar Zowie kan zwemmen (en ik ook ?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn die kids eindelijk het bed uit...kruipen ze gewoon in de zetel :huh:
Tafel dan maar gedekt, met hun gezicht op half zeven de cornflakes op en nu in een koud bad?

10km oh nee is niet voor vandaag. Het wordt fietsen poetsen denk ik...alhoewel tussen beide nog hele discussies over wat het wel of niet gaat worden..

Kan ze anders de strijk wel aanbevelen. Hooooopen liggen nog :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, kids in het zwembad en naar de dierenarts geweest...
Kon ook niets vinden aan wondjes ofzo, dus vermoed dat het toch een lichte verstuiking is of wat groeipijntjes...
Is ook zo super gegroeid in die 7 maanden...
Krijgt nu wat pijnstillers, maar mag deze alleen krijgen bij heftig mank lopen...
Hinkepinkt nog wel, maar bij een spurt naar de poezebeesten gebruikt ie zn pootje wel goed...
Nog even aankijken dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo straks naar de bedrijfsarts...
Wel benieuwd wat ze voor mij aan her-integratie in petto hebben...

Zou zelf graag weer aan het werk gaan, al gaat dat nu nog moeizaam aangezien mn AD nog steeds veel bijwerkingen geeft...
Pfff... Ben het thuiszitten gewoon zat !!!
Nog even en ik kom de deur helemaal niet meer uit en word het steeds moeilijker om terug te keren naar mn werkplek...
Dus even spijkers met koppen slaan...
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...