Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 ai da's minder maar fijn dat je een vooruitzicht hebt en je motivatie is nog altijd ok lees ikdus zal wel lukken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 goedemorgend Eks:rose:ja ik heb de job aangenomen, als alles goed verloopt met de administratieve regelingen hier vertrek ik 1november voor 1 jaarook mijn badkamer wordt telkens herschilderd met de kleur van men haar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ha Zonnetje:Je hebt het gedaan dus, de droombaan gepakt:) Nu even genieten van het thuisfront dus en dan gaan! Klinkt goed! Wat vindt je partner ervan? Kan hij je daar nog opzoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Goedemorgen allemaal!Koffie!!!Moet nog een beetje wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 hij staat 100% achter me en zal maandelijks een bezoekje brengen aan z'n beloofde land:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Maandelijks Zonnetje? Wat een luxe meis!! Dat maakt de keuze om te gaan toch een tikkie makkelijker. Kunnen je kinderen ook niet maandelijks ff langskomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 was dat maar mogelijk eks, hoewel ze het graag willen; hebben er ook al 3 maanden verbleven en was hen goed bevallenmaar ze werken beiden en een maandelijks reisje naar daar zal niet van hun budget kunnen... maar we vinden er wel iets op. er zijn tegenwoordig zeer goedkope tickets te vindenen hoe ist met jou?vakantieplannen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 danm slapen gaat dus niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ja, snap best dat dat niet haalbaar is Zonnetje! Ik vind het al héél bijzonder eigenlijk dat je vriend iedere maand kan komen...Ja, hier gelukkig wel vakantieplannen. Ben er ook wel aan toe al duurt het nog wel even. We gaan 2 weken naar Ameland, kamperen. Het wordt voor het eerst dat we met de kinderen op een camping staan. Hoop dat de kinderen er snel vriendjes maken zodat wij een paar kilo boeken weg kunnen lezen:)Dat zou voor mij de ultieme vakantie zijn (hoop ook met lekker weer!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 vroeg je reeds of die slaapproblemen allang zijn Fleur of is het verandering van spijs : van werk naar vakantie ritme? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Rise en shine dan Fleur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Bor wat kan ik verwachten?Zon wat leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 oh fijn campingvakantie, leuke herinneringen aan en mijn ervaring is dat dat vriendenmaken zeer vlug gebeurd!! ben jij ook zo'n boekenwurm eks:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Fleur staat je biologische klok nog op werktijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ben niet zo een vrolijk iemand als ik te vroeg op moet eks . Schijnen doe ik nog ff niet..en rise..nu ja lijkt wel alsof ik ben herrezen uit de dood .Denk dat het een beetje aan het weer ligt zon. Voelde me gisteren om een aantal redenen niet zo goed op het forum en dat blijft dan ff malen ook. Maar de overstap van werk naar vakantie kan er ook aan liggen..Beetje vanalles door elkaar..peins ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Denk het igor Knap van je dat je gaat voor het intakegesprek..begrijp alleen niet goed wat er dan daarna gebeurd. Word je dan opgenomen of krijg je dan medicatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 oh Bor een opname? dacht dat jij al een tijdje gestopt was of ben ik verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Morge Luitjesen daar is Fleur weer!iedereen leuke dingen vandaag in het verschiet?of wordt het een dag van een en al treurnis, ellende en droefenis?tjdens de ochtendwandeling was alles uitgestorven, zelfs de eenden, zwanen en reigers heb ik gemistgaf me een onbestendig gevoelnet of ik in een vreemde wereld woon, eentje die niet van mij isuiteraard misgun ik niemand zijn vakantie, maar geef mij toch maar de dagelijkse reuring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Is Fleur hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Bor waarom erg? lees dat je zelf de draad terug hebt opgepakt en reeds 10d ik zou zeggen ga ervoor en als een opname daar je nog extra in kan ondersteunen, dan moet je dat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Fleurtje:Ik ben ook niet zo'n ochtendmens Fleur. Nooit geweest ook. Maar terug naar bed gaan werkte bij mij dus nooit. Ik probeerde het wel eens, maar ik kwam er dan altijd sjacherijnig weer uit...Jammer dat je geen goed gevoel had bij het forum gisteren, dat stukje zal ik dan gemist hebben. Ik was er alleen maar even in de ochtend. Ondanks dan dat ik geen ochtendmens ben vind ik dat hier toch de prettigste tijd. De enige keer dat ik later op de avond kwam viel me een beetje tegen;) No hard feelings:)Dat doormalen herken ik, kan ik ook lang doen...Je hebt er vaak niks aan, maar zet zo'n malend hoofd maar n's stop....Niet dus:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 oh Fleur,,vergipsing............was toch een andere fleur!hoihoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Hey tas long time no seen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Zonnetje, Ja hoor, hier een boekenwurm...Gisteren nog een boek van Dean Koontz in 1 dag uitgelezen...Heb dan wel in bed nog liggen lezen omdat het uit MOEST:)Op vakantie gaat er dus ook een hele stapel mee en wanneer dat toch op is kan ik daar nog naar de bieb;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Borretje:Gaat die opname samen met je zoontje nog door of is dit een andere opname?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden