fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 morgend slokjeIk niet..ik slaap nog half..Het lijf zit achter de pc en het verstand ligt nog ergens tussen de lakens. Wordt zoeken zo dadelijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ha morge Slok!lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ja als een blok en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 ik moet werken. tot laterssszzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ga lekker naar het water straks mijn man gaat ook lekker mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Bor sprak niet over jou sitatiehad het dat het voor sommige mensen een goede oplossing kan zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Doe het maar rustig aan igor..wordt vree warm hebben ze me verteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Igor,werk ze voor vandaag!slok,ik begin weer in het ritme te komenhelaas heb ik een periode gehadvan bankslapen in mijn dagelijkse kloffiemaar de puistjes, vanwege slecht hygienebeleidpijnlijke gewrichten van een doorgezakte banken een klaagzang van mijn pyamaboeken..........hebben weer gemaakt dat ik op tijd naar bed ga en mijn ochtendwandelingen weer doevandaag weliswaar maar 5 uurmaar het begin is er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ik zie tas al zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 maar 1 maal gebeurd tas twee avonden voor het vertrek terug BBQ-beachparty , maar bewuste keuze mijnentwegegeen excuses, t was leuk; dag erop terug zero ook al was er 's avonds ons "zogenaamd officieel" afscheidsfuif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Fleur wake up sister!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Je gaat het vast goed doen borretje . Maar misschien is dat de kwestie niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Het is ook een oplossing Bor,ik snap niet waarom er zo negatief naar wordt gekekentuurlijk wil niemand van huisje eigen bed is en blijft het lekkerstemaar waarom rent iedereen weg als er een opname ter sprake komt?ik heb ook wel een beetje last van schaamtegevoelmaar verder heb ik het als bevrijdend ervarende misplaatste schaamte is eigenlijk alleen voor mensen die het per definitie niet snappendie gelukkig niets weten van een verslaving.verder zie ik het gewoon als een belangrijk hulpmiddel om van je probleem af te komenals een opname nodig isdan heb je er blijkbaar thuis een zooitje van gemaaktreden te meer om het daadwerkelijk te doenPersoonlijk denk ik dan ook , die mensen die de opname niet doen of uit stellennog niet klaar genoeg zijn om daadwerkelijk het probleem op te lossengewoon doen dus!met een blindedarmontsteking ga je ook naar de dokterwordt je ook opgenomen, nog erger.............daar snijden ze in je, brrrrr brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 ik ga eens afsluitenveel op het programma vandaaghave a nice sunny day iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Vergeet niet als je een gaatje vind de foto van de broche op te zoeken zonnetje Me can't wait!!!Een paar andere foto's mag ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 hahaha Zon,Géén schopmaar een dat heb je toch goed gedaan?hoe heb je dat eigenlijk ervaren?als een definitief afscheidt of stiekum met een opening voor later?Bij mij leek het toen wel of er nooit dammen waren gebouwdde sluizen braken niet door, maar stroomde zoals het moest stromenkon ik weer opnieuw beginnen vond ik eigenlijk de grootste straf denkbaarlijkt wel of de volgende serieuze poging alleen maar moeilijker wordtheb je er verder geen moeite mee?of wordt je belaagd door de gremlins? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 En borretje zag het licht Goed achter de oortjes wassen meid Hier nog geen piep..geen gerommel..of een zeurderig maamaaaaaa..Hmm..niet te hard roepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Bor,jij bent een bikkeltjewaarvoor wegrennenvoor iets wat allemaal mooie dingen kan opleverendat doe jij niet!je komt niet als een masochist over ik bedoelde in het algemeeneen opname klinkt heel heftiger wordt ook snel over geoordeeldeen verslaving wordt beschouwd als een maatschappelijke uitwaseentje waar je niet mee geassocieerd wilt wordenin ieder geval voor de meeste mensen "de ver weg van mijn bed show"ze hebben alleen nog niet door dat ze zelf in de ban van verslaving zittennamelijk ontkenning..................ach, het is maar een 0.75 ltr flesjeheeee, misschien hier min roeping?iedereen richting hulpverlening kletsen?Geintje,ik probeer alleen de oordelen weg te nemeneen opname is zo erg niet (jaja, uitzonderingen bevestigen de regel)mij heeft het goed geholpenen een time-out heeft nog een voordeelje zou het bijna als een vakantiegevoel ervareneindelijk alleen jij! geen zorgen voor anderenniet jezelf in allerlei bochten wringen................Rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 wat zijn jou plannen Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Voor vandaag tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Moggûh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Fleur,je mag uiteraard ook je toekomst plannen delen..........ik start altijd kleindus wat ga je doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 morgend Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Marjo!hoe staat de wind vandaag?wordt het bikkelen of varen met de stroom mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 :DZal de toekomstplannen houden voor wanneer je echt niet slapen kan Eerst mijn verstand tussen de lakens zoeken . Na waarschijnlijk brunch (kids liggen nog halfdood in bed) 10 km fietsen naar het openlucht zwembad. Onderweg het gejammer aanhoren van twee meiden 'zijn we er nooooooooog niet?' 'is het nog veeeeeeeer?'. Nee dus! We zijn er nog niet en het is nog héééééééééééééééél ver Dan neerploffen in de schaduw en hopelijk niet teveel geld uitgeven.Krijg het lijstje dadelijk wel onder mijn neus geschoven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden